kartsa70 kirjoitti:
Jos virtojen kanssa jotain oikkuja vielä niin koitas vaihtaa kaikki sulakkeet uusiin, mulla ainakin temppu auttoi, vaikka alkuperäiset "kiinanpojan" sulakkeet näytti aivan ehjiltä!

Voihan olla että niissä virranjohdatuskyky ei ihan niin paras mahdollinen, tiedä sitten!!
Ok, tattis vinkistä. Sulakkeet taisivat olla siinä ylemmän etukatteen alla ja olikohan akun takana myös pari kappaletta. Kahvalämppäreitä asennellessa sattui silmiin. Pitänee kokeilla vaihtoa, jos vielä oireilee, vaan eipä tuo ole enää kertaakaan sammahtanut viimeisen käyttötunnin aikana.
Se nopeusmittarin heittely taitaa olla ominaisuus,varsinkin pruiskumuutoksen jäljiltä , ainakin sellanen käsitys mulla että noissa 520:ssä on erilainen se nopeusmittarin anturi verrattuna uudempiin versioihin ja päivityksessä vaihdetaan myös mittaristo joka ei pysy vauhdissa mukana?!? (taisiis mittaristo näyttää , että näinkin lujaa vois päästä )

Mittari kyllä käyttäytyy jännästi mulla. Kun lähtee liikkeelle, ensimmäisen parin kilometrin aikana näyttää tavallisesti pelkkää nollaa. Sitten saattaa hypähtää jonnekin kuuteenkymppiin. Jossain vaiheessa muutaman kilsan jälkeen se sitten alkaa näyttää oikeannäköisiä lukemia ja toimii normaalisti reissun loppuun asti. Hmh..
Säätelin pari päivää sitten valojen korkeutta (näyttivät todella alas ja olivatkin käytännössä säätörajan alareunassa). Kävin tänään alkuillasta heittämässä parinkymmenen kilometrin lenkin syrjäisillä metsäteillä, ja valot paranivat huomattavasti, vaikkakin lyhkäset näyttävät edelleen mielestäni liian lähelle, kun kaukovalot puolestaan osoittavat jo turhankin ylös. No, saavat luvan kelvata. Ihan eri valot ne joka tapauksessa ovat vanhan enskani valoihin verrattuna.
Kotimatkalla ihmettelin, kun vehjes alkoi yht'äkkiä kammeta vasemmalle ja meno muuttui todella tahmeaksi. Ensin kävi mielessä, että hirttikö pyöränlaakeri uutuuttaan, mutta kun pysähdyin ja aloin tähyillä tilannetta otsalampun kanssa, ilmenikin, että rengas oli tyhjentynyt. Ilmeisesti puoli baaria oli liian alhainen paine kovaksi pakkautuneella lumella, tai sitten rengas ja vanne eivät tykkää toisistaan. No, eikun emännälle soittelemaan ja koko perhe pumpun kanssa iskää pelastamaan. Kuulo kyllä herkistyy pienimmillekin rapsahduksille, kun seisoskelee lähes säkkipimeällä metsätiellä tunnin verran itsekseen.