Sutisen MOTO TERRALANDER projektia

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
Jewha
6WD

Re: Sutisen moto TERRALANDER 800(X8)

Viesti Kirjoittaja Jewha »

ToniR81 kirjoitti:Eikö tälle ketjulle tosiaan saa jotain tolkkua? Voisiko sutisen kirjoittelut tähän ketjuun kieltää? Asia periaatteessa voisi jopa kiinnostaa, mutta eihän tässä ole mitään järkeä. Ihme trolli sotkee vähäistäkin asiaa jota kiina koneesta koitetaan saada irti? Mies kehuu että konetta pitää virittää että se kulkee riittävästi ja nyt se on kuitenkin lumikone(jonka hitsaukset näyttää olevan joko kännissä tai muuten päin persettä vedetty).

Eli saisiko sellaista asiallista keskustelua laitteesta ja sen käypäsyydestä mihinkään ajamiseen vakiona. Virittelylle voisi avata oman topikin jos ko laitetta virittelee joku muu kuin sutinen? Tämän voisi kai siirtää suorana offi puolelle tai vaikka poistaa? Eikä tuo toinenkaan ketju aivan sutiselta ole säästynyt.

Eiköhän jokainen ole jo nähnyt mitä se sutinen saa aikaan ja mitä ei, puhuu yhtä, ei tee toista, mutta sotkee sen kolmannenkin. Eli voisiko trollille antaa vaikka pienen jäähyn? Jos ei muulla perusteella niin vaikkapa tuolla uhkailullaan, lienen ensimmäinen joka sai "uhkauksen" ja taisipa tuossa jokunen sivu sitten tulla suht selkeä vihje toisestakin... Eli kun ihminen ei enää verbaalisesti pärjää niin sitten huudellaan sieltä savon perukoilta kuin miehet, tai taitaa olla kasa kavereita huutamassa että saavat äänensä kuulumaan...

Toki tietenkin voi olla lukematta sutisen juttuja, mutta foorumilla ei taida olla nappia jolla voi hävittää tietyn henkilön viestit näkyvistä? Ja tietysti voisi vain lukea jutut(jos vaikka laitteesta puhuttaisiin ihan asiaakin), mutta tuo sutinen kyllä kääntää kaikki asiat juuri niin mutkalle kuin olla voi. Tai mitäs mä valitan, oikeastaan voisin ratkaista ongelman poistamalla omat tunnukseni, eihän mulla ole enää mönkijääkään... Eli, joku mode jos ei sutiselle saa jotain aisaa niin poistaa ainakin mun tunnukset, eipähän tule vahingossa lauottua jotain mitä saattaisi vielä joskus katua.
No nyt joku roti. Tämä ketjuhan on Sutisen moto Terralander. Eli kaverin oma ketju omalle laitteelleen. Eikö se tuossa jossain kohtaa lukenutkin että pidetään se toinen asiaketjuna ja Sutisen vaahtoamiset omassa ketjussaan.

Ja mitä tulee tunnuksien poistamiseen. Tuskin auttaa että modet tunnuksesi yhdelle foorumille poistaa. Tämä internet on aika vaarallinen paikka jos tämä ketju jo noin paljon ahdistaa. Suosittelen soittoa palveluntarjoajalle jotta nyppäsevät omasta päästään piuhan irti. Ei sitten tartte suuttua siitä kun joku on netissä eri mieltä tai kirjoituksissa on kielioppivirheitä.

Ketä se Sutinen näillä teksteillään oikein vahingoittaa? Tässäkin ketjussa alkaa olemaan niin päin että muut vaahtoaa enemmän kuin Sutinen. ;)
kekkonem
Tracks
Mönkijä:: XP -14 T3

Viesti Kirjoittaja kekkonem »

