Mikä mönkijä työkäyttöön? Ja tyhmiä kysymyksiä..
-
- Tracks
- Viestit: 1761
- Liittynyt: 19 Syys 2010 19:06
- Paikkakunta: Lemi.The Land of Red Potatoes.Etelä-Karjala
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Mitäs nuo pollet painaa? Rinko taisi painaa ennen lihotuskuuria jotai 268 kg:tä tms. Eli vähemmin kuin 400 kawa.
Piikataan betonilattiat ym. tehokkaalla kalustolla.
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Pollet painaa ajokunnossa vakio varustein 310-360 kiloa, ainakin mitä on uskominen pollen internetti sivuihin. Näihin sitte lisäksi pohjapanssarit, vinssit jne...
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Ns. merkkimönkijäistä näistä hommista selviää varmaan kaikki ja laatukin on tänä päivänä kaikissa niin korkea että järkevällä käytöllä ovat pitkäikäisiä.nesto kirjoitti:Uusi käyttäjä ilmoittautuu tässä samalla!![]()
Elikkäs, tässä jo pitkän tovin ennen rekisteröitymistäkin olen lueskellut tätä "työkäyttö" aluetta. Siinä toivossa, että löytäisin joitakin neuvoa..
Tarkoitus olisi hommata tässä, toivottavasti parin viikon sisällä itelleni mönkijä ihan vain työkäyttöön. Ehkä välillä jopa jotakin hupiajelua..
Työkuvaan kuuluisi pihan auraus, pihatietä n. 100m ja pihaakin aivan kiitettävästi. Ei oikein enää kiinnosta kolan kanssa työnnellä..![]()
Puunajoa metsästä, pienimuotoista maanajoa yms yms.
Tietysti neliveto? Saisi tietysti varmaan olla yli 400cc?
Kokemuksia yms neuvoja otetaan vastaan?
Olen katsellut polariksen, sekä hondan mönkijöitä ja lueskellut niistä täällä.
Honda rinconissa ilmeisesti välitykset turhan pitkät?
Mitenkäs muut can-am, artic-cat, yamaha jne?
Samankaltaisia keskusteluja löytyy jo varmasti ainakin 100kpl, mutta ajattelin avata "oman" jotta voin keskittyä pelkästään tähän..
Kiitoksia neuvoista jo etukäteen
Wanha istuu työkseen mönkijän päällä ja silloin tulee paljon asioita joihin pitää kiinnittää huomiota, mutta harraste töissä net ei ole niin oleellisia vaan tosiaan liki kaikki käy ja tärkeäksi nousee paikalliset kauppiaat ja huoltopalvelut. Niiden olisi hyvä olla kunnossa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Ihan oikein, ja muutkin merkit kannattaa pitää mielessä. Tuosta Hondan mainoksesta sen verran vielä, että siinä oli hyviä pointteja, mutta mainoshan se silti on.nesto kirjoitti:[
Parasta työmönkijää en ollutkaan etsimässä, vaan kyselin vähän niinkuin kokemuksia siitä mitä kannattaa edes miettiä![]()
Yllättäen tullut kahden kauppa, honda vs polaris.. Katsotaan nyt mihin päädyn![]()
Kiitettävästi ainakin tullut vastauksia ja mielipiteitä. Vaikka ei sitä vehjettä muiden mielipiteiden perusteella osteta!
- motocoyote
- Tracks
- Viestit: 3005
- Liittynyt: 15 Elo 2006 00:48
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
- Paikkakunta: Tornio
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Itse valitsin Big Bossin ihan vaan veto- ja työntökyvyn ja kantavan lavan vuoksi, tänne mäkeen (siis mun pihaan) ei vajaavetoisilla autoilla saa juuri minkäänlaista kärryä talvella, eikä etuvetoisella kesälläkään. Jonkinmoinen peräkärry on kesällä kuitenkin lähes aina koukussa kiinni. Aurauksen hoidan hyvin pitkälti mönkijällä, ja koska viime talvenakin lunta oli vähän rapia metri, ja parhaina öinä lunta satoi 40 senttiä, vaaditaan työntökykyä vähän enemmän kun joltain noppelilta.
