SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
rönttö
6WD
Mönkijä:: Ei enään

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja rönttö »

Pikkuhilja hommat etenee :) Hylkäsin sen haitariputki touhun suosiolla..kuulostikin ihan h*molta..

väkästelin tehtaanputkeen tälläsen laajennuskappaleen mihin saadaan slipari sovitettua, saumaa tarttee enään 8)

http://postimage.org/image/x3z6omri3/

Rosteriahan se oli, selkis kun lähti leikkaamaan :)

Edit; leikkelin akran käyrästä tuommosen holkin supistajaan joka istuu nyt pöntön sisään kuin tehty.
http://postimage.org/image/kfws0393v/

Edit nro2; jos joku muukin tälläsiä supistelijoita kaipaa niin tukkuhinnalla suapi :)
Http://postimage.org/image/hq936sa75/

Edit nro3; nyt on kohillaan ja huomenna viimenen sauna vaimentimen puolelle ni on jämpti!
http://postimage.org/gallery/pbnacbu/fd2b5048/
Viimeksi muokannut rönttö, 01 Helmi 2013 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
X-Race
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=32701.0

Tuli tuolla esiintyvästä kuvasta mieleen, että pääseekö tosiaan suuttimeen ja neulaan käsiksi löysäämällä klemmarit ja kääntelemällä kaasaria? Itse olen ollut suutinjumpassa niin tyhmä, että olen purkanut tankin ja suodatinkotelon kannen imuputkineen pois.
Bansku81
Tracks
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

X-Race kirjoitti:http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=32701.0

Tuli tuolla esiintyvästä kuvasta mieleen, että pääseekö tosiaan suuttimeen ja neulaan käsiksi löysäämällä klemmarit ja kääntelemällä kaasaria? Itse olen ollut suutinjumpassa niin tyhmä, että olen purkanut tankin ja suodatinkotelon kannen imuputkineen pois.
On tuossa kissassakin varmaan sen verran tilaa että pääsee käsiksi ja kun katsoo että vaijereissa on sen verran löysää että pääsee kääntämään. Suuttimen vaihto on n.5min.
sezone
6WD
Mönkijä:: ForestFighter 660raptor-R

Viesti Kirjoittaja sezone »

X-Race kirjoitti:http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=32701.0

onnistuu, joutukohan ainoostaan sen sivumuovin irrottamaan, mutta kuitenkin kääntyy paikallaan, takasin laittaes kattoo vaa että ei jää vaijeri kantamaan nipastaan siihen kaasarin "kaulukseen"
"Onnää kovii jätkii ajamaan kyllä, mutta ei niist oo tuol mettäs kyl kukaa ohi tullu.."
rönttö
6WD

jäi tuo tehtaan pönttö joutilaaks jos joku tarvihtee
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
Rontti
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Rontti »

ite oon kuolannu tämmöstä villikissaa tai dinliä muttei tiiä kumman ostas?
Puuhis83
Tracks
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Melkein sama kumman hommaa, kait? Mieluummin dinli niin jää sitä rahaa muuhunkin. :D Tai siite willikissa, jos sopivaan hintaan ja etäisyydeltä löytää ok kuntoisen. Sama tietty pätee molempiin.

Optimi ois tietty, jos pääsis molempia laitteita kokeileen.

edit

Vähän olvia kumitin pois... :D
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
rönttö
6WD

Ekat savut otettu, paljon matalemmat ja pehmeemmät pörinät tulloo kun orkkiksella.

huono ääninäyte, ei riittäny puhelimen mikki
http://videobam.com/NpTDU
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
Jukkka
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jukkka »

Mitäs sanotte kannattaako mennä leimalle tuo "viripönttö" kiinni?

