Aloitetaan tottakai negatiivisella, tai no ainakin erilaisella kokemuksella. Tämä ei ole oma laite vaan kaverin. Kyseessä siis suht uunituore mökö joka meni ensihuoltoon jossa asennettiin kahvalämppärit(unohtivat asentaa luovutushuollossa).
Nyt aamulla sitten ihmetellään kun ei laite starttaa vaan penkin alla vaan naputtaa. Sen enempää kummastumatta narusta käyntiin ja sitten pistää silmään että mittariston valot vilkkuu oudosti. No siinä hetken arvotaan ja tajutaan että akku oli ihan finaalissa. Käytetään kampetta hetki ja laitetaan piuhan jatkoksi lataukseen ihmetellen että mikä ihme sen akun on tyhjentänyt. Muutaman tunnin kuluttua katsotaan mönkijää uudestaan ja huomataan että vinssi on imaissut narun sisään, tai siis se koukku on repinyt sille tarkoitetun narun eturitsissä rikki ja on pingottuneena kidassa. Vinssi ei suostu kelaamaan ulospäin ja vapautus ei onnistu kun on niin kova veto päällä. Tässä kohtaa laturi irti ja n. 5min sen jälkeen yleismittarilla mitattuna jännite jotain 11v. Ei muuta ku vinssin piuhat myös irti akusta. Hetken kiroilun jälkeen akusta kaikki piuhat irti ja huoltoon takaisin heti kuin mahdollista.
Muutama sananen ja kuva tästä kahvalämppärien asennuksesta.
- Tupit pyörii! Jo pelkästään tästä jäisi sonta maku. Paikalleen asennuksessa käytetty silikonisprayta

- Napit ovat ihan random paikassa toisiinsa nähden. Ei nyt ihan luotisuorassa tartte olla mutta onhan noi nyt hölmön näköiset.
- Piuhoja ei ole kiinnitetty oikeastaan mihinkään vaan roikkuvat tangon alla. Maa otettu ensimmäisestä mutterista joka löydetty, siinä sentään on nippuside

- Asennuksesta ei tule kovin ammattimaista kuvaa kun jälki on mitä on ja vain luoja tietää mistä on herätteet ja virrat otettu kun vinssikin elää omaa elämää. Joo vinssiltä vissiin.

- MUTTA KYLLÄ KAHVAT LÄMPENEE