Sutinen kirjoitti: Nauratti eilen kun äijä ulkoiluttu koiraa että mikä kahjo se mönkijätä huudatta ja taas sama äijä
paahtaa hullun lailla takas, eli yleisöökin oli eilen paikalla :roll:
Itse jos näkis vastaavaa niin kieroon varmasti kattelisin.
Muistathan Sutinen sitten ottaa muut tielläliikkujat huomioon, kun rakettitestejä teet? Aika nopeasti saa tämä laji erittäin negatiivisen leiman, kun kylillä painetaan menemään miljoonaa. Suljetut asianmukaiset alueet on sitten asia erikseen. Luulen, että kaikki koiranulkoilijat ei aina ymmärrä tätä harrastusta oikein ja yleisillä paikoilla kaahaaminen ei ole parasta mahdollista sitä luottamusta herättämään. Oletan, että tämä tapahtuma on ollut yleisillä paikalla, kun yleisöäkin paikalla on ollut.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!

Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Syrjä seutua harvoin näkee jalan kulkijoita tuolla. Autolla lähinnä ajelevat tietä pitkin ja kaupunkiin on monta kilsaa
matkaa. Yleinen asfaltti tie siis kyseessä en ajanut kaupungilla kellon kanssa kilpaa.
Joku järki pitää sentään olla :wink:
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Pappi
Moderaattori
Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Saitko sen ohjelman toimintaan, minkä linkitin.

Laittele tuloksia jossain vaiheessa jos maltat. :)
Pedari
6WD
Mönkijä:: Can Am Outlander 400 EFI 2010

Viesti Kirjoittaja Pedari »

Tää on ollu niin viihdyttävää luettavaa että...antaa Sutisen jatkaa kehumista ihan vapaasti, minusta se on hyvä että kaveri on tyytyväinen hankintaansa ja mitä se oikeesti edes kenellekkään kuuluu jos Moto on Sutisen mielestä huippu hyvä laite, voisin väittää että joku muukin ko. laitteen hankkinut voi olla ihan tyytyväinen omaan hankintaansa. Annetaan siis kaikille vapaus nauttia omista valinnoistaan, minusta se on positiivista jos joku on noin innostunut hankinnastaan, mahtaako samaa paatosta ja intoa olla kellään muulla omaan merkkilaitteeseensa?

Jos Sutinen väittää Moton olevan parempi kuin moni muu, niin kysyn vaan, että mitä sitten? Jokaisellahan saa olla oma mielipide ja usein onkin niin että sillä "Mersulla" ajava ei voi ymmärtää kuka voi millään muulla edes ajaa...itselläni on Can Am ja ehkä myös seuraavakin mönkkäri on samaa merkkiä, mutta en silti lähtis väheksymään mitään muutakaan laitetta, vaikka se tulis kiinasta tai Japanista :badgrin: , koska se voi olla jollekulle toiselle paljon parempi valinta kuin minulle Cana. Me olemme jokainen yksilöitä ja toinen tykkää tuosta ja toinen tästä, pääasia kait että ko. harrastus kasvaa ja kehittyy ja sitä kautta voi hyvin. Sehän on hyvä että on olemassa monia erilaisia vaihtoehtoja, jokaisen oman tarpeen mukaan, olishan se tosi tylsää jos vaihtoehtoja olis vain pari...kuten esim. Cana ja Polle. Eikä tästä kenenkään tartte ottaa hernettä nokkaansa, Japanissa ja kiinassa tehdyt laitteet tulee samalta suunnalta täältä Hämeestä katottuna. :D Tää oli pieni provo, mutta koittakaa ymmärtää, mielipiteitä on yhtä monta kun on mönkkärikuskiakin, eli ei ole mitään aihetta kenenkään hiiltyä jos joku muu on toista mieltä kuin mitä itse on. Vois kysyä sinulta joka väheksyt muiden valintoja, oletko mielestäsi maailman viisain joka asiassa? Väitän että sitä yhtä ainoaa oikeaa valintaa ei ole olemassakaan, jokainen valitsee ITSELLEEN parhaan vaihtoehdon ja hän saa kehua sitä niin paljon kun mieli sietää.
ToniR81

Viesti Kirjoittaja ToniR81 »

Eikö tämä ketju sitten kuuluisi offipuolelle? Ja onko meillä kaikilla sitten vastaavat oikeudet rakennelle omista jutuista aivan naurettavia ketjuja? Eli jos sutisen kohdalla tehdään selkeitä muutoksia sääntöihin niin eikö se oikeuta meidät muihin samoihin oikeuksiin? Ja sehän varmasti palvelisi sitä sisällöltään selkeää ja asiallista foorumia?