Jaa sitten mitkäs nuo kriteerit on takaheijastimille kun on tullut tehtyä tuollaiset heijastinteipistä:
http://img845.imageshack.us/img845/7348/wp000061x.jpg

Sitten onkohan virtalukon pohja entinen kun avain kääntyy ikään kuin yli eli liikaa oikealle jolloin virrat ei jää päälle.
Oikea kohta pitää hakea sillälailla edestakas venksaamalla jotta naksahtaa oikeeseen kohtaan. Siinä mielessä
vähän ikävä kun oikeen lähtee revittelemään niin saattaa sitten hypätä yli ja katkasee virrat :(
rönttö
6WD

Eikai siinä pöntössä muuta ole kun että e-leima puuttuu, varmaan tuuripeliä syynääkö katsuri niin tarkkaan. Killeri kanttii pitää paikallaan

Noi teippiheijastimet kelpas ainakin autossa, niin miks ei mönkiäisessä ja on onhan ne alkuperäset ihan hirveen näköset :lol:
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
X-Race
6WD
Viesti:

Itse ajattelin käydä näyttämässä ihan käyttökunnossa, eli ilman killeriä. Killerin kanssa menee vain rikkaammalle, eli päästöt huononee. Suutinjumppaan en viitsi ruveta. Heijastimia ei mullakaan ole takana. Sellaiset saatan silti taakse hankkia. En kylläkään katsastuksen takia. Romun ollessa parkissa tien varressa, olisi mukavaa, että takana olisi heijastimet äärireunoissa. Edellinen omistaja on vaihtanut alkuperäiset fiksun näköiset vilkut amisvilkkuihin ja samalla ottanut heijastimet pois.
rönttö kirjoitti:jäi tuo tehtaan pönttö joutilaaks jos joku tarvihtee
10e tarjottu.
rönttö
6WD

X-Race kirjoitti:Itse ajattelin käydä näyttämässä ihan käyttökunnossa, eli ilman killeriä. Killerin kanssa menee vain rikkaammalle, eli päästöt huononee. Suutinjumppaan en viitsi ruveta.

Äkkiä veikkaisin ettei kato kun tk päästöt, kun ei ole luotettavaa kiekkamittaria yms. ite löisin killerin perään ja seosruuvista ohkasemmalle, kattoo vaan ensin missä asennossa oli. sallittu meluraja tais olla jotain 103-105db?? Ilman killeriä menee aivan varmasti yli.

Heijastimia ei mullakaan ole takana. Sellaiset saatan silti taakse hankkia. En kylläkään katsastuksen takia. Romun ollessa parkissa tien varressa, olisi mukavaa, että takana olisi heijastimet äärireunoissa. Edellinen omistaja on vaihtanut alkuperäiset fiksun näköiset vilkut amisvilkkuihin ja samalla ottanut heijastimet pois.
maku asioita on totta, oma mielipide on ettei vilkut ja hilppeet näihin kuulu niin ei ne tennispallon kokoset möllykät miellytä yhtään, vaihtu ekana päivänä "finger" mallisiin :lol:
rönttö kirjoitti:jäi tuo tehtaan pönttö joutilaaks jos joku tarvihtee
10e tarjottu.
Mielummin vaihdan päikseen johonkin yleishyödylliseen esim. nallelaatikkoon :mrgreen:

Edit; xrace voin samaan pakettiin antaa sulle noi orkkisheijastimet :)
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
XR2i
Noppeli

Viesti Kirjoittaja XR2i »

Kertokaapas te kellä nyt tämmöinen 500 wildcatti löytyy että onko kannattava ostos ja esim miten on iskarit toiminu jos sattuu välillä montulla pyörähtään tai muuten ajamaan haastavammassa maastossa et kestääkö ne hypätä vai lyökö pohjaan jo pienestäkin lennosta? Ja jos vertaa esim can-amin ds 450 tieliikenne malliin ni yltääkö koneen laatu miltään osin kyseisen laitteen tasolle? Sillä tämmösiä kyselen kun olen harkinnut/haaveillut wildcatin ostoa mahdollisesti lähiaikoina. :wink:
X-Race
6WD
Viesti:

Iskarit kestävät hypit, tuskin kuski. Kepit ovat niin kovat, että silloin saa kerätä romuja pitkin rataa, jos ne saa lyömään pohjaan.
rönttö
6WD

kovat on, ainakin keula. Eikä tää laite ole oikeen semmonen mikä ois tehty pomppimiseen, tukivarret yms on vähän hennon olosia, akselista puhumattakaan.

Lamoshan antaa kahden vuoden takuun, kandee kysyä mitä se kattaa.
SMC 300xle Ex
SMC Wildcat RE Ex
Vastaa Viestiin