Lisäksi lava tuo kuljetuskapasiteettia kalareissuille ja metsäreissuille, sekä vähentää kärryn hinaamisen tarvetta huomattavasti. Lavalla kulkee myös varapolttoainekanisteri huomaamatta (se on jenkkivehkeellä ajellessa paras olla mukana
).
Jos tarvitsisin mönkijää enemmän johonkin muuhun, niin valinnat olisivat todennäköisesti olleet seuraavanlaisia:
- Jos ajoni olisivat enimmäkseen soratieräppäilyä, olisin valinnut jonkun 800 cananpojan, koska siinä on löylyä riittävästi siihen touhuun.
- Jos ajaisin pelkkää huviajoa pääasiassa umpimetsissä, rapasoilla jne. todella vaikeissa olosuhteissa ilman hinattavaa tai kuormaa, olisin valinnut mahdollisimman kevyen ja ketterän, ja todennäköisesti silloin olisi talliin päätynyt 700 Grizzly.
- Jos taas ajaisin pääasiassa hyviä reittejä ja kinttupolkuja, ja vaimoke pitäisi saada mukaan, olisin laittanut side by siden, ja todennäköisesti Pollen RZR:n. (Itseasiassa punnitsin hetken 800 RZR:n ja Big Bossin välillä, mutta totesin sitten että BB:lla pääsen pahempaan paikkaan kiinni suuremman kuorman kanssa, joten valitsin sen.
)
Eli ehkä se mitä yritän sanoa on että jokaiselle vehkeelle on se omin käyttöpaikkansa, ja se että miettii mihin mönkkäriä tarvitsee, antaa jonkinlaiset edellytykset tehdä mahdollisimman hyvä valinta. Kovin pahasti hakoteillä ei voi olla koskaan merkkivehkeen valitessaan, jokaisella ne samat hommat tekee. Ainoana erona ehkä se kuinka mielekästä mikäkin homma sitten milläkin vehkeellä on.
Mikään kampe ei ole joka asiassa hyvä.
E: Menipä osaltaan vanhan toistoksi, mutta samapa se.
Ja mitä tuohon Hondan propagandaan tulee, niin mainoshan se. Etulukon puuttumattomuuden perustelu meinas vähän huvittamaan, "ei ole lukkoa koska yleisesti ajetaan ilman lukkoa ja lukon käyttö väsyttää enemmän jaddajadda".
Takaan ja alleviivaan että lukottomuuden vuoksi kiinni jäänyt Hondakuski on väsyneempi päivän päätteeksi kuin jos olisi ajanut jollain jossa se lukko olisi ollut, eikä sitten sen ansiosta olisi jäänyt kiinni.
Lisäksi lava tuo kuljetuskapasiteettia kalareissuille ja metsäreissuille, sekä vähentää kärryn hinaamisen tarvetta huomattavasti. Lavalla kulkee myös varapolttoainekanisteri huomaamatta (se on jenkkivehkeellä ajellessa paras olla mukana

Jos tarvitsisin mönkijää enemmän johonkin muuhun, niin valinnat olisivat todennäköisesti olleet seuraavanlaisia:
- Jos ajoni olisivat enimmäkseen soratieräppäilyä, olisin valinnut jonkun 800 cananpojan, koska siinä on löylyä riittävästi siihen touhuun.
- Jos ajaisin pelkkää huviajoa pääasiassa umpimetsissä, rapasoilla jne. todella vaikeissa olosuhteissa ilman hinattavaa tai kuormaa, olisin valinnut mahdollisimman kevyen ja ketterän, ja todennäköisesti silloin olisi talliin päätynyt 700 Grizzly.
- Jos taas ajaisin pääasiassa hyviä reittejä ja kinttupolkuja, ja vaimoke pitäisi saada mukaan, olisin laittanut side by siden, ja todennäköisesti Pollen RZR:n. (Itseasiassa punnitsin hetken 800 RZR:n ja Big Bossin välillä, mutta totesin sitten että BB:lla pääsen pahempaan paikkaan kiinni suuremman kuorman kanssa, joten valitsin sen.

