
E; perhana 400:s viästi.
Etukiinnike on suunniteltu tehtaalla vakiorenkaille. Ongelma ilmenee kun työvälinerungon aisan päät nousee suurempien renkaiden vuoksi ja levy alkaa kulkea etukenossa, silloin myös säätövara saattaa loppua kesken. Voit kokeilla tehdä teräslevystä sopivat laput rungon kolmiopaloihin, jota laskisivat aisat taas oikealle tasolle. Yksi maininnan arvoinen lisävaruste on myös HD alatallat (tuote 85368), joissa on suurempi pinta-ala.ViiMax kirjoitti:Jotenkin tuntuu että nuo tallat ei yllä sen takia maahan kun itsellä on tuo etukiinnittenen työvälirunko. Sen kiinnityspisteethän ovat reilusti ylempänä kuin pohjakiinnitteisen. Periaatteessa tällä ei luulisi olevan merkitystä, mutta kun nyt tarkemmin kattelin tota auraa niin se on jotenkin etukenossa liikaa ja näin ollen tallat jäävät hieman vinoon eikä levy pääse lepäämään niiden varaan.
Tuossa on semmonen 3 asentoinen kulmansäätö kappale jota pyörittämällä levy saadaan eri asentoihin, mutta ne asennot on kyllä jo kokeiltu. Yksi konsti olisi ottaa tuo säätöpalikka kokonaan pois ja katsoa kuinka paljon levy sitten kallistuu taaksepäin. Ilmeisesti levy on silloin oikeassa kulmassa kun tallat ovat tasaisesti maata vasten ? Vai voiko ne olla vinossa, tuskin ainakaan paljoa sillä silloinhan ne raapivat maata ??
Olen kyllä nytten aurannut silleen että lasken levyn eka maahan ja sitten hivenen takas ylöspäin, näin ei töki, mutta kun sitä ei joka kerta tahdo muistaa eikä jaksais vensklata.
Rälläköin tänään kulutusterää pyöreämmäksi ja terävät kulmat poies. Auttoi vähän, mutta tökkii edelleen ja varsinkin kun on pehmeää maata alla.tikop kirjoitti:Etukiinnike on suunniteltu tehtaalla vakiorenkaille. Ongelma ilmenee kun työvälinerungon aisan päät nousee suurempien renkaiden vuoksi ja levy alkaa kulkea etukenossa, silloin myös säätövara saattaa loppua kesken. Voit kokeilla tehdä teräslevystä sopivat laput rungon kolmiopaloihin, jota laskisivat aisat taas oikealle tasolle. Yksi maininnan arvoinen lisävaruste on myös HD alatallat (tuote 85368), joissa on suurempi pinta-ala.