Ajelut Askolan ATV puistossa
Re: Ajelut Askolan ATV puistossa
Kun kysyy kolmivuotiaalta kuraleikeistä, kivaa on.
Maistuu vanhemmallekin. Suuri kiitos kaikille mukana olleille.
Maistuu vanhemmallekin. Suuri kiitos kaikille mukana olleille.
Noviisi
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
Jepajee,
kiitokset ajokavereille. Mukavaa oli taas, suorastaan kivaa etten sanois. Lunta sopivasti, sää hyvä ja hauska pintajää lutakoissa mikä ei sitten ihan kantanut mutta teki ajamisesta haastavaa. Nyt on ladut lanattu auki. 5+2 tosiaan oli matkassa, Sinänsä harvinaisen erikoista että matkaan lähtee vähemmän vehkeitä kuin metsästä tulee takaisin
, joskus näinkin päin.
Niin ja isoin ongelma tosiaan tuli kun 2h pesi sitä 200kg jäätynyttä suota pois Polariksesta. Sitten vehje kärryyn ja pari kilsaa himaan ja eikun vtu virtalukko jäässä, onneks emännältä löyty fööni ... ja taas mennään =)

--------------------------------------------------
EDIT 5.12.2012:
JiiPeen kaksi kuvaa lisätty alle, kiitos! (Minä itse kohteena) =)

kiitokset ajokavereille. Mukavaa oli taas, suorastaan kivaa etten sanois. Lunta sopivasti, sää hyvä ja hauska pintajää lutakoissa mikä ei sitten ihan kantanut mutta teki ajamisesta haastavaa. Nyt on ladut lanattu auki. 5+2 tosiaan oli matkassa, Sinänsä harvinaisen erikoista että matkaan lähtee vähemmän vehkeitä kuin metsästä tulee takaisin

Niin ja isoin ongelma tosiaan tuli kun 2h pesi sitä 200kg jäätynyttä suota pois Polariksesta. Sitten vehje kärryyn ja pari kilsaa himaan ja eikun vtu virtalukko jäässä, onneks emännältä löyty fööni ... ja taas mennään =)

--------------------------------------------------
EDIT 5.12.2012:
JiiPeen kaksi kuvaa lisätty alle, kiitos! (Minä itse kohteena) =)

Viimeksi muokannut chili, 05 Joulu 2012 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uudenmaan mönkijät ry.
Juu,kiitokset täältäkin ajokavereille.nesteen pesuhallista loppu kuuma vesi räpperiä ja hondaa sulattaessa 

Eli LA 8.12 on meitä lähdössä kolme. Minä, Lauri ja yksi uusi tulokas (Pete), ekaaa kertaa maastoossa. Mukaan saa tulla kuten aina. Valoisa aika ajellaan, laavulla/kodalla grillataan (sään mukaan) ja sitä rataa. Startti perinteisesti 930-1000 välillä miten simmut aukee.chili kirjoitti:
bublin under ennakkoa: 8.12 LA ainakin mä oon menossa kanssa taas, mukana vanha kaveri crossi mönkkärillä, ekaa kertaa maastossa, saa sillonkin lähteä messiin.
Uudenmaan mönkijät ry.
Mä kans, siis neljächili kirjoitti: Eli LA 8.12 on meitä lähdössä kolme.

Noviisi
Pumppis kirjoitti:Mä kans, siis neljächili kirjoitti: Eli LA 8.12 on meitä lähdössä kolme.
Hjuva homma!
Uudenmaan mönkijät ry.
Jyrkkä ehkä on havaittavissa... 

Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
-
- 6WD
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b
Pirulainen sentään en päässy ajaelemaan, oli tuo vaimo suunitellet ohjelman tälle päivälle, mutta kalenteriin rustattu 15.12 klo. 9-9.30. Ja jos kaikki menee nuottien mukaan, niin kaverin uutukainen Kana menettäää neitsyytensä Askolan lumisiin metsiin. Mukaan vaan.chili kirjoitti:Eli LA 8.12 on meitä lähdössä kolme. Minä, Lauri ja yksi uusi tulokas (Pete), ekaaa kertaa maastoossa. Mukaan saa tulla kuten aina. Valoisa aika ajellaan, laavulla/kodalla grillataan (sään mukaan) ja sitä rataa. Startti perinteisesti 930-1000 välillä miten simmut aukee.chili kirjoitti:
bublin under ennakkoa: 8.12 LA ainakin mä oon menossa kanssa taas, mukana vanha kaveri crossi mönkkärillä, ekaa kertaa maastossa, saa sillonkin lähteä messiin.
Ulkona.
Kivaa oli taas tänäänkin. Kiitos mukana olleille!
Ei jäät kantanut vielä tänäänkään (ihme) kaikkialla:

Ei jäät kantanut vielä tänäänkään (ihme) kaikkialla:

Uudenmaan mönkijät ry.
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
15.12 jää kohdaltani valitettavasti väliin, MUTTA ei huolta: tapaninpäivänä 26.12 olisi team heterolla vakaa aikomus sulatella kinkkua perinteisen kaavan mukaan eli askolan maastoja kierrellen letkeän meiningin siivittämänä. Mikset siis sinäkin tulisi

Katotaan ehdinkö mukaan, fiftysixty tilanne duunien kanssa.jiiipee kirjoitti:
Pirulainen sentään en päässy ajaelemaan, oli tuo vaimo suunitellet ohjelman tälle päivälle, mutta kalenteriin rustattu 15.12 klo. 9-9.30. Ja jos kaikki menee nuottien mukaan, niin kaverin uutukainen Kana menettäää neitsyytensä Askolan lumisiin metsiin. Mukaan vaan.
Uudenmaan mönkijät ry.
Ajosäästä tulossa mitä mainioin. Mukanajiiipee kirjoitti:15.12 klo. 9-9.30. Ja jos kaikki menee nuottien mukaan, niin kaverin uutukainen Kana menettäää neitsyytensä Askolan lumisiin metsiin. Mukaan vaan.

Noviisi
-
- 6WD
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b
Näin on nätisti Honda peräkärryn kyydissä, odottamassa huomista ajokliimaksia. Ja palautumisjuomat kylmenemässä huomista iltaa varten. 

Ulkona.
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
jiiipee kirjoitti:Näin on nätisti Honda peräkärryn kyydissä, odottamassa huomista ajokliimaksia. Ja palautumisjuomat kylmenemässä huomista iltaa varten.
Lenssu vaivaa vielä sen verran että mukaan ei pääse. Mutta tapaninajoista en luovu

Peräkärry odottaa pihalla lavaa antavana että tallilämmin Jammu tulee aamulla päälle. Nyt katsotaan kuinka vakiorengas toimii lumella. Palautumiseen käytettävä Skotti Whisky on parhainta huoneenlämpöisenä.jiiipee kirjoitti:Näin on nätisti Honda peräkärryn kyydissä, odottamassa huomista ajokliimaksia. Ja palautumisjuomat kylmenemässä huomista iltaa varten.
Noviisi