Eli ehkä se mitä yritän sanoa on että jokaiselle vehkeelle on se omin käyttöpaikkansa, ja se että miettii mihin mönkkäriä tarvitsee, antaa jonkinlaiset edellytykset tehdä mahdollisimman hyvä valinta. Kovin pahasti hakoteillä ei voi olla koskaan merkkivehkeen valitessaan, jokaisella ne samat hommat tekee. Ainoana erona ehkä se kuinka mielekästä mikäkin homma sitten milläkin vehkeellä on.
Mikään kampe ei ole joka asiassa hyvä.
E: Menipä osaltaan vanhan toistoksi, mutta samapa se.
Ja mitä tuohon Hondan propagandaan tulee, niin mainoshan se. Etulukon puuttumattomuuden perustelu meinas vähän huvittamaan, "ei ole lukkoa koska yleisesti ajetaan ilman lukkoa ja lukon käyttö väsyttää enemmän jaddajadda".
Takaan ja alleviivaan että lukottomuuden vuoksi kiinni jäänyt Hondakuski on väsyneempi päivän päätteeksi kuin jos olisi ajanut jollain jossa se lukko olisi ollut, eikä sitten sen ansiosta olisi jäänyt kiinni.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Suzukinisto
- 3WD
- Viestit: 107
- Liittynyt: 21 Helmi 2009 10:32
- Mönkijä:: Eiger -07
- Paikkakunta: Keidas kurjuuden keskellä..
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Eiköhän noita vaihdella kaikkiin yhtä paljon. Pakkaa nuo ensiasennusrenkaat olemaan mitä on. Eiköhön tuo ole yleisin "tuunaus" kohde mönkijöissä. Itse vaihdoin renkaat koska halusin lisää kestävyyttä ja kantavuutta, samalla pari tuumaa isommat. Rahallisesti koko ei paljon lisää tee hintaa. Nyt on 6 kankaiset vähän isommat renkaat ja ei tarvi niin tarkkaan katsoa minkä "risun" päältä uskaltaa ajaa.eda kirjoitti: Jäykkä perä syö maavaraa, mutta silläkin pärjää. Isompia eli kalliimpia renkaita jäykkäperäisiin näköjään vaihdellaan.
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Meinaat ettei Hondalla olisi resursseja varustaa mönkijöitään etulukolla jos se kokonaisuuden kannalta kriittiseksi katsottaisiin? Mitä tulee kiinnijäämiseen niin vinssi on sitä varten. Sillähän ongelmista selviää varsin vaivattomasti. Ei tarvitse heilua kuin mielitautinen mönkijän päällä lennättämässä rapaa ympäri tienoota. Pelkkä napin painaminen riittää. Normaalissa työkäytössä hyvin harvoin sitäkään tarvitaan.motocoyote kirjoitti:Ja mitä tuohon Hondan propagandaan tulee, niin mainoshan se. Etulukon puuttumattomuuden perustelu meinas vähän huvittamaan, "ei ole lukkoa koska yleisesti ajetaan ilman lukkoa ja lukon käyttö väsyttää enemmän jaddajadda".
Takaan ja alleviivaan että lukottomuuden vuoksi kiinni jäänyt Hondakuski on väsyneempi päivän päätteeksi kuin jos olisi ajanut jollain jossa se lukko olisi ollut, eikä sitten sen ansiosta olisi jäänyt kiinni.
Minä taas takaan ja alleviivaan että murrokset kökkönä kannon nokassa kyynelehtivä Pollekuski on päivän päätteeksi se kaikista väsynein kuski. Sama juttu takapään osalta. Hondan jäykkäperä ei petä koskaan kesken työpäivän. Pollepalstalla joka toinen tuntuu kysyvän ohjeita takapään murrosten vaihtoon. Nämä on näitä arvostuskysymyksiä. Haetaanko äärimmäisiä ominaisuuksia, joita normaalissa työkäytössä hyvin harvoin käytännössä tarvitaan (pääkopan sisällä toki eri juttu), vai pyritäänkö ominaisuuksien suhteen järkevään tasapainoon, luotettavuus tärkeimpänä ominaisuutena.
