420 FE 08 sähkövaraus vinssille?
-
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am 1000 pro 6x6
420 FE 08 sähkövaraus vinssille?
Rupesin varustelee hondaani. Asensin vinssin. Bronco 3500lbs , otin sähkövarauksen liittimeltä, joka oli ajosuuntaan nähden oikean lokasuojan sisällä. Onkohan tuo tarkoitettu mitä varten alunperin toi liitin? Virta tulee siihen virtalukon takaa..
Itä-Suomen Mönkijät Ry
Näillä mennään:
Can-Am Outlander Max 570 Pro + -21
Näillä mennään:
Re: 420 FE 08 sähkövaraus vinssille?
Ilmeisesti tarkotat herätettä? Laitappa valot pois, tuleeko enää virtaa? Parempi ottaa herätä töötin johdosta.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am 1000 pro 6x6
Ilman valoja mittasin kyllä. Mutta en valojen kanssa
Maalaisjärellä aateltuna se voisi juuri olla vinssin varaus. Ensin luulin, että se olisi vilkkujohto, mutta eihä näitä kai tieliikennemallina ees oo. ja toisella puolella ei ollut semmosta johtoa. Se oli nimenomaan jäähdyttimen sivulla olevan muovikääkäleen kylkeen laitettu se liitin.

Itä-Suomen Mönkijät Ry
Näillä mennään:
Näillä mennään:
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Lokasuojassa oikealla edessä on heräte, josta itse olen kahteen koneeseen ottanut herätteet releille jne.Mannesman kirjoitti:Ilman valoja mittasin kyllä. Mutta en valojen kanssaMaalaisjärellä aateltuna se voisi juuri olla vinssin varaus. Ensin luulin, että se olisi vilkkujohto, mutta eihä näitä kai tieliikennemallina ees oo. ja toisella puolella ei ollut semmosta johtoa. Se oli nimenomaan jäähdyttimen sivulla olevan muovikääkäleen kylkeen laitettu se liitin.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
OK, parempihan se on sitten valmista liitintä käyttää. Itellä jäänyt aikoinaan huomaamatta liitin...
Ja modeille tiedoksi, ettei taida haku toimia kunnolla? Ei ainakaan löytynyt mitään järkevää, kun yritin tähän liittyvää kattella. Ei edes omia tarinoita, joita oon kyllä joskus vinssiin liittyen kirjotellu.
Ja modeille tiedoksi, ettei taida haku toimia kunnolla? Ei ainakaan löytynyt mitään järkevää, kun yritin tähän liittyvää kattella. Ei edes omia tarinoita, joita oon kyllä joskus vinssiin liittyen kirjotellu.