noh, eipä tarvitse enää ihmetellä. Missäpäin "metsää" ja minkä kallion päällä porukkaa on kun näkee hyvin
Vähän oli kyllä orvon näköistä, paikan päällä.
Hö, hyvältähän siellä nyt näyttää, ainakin tuossa Darthin kuvassa. Kiven kikkareet ja pikku kalliopomput on tallella, ja nyt bonuksena on kantoja ja puunrunkoja. Nyt vaan tarvitsisi löytää aikaa ja tilaisuus raahautua paikanpäälle ennen lumia.
25.päivä kuluvaa kuuta kello 12.00, menossa ajamaan, mukana myös Polaris-Brandtin edustaja uutukaisella Polaris Scrambler 850.H.O. EPS:llä.
Kaikki mukaan tuolloin, ja erityisesti ne jotka haluaa kokeilla Kolmperän maastoissa uutta Scrambleria, nyt siihen on ainutlaatuinen mahdollisuus.
Kaikille kaikkea. Lunta, jäätä, loskaa, vettä, mutaa, kalliota. Alkuun pörräsin yksinäni, mutta metsään ilmestyi yhdentoista jälkeen 3 muutakin. Yksi vannoutunut enskakuski mönkkärinpäällä ja kaksi Vääksystä saakka tullutta. Nelistään pöristiin loppupäivä. Reitit aika hyvin auki.
Kaikille kaikkea. Lunta, jäätä, loskaa, vettä, mutaa, kalliota. Alkuun pörräsin yksinäni, mutta metsään ilmestyi yhdentoista jälkeen 3 muutakin. Yksi vannoutunut enskakuski mönkkärinpäällä ja kaksi Vääksystä saakka tullutta. Nelistään pöristiin loppupäivä. Reitit aika hyvin auki.
Ei osannut Maxi traktori, uida eikä lentää.
Warnikin antautui, tarvittiin avuksi 650cc cana ja 850cc polle + niiden vinssit lisäksi pylpyrä.
Joten ihan hyvin meni, reissu.
Älähän masennu. Vinssi korjaukseen ja panssari alle, niin onnistuu pulkkailu näillä keleillä. Kieltämättä aika tiukassa oli traktori maanpovessa kiinni. Se on nuo traktorimallit niin kovasti innoissaan kun pääsevät ihka aidon turpeeen kanssa kosketuksiin, etteivät meinaa hellittää helpolla. Aika kostea päivä maaston ja kelin osalta. Renkaissa piti olla liikettä, että pysyi pinnalla ja liikkeessä.
Eläimellistä menoa: kolme Canaa ja yksi Polle.
Kiitos ajoseuralle
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Nyt jää väliin tämä viikonloppu. Jos sieltä löytyy polariksen vetokoukun sokka ja tappi, niin ottakaa talteen... Sellainen pääsi eilen jonnekin tippumaan. Koukku itse on onneksi tallessa.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
kekkonem kirjoitti:Nyt jää väliin tämä viikonloppu. Jos sieltä löytyy polariksen vetokoukun sokka ja tappi, niin ottakaa talteen... Sellainen pääsi eilen jonnekin tippumaan. Koukku itse on onneksi tallessa.
Ajelitko samoija uria kuin olin mukana? sunnuntaina.
Osaisi meinaa tähyillä, jos pääsen ajelemaan.