Itselläni on hyvin käytännönläheinen suhtautuminen mönkijään. Se on ihan puhtaasti työväline jolla pitää saada tietyt hommat ajallaan tehdyksi. Jonkinnäköistä aivotoimintaa suhteessa tekniikkaan ja työkoneisiin tiedän taustojeni puolesta omaavani ja tältä pohjalta olen Hondaan päätynyt. Mainoksilla ei asian kanssa ole ollut mitään tekemistä. Eikä edes Taloustutkimus Oy:n 2008 tekemällä tutkimuksella, jonka mukaan Honda oli luotettavin, teknisesti edistyksellisin, maineeltaan, sekä jälleenmyyntiarvoltaan paras merkki. Näitä asioitahan ei mainoksista näe.
Ps. Lunta säännöllisesti 40 cm niin kyllä nafta tuoksahtaisi ainakin meikäläisen tallissa

Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
- motocoyote
- Tracks
- Viestit: 3005
- Liittynyt: 15 Elo 2006 00:48
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
- Paikkakunta: Tornio
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Kyllä varmasti olisi, ja siksi ihmetyttää että miksi se ei sitä tee.pusikkoon kirjoitti: Meinaat ettei Hondalla olisi resursseja varustaa mönkijöitään etulukolla jos se kokonaisuuden kannalta kriittiseksi katsottaisiin? Mitä tulee kiinnijäämiseen niin vinssi on sitä varten. Sillähän ongelmista selviää varsin vaivattomasti. Ei tarvitse heilua kuin mielitautinen mönkijän päällä lennättämässä rapaa ympäri tienoota. Pelkkä napin painaminen riittää. Normaalissa työkäytössä hyvin harvoin sitäkään tarvitaan.
Kuitenkin kysyntää sille on, jälkiasennetaan detroitteja, tai valitaan lukottomuuden vuoksi jokin muu kuin Honda. Todellisuudessahan ilman etulukkoa pärjää vallan mainiosti, mutta silloin kun sitä tarvitsisi eikä sitä ole, saattaa kuskilta irrota muutama ylimääräinen kirosana.
Onneksi polle ei ole ainoa vekotin jossa murrokset paukkuvat... Muutoin en osaa ottaa kantaa pollen mönkijöiden luotettavuuteen, mulla ei ole pollen kanssa takana vasta kuin vähän reilu 20 tuntia.pusikkoon kirjoitti: Minä taas takaan ja alleviivaan että murrokset kökkönä kannon nokassa kyynelehtivä Pollekuski on päivän päätteeksi se kaikista väsynein kuski. Sama juttu takapään osalta. Hondan jäykkäperä ei petä koskaan kesken työpäivän. Pollepalstalla joka toinen tuntuu kysyvän ohjeita takapään murrosten vaihtoon. Nämä on näitä arvostuskysymyksiä. Haetaanko äärimmäisiä ominaisuuksia, joita normaalissa työkäytössä hyvin harvoin käytännössä tarvitaan (pääkopan sisällä toki eri juttu), vai pyritäänkö ominaisuuksien suhteen järkevään tasapainoon, luotettavuus tärkeimpänä ominaisuutena.
Sivuhuomautuksena semmonen että Polaris IQ oli ensimmäinen pailakka jolla pääsin koko talven ilman ensimmäistäkään teknistä murhetta..
Niin, mielikuvia ja mielikuvia. Edes "me tekniikan alan ihmiset" emme ole immuuneja mainoksille ja mielikuville. En omista minkään merkin laseja enkä takkia, joten minä suhtaudun tasapuolisesti kaikkiin yleisesti laadukkaina pidettyihin vehkeisiin. Kuitenkin, jokaisesta vekottimesta on jonkinlainen ennakkokäsitys ja mielikuva.pusikkoon kirjoitti: Itselläni on hyvin käytännönläheinen suhtautuminen mönkijään. Se on ihan puhtaasti työväline jolla pitää saada tietyt hommat ajallaan tehdyksi. Jonkinnäköistä aivotoimintaa suhteessa tekniikkaan ja työkoneisiin tiedän taustojeni puolesta omaavani ja tältä pohjalta olen Hondaan päätynyt. Mainoksilla ei asian kanssa ole ollut mitään tekemistä. Eikä edes Taloustutkimus Oy:n 2008 tekemällä tutkimuksella, jonka mukaan Honda oli luotettavin, teknisesti edistyksellisin, maineeltaan, sekä jälleenmyyntiarvoltaan paras merkki. Näitä asioitahan ei mainoksista näe.