Eikä mua netti ahdista, mua ahdistaa se että yksi ihminen saa suoltaa aivan mitä sattuu foorumilla jossa on tuntunut olevan joku roti jo aiemmin ja keskusteluja on poisteltu asiattomina tai aiheeseen liittymättöminä yms.

Ja kuten sanottua, en ole välttämättä sutisen kanssa edes erimieltä, moto saattaa olla hyväkin laite tietyin varauksin.

Mutta tästä siis voidaan vetää johtopäätös että foorumilla voi tehdä mitä haluaa ja miten haluaa, modet tekee sitten oman ketjun jutuista jos menee ohi aiheen tai ei säännöt kiinnosta?

Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Otapas toni happea hetken aikaa. Jaoin alkuperäisen topikin kahtia juurikin siksi että saa sutinen tässä kertoa oman motonsa taipaleesta, sen ei luulisi sinua haittaavan. Tämä on avoin keskustelufoorumi jonne saavat kaikki kirjoittaa omia juttujaan, jopa sinä. Joten suo se sutisellekin.

Ylläpito puuttuu niin katsoessaan sitten keskusteluun, kukin omalla tyylillään. Minä puutun näin.
Nyt jäitä kypärään kaikille ja odotetaan miten tämä kertomus jatkuu.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Eiköhän nämä "sääntöpoikkeukset" mene internet-toleranssin piikkiin.

Muistutellaan kuitenkin taas mieliin, että palkkaahan tästä puuhasta ei kukaan saa ja näillä mennään mitä on onnistuttu rekryämään. Hyvää väkeä muuten ;-)
Itse en ole mustavalkoisesti asioihin suhtautuva, joten kyllä aina sinnetänne mahtuu mölinääkin.
Tällä kertaa ylläpidon päätös oli tämä, eli ketju jaettiin kahteen osaan.

Itse uskon kaikkien palstalaisten yläpään käyttövapauteen ja siten tämä palsta pysyy hyvässä ruodussa olemassa olevin voimin.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Pedari
6WD
Mönkijä:: Can Am Outlander 400 EFI 2010

Viesti Kirjoittaja Pedari »

ToniR81 kirjoitti:Eikö tämä ketju sitten kuuluisi offipuolelle? Ja onko meillä kaikilla sitten vastaavat oikeudet rakennelle omista jutuista aivan naurettavia ketjuja? Eli jos sutisen kohdalla tehdään selkeitä muutoksia sääntöihin niin eikö se oikeuta meidät muihin samoihin oikeuksiin? Ja sehän varmasti palvelisi sitä sisällöltään selkeää ja asiallista foorumia?

Eikä mua netti ahdista, mua ahdistaa se että yksi ihminen saa suoltaa aivan mitä sattuu foorumilla jossa on tuntunut olevan joku roti jo aiemmin ja keskusteluja on poisteltu asiattomina tai aiheeseen liittymättöminä yms.

Ja kuten sanottua, en ole välttämättä sutisen kanssa edes erimieltä, moto saattaa olla hyväkin laite tietyin varauksin.

Mutta tästä siis voidaan vetää johtopäätös että foorumilla voi tehdä mitä haluaa ja miten haluaa, modet tekee sitten oman ketjun jutuista jos menee ohi aiheen tai ei säännöt kiinnosta?

Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.
Minusta sinulla on ihan sama oikeus perustaa oma topici missä kehut Hondaasi, ei kait se ole keneltäkään pois. Annetaan jokaiselle sananvapaus edes omassa topicissa. Eihän niitä henk. kohtaisia topiceja ole pakko kenenkään lukea jos se alkaa liikaa ahistaa kun saa/joutuu lukemaan toisen ihmisen positiivisesta asenteesta omaa erilaista valintaa kohtaan...tämä on niin perisuomalaista jäykkäniskaista kateutta ettei mitään ylisanoja sais puhua ja varsinkaan itseään tai mitään omaa sais alkaa kehua retostelemaan liikaa...
ToniR81

Pedari kirjoitti: Minusta sinulla on ihan sama oikeus perustaa oma topici missä kehut Hondaasi, ei kait se ole keneltäkään pois. Annetaan jokaiselle sananvapaus edes omassa topicissa. Eihän niitä henk. kohtaisia topiceja ole pakko kenenkään lukea jos se alkaa liikaa ahistaa kun saa/joutuu lukemaan toisen ihmisen positiivisesta asenteesta omaa erilaista valintaa kohtaan...tämä on niin perisuomalaista jäykkäniskaista kateutta ettei mitään ylisanoja sais puhua ja varsinkaan itseään tai mitään omaa sais alkaa kehua retostelemaan liikaa...
No ei nyt ihan noinkaan, tottahan toki omia ostoksia pitää kehua ja koittaa olla ylpeä itse tehdyistä virheistä, niinhän me kaikki yritetään.

Ei minua muu tässä ihmetytä kuin se että selkeä trolli ja sääntöjä noudattamatta jättävä ihminen saa mekastaa aivan vapaalla tyylillä. Muuten kuitenkin on hyvää ja pääosin asiallista moderointia ja sitten sallitaan selkeitä poikkeuksia. Ei mene oman näkemyksen mukaan oikeen linjaan tämä touhu, tää on vähän kuin ne kuuluisat suomi ruotsi pelit kun tuomaritkin on puolueellisia =D

Kai tän voi siirtää edes offiin minne tämä selkeästi kuuluu? Ettei joku erehdy luulemaan että täällä olisi jotain asiaakin?
cotcot
Moderaattori
Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e

Viesti Kirjoittaja cotcot »

Mielestäni ei Sutisen kohdalla puhuta välttämättä ihan trollista, koska miehen kirjoituksia jo pidemmän aikaa seuranneena tullut siihen ajatukseen että tuo Sutisen tyyli on tuo, siitä sitten tykkää tai ei, jokaisella on vapaus valita lukeeko Sutisen kertomuksia vai ei. Ja kyllä noissa "sutinoissa" saattaa välillä olla ehkä jotain asian tynkääkin.

Eikä tuo herra nyt aivan vapaasti ole saanut foorumilla "rällästää". Kyllä noita herran kirjoituksia on välillä poisteltu tarvittaessa ja miestä huomauteltu ja tämä kahtia jako on tehty jotta voitaisiin ehkä paremmin erotella "faktaa fiktiosta".... Vai miten se meni :wink:

Kuten sanottua, jos ei Sutisen jutut nappaa niin siirtyy lukemaan muita juttuja joita foorumilla on kohtuu hyvin......tai jos Terra on mielenkiinnon kohteena niin jutustelee tuolla Terralander ketjussa. 8)
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Keskustelu osiosta sen verran vastinetta, että eräs henkilö joka aina mollasi kiinalaisia
laitetteita ja sit osti kiinalaisen traktorin, siitä kai suuttuu minulle kun asian toin palstalla ilmi ja haluaisi nyt tämän
ketjun siksi off topic osioon. Kiitoksia vaan puoltavista lauseista, hirveä väittely näkyy osiosta olevan
menossa hyvä jos uskaltaa sekaan itse kirjoittaa.

En muuten saanut sitä ohjelmaa asennettua, minkä linkin Pappi annoit.
Pitää vielä kokeilla uudestaa, loppu siihen kun kysy että haluatko sen
asentaa ja ok paino niin siihen hyyty.
Joku sanoi myös että siinä viivekin olisi että kerkii laite liikkua jonkun verran ennen kuin
gp siihen reagoi. Olishan toi ihan mukava kokeilla.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
ToniR81

Sutinen kirjoitti:Keskustelu osiosta sen verran vastinetta, että eräs henkilö joka aina mollasi kiinalaisia
laitetteita ja sit osti kiinalaisen traktorin, siitä kai suuttuu minulle kun asian toin palstalla ilmi ja haluaisi nyt tämän
ketjun siksi off topic osioon. Kiitoksia vaan