Ps. Lunta säännöllisesti 40 cm niin kyllä nafta tuoksahtaisi ainakin meikäläisen tallissa
Onneksi noita 40 sentin yösateita ei kovin useasti ruukaa olla, ehkä kerran talvessa. Grizzlyllä kun pukkasi hangen läpi alamäkeen niin jälki oli niinkuin pottumaan vako.

Aina sillointällöin on haettava naftalla käyvä kampe ja askarreltava hetki että mahtuu taas mönkijällä harrastamaan.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Detroitteja asennellaan lähinnä juuri "extreme" harrastajien toimesta. Veikkaan että myydyistä Hondista 99,9%:iin jää lukko asentamatta. Toki voisin itsekin sen etulukon kerran pari vuodessa kytkeä. Nyt joutuu avittamaan jarrulla. Ne kerrat on kuitenkin niin harvassa, että ei aiheuta minkäänlaista vaikutusta omaan ostopäätökseen. Normaalissa päivittäisessä käytössä Hondan etupää toimii erinomaisen hyvin. Pitoa riittää, murrokset kestää, kääntyvyys on hyvä ja laite on kevyt käsiteltävä ilman tehostintakin. Homman pointti onkin siinä että Hondan kohdalla katsotaan monesti kieroon peruskäyttöä ajatellen hieman epäolennaisista syistä. Hondan käyttämille ratkaisuille on perustellut syyt ja taustat niiden takana on hyvä tuntea ennen ostopäätöksen tekemistä. Ottaa sen informaation kukin sitten mainoksena, propagandana tai minä hyvänsä vastaan.motocoyote kirjoitti:Kuitenkin kysyntää sille on, jälkiasennetaan detroitteja, tai valitaan lukottomuuden vuoksi jokin muu kuin Honda. Todellisuudessahan ilman etulukkoa pärjää vallan mainiosti, mutta silloin kun sitä tarvitsisi eikä sitä ole, saattaa kuskilta irrota muutama ylimääräinen kirosana.
Ei se merkki itseänikään autuaaksi tee. Edellinen Catti, kovalla vaihteistolla, lukottomalla etuperällä ja jäykällä taka-akselilla, oli useimmissa tapauksissa oikein toimiva työkone. Sitä tuntuu olevan Hondakin. Puutteita löytyy toki molemmista. Hondassa saisi olla työkäyttöä ajatellen mm. tehokkaampi takajarru ja mittaristossa kello. Kumpikin omassa käytössäni etulukkoa oleellisempia asioita.
Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Ainainen jauhaminen tuosta etupään lukosta on todella turhaa. Ne kerrat mitä sitäkin normaali työkäytössä tarvitsee ovat todella harvassa. Hondassakin saa etupään samalla tavalla lukkoon etujarrua painamalla, ei se ole sen kummallisempaa. Sekin että paperilla on etupään lukko ei todellakaan kerro koko totuutta. Toteutustavoissa on todella suuria eroja. Otetaan nyt esimerkkinä Canan vanha hidas lukko joka lukitsi etupään siinä kohtaa kun on jo myöhäistä. Mitä tuommoisella tekee tai kannattaako ostopäätös tuommoisen varusteen takia tehdä? Bruteforcen malliin toteutettu etulukko taas on ainakin mun mielestä aika loistava.
Pusikkoon mainitsemat tehokkaammat jarrut kelpuuttaisin omaan koneeseen niin eteen kuin taakse. Mittaristoon kello, vedenpitävä kotelo kuten Yamahoissa ja Kawan Brutessa olisi myös todella tervetullut, mitä isompi sitä parempi. Tuommoiset pieniltä vaikuttavat asiat ovat niitä joita itse kaipaan eniten. Välistä ihmetyttää miksi tuommoiset on pois jätetty, tuskin kummiskaan mistään säästämisestä on ainakaan tuon kotelon kohdalla kyse.
Pusikkoon mainitsemat tehokkaammat jarrut kelpuuttaisin omaan koneeseen niin eteen kuin taakse. Mittaristoon kello, vedenpitävä kotelo kuten Yamahoissa ja Kawan Brutessa olisi myös todella tervetullut, mitä isompi sitä parempi. Tuommoiset pieniltä vaikuttavat asiat ovat niitä joita itse kaipaan eniten. Välistä ihmetyttää miksi tuommoiset on pois jätetty, tuskin kummiskaan mistään säästämisestä on ainakaan tuon kotelon kohdalla kyse.
-
- Tracks
- Viestit: 1761
- Liittynyt: 19 Syys 2010 19:06
- Paikkakunta: Lemi.The Land of Red Potatoes.Etelä-Karjala
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Itse asiassa lunta työntäessä etulukosta on hemmetisti apua eli painoa pystyy siirtämään enemmän etupyörille ilman että perä kampeaa sivulle. Ja tästä alkaa olla hyötyä kun päivästä tulee muutenkin jo pitkä eli jos sillä vaikka puolituntia säästää päivässä aikaa niin tarpeellinen on. Tuo Hondan etuperä saattaa jopa toimia riittävästi samaan tapaan eli että vetää suoraan mennessä riittävästi "hanhenmarssia" mutta talvi sen vasta näyttää.
Pakko sinänsä perua hieman noita suretrac moitteita eli on siinä semmonen idea että kun soralla kääntää nelikko päällä jyrkästi niin eipä tuo sorra samaan tapaan kuin normi perällä olevat laitteet esim. kawa mikä oli kyllä muuten paljon kevyempi pujotella johuen ehkä siitä että siinä se uutuuden jäykkyys oli hieman jo helpottanu.
Pakko sinänsä perua hieman noita suretrac moitteita eli on siinä semmonen idea että kun soralla kääntää nelikko päällä jyrkästi niin eipä tuo sorra samaan tapaan kuin normi perällä olevat laitteet esim. kawa mikä oli kyllä muuten paljon kevyempi pujotella johuen ehkä siitä että siinä se uutuuden jäykkyys oli hieman jo helpottanu.
Piikataan betonilattiat ym. tehokkaalla kalustolla.
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062
-
- Tracks
- Viestit: 1761
- Liittynyt: 19 Syys 2010 19:06
- Paikkakunta: Lemi.The Land of Red Potatoes.Etelä-Karjala
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Ja sattuipa silmään asiallinen panssari 500:seen jäykkäperä polleen.
http://www.kelkkapalsta.com/tarviketori/?pos=64&ID=2871
http://www.kelkkapalsta.com/tarviketori/?pos=64&ID=2871
Piikataan betonilattiat ym. tehokkaalla kalustolla.
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Kuva on kuitenkin vanhemmasta 500 jäykkäperä Hondasta...
Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Alumiininen ei sitten kannata missään kohtaa. Uutena se on hienon näköinen, that's it.Bj Andy kirjoitti:Ja sattuipa silmään asiallinen panssari 500:seen jäykkäperä polleen.
http://www.kelkkapalsta.com/tarviketori/?pos=64&ID=2871
-
- Tracks
- Viestit: 1761
- Liittynyt: 19 Syys 2010 19:06
- Paikkakunta: Lemi.The Land of Red Potatoes.Etelä-Karjala
Re: Mikä mönkijä työkäyttöön?
Näköjään.
Mikäs tuossa amuliinissa on huonoa??

Mikäs tuossa amuliinissa on huonoa??
Piikataan betonilattiat ym. tehokkaalla kalustolla.
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062
Jos rakentelu kuume iskee niin kysy hydeosatarjousta myös meiltä.
T:mi Antti Junni
0500-752101
antti.junni@gmail.com
Katti ja Bertta tarinat
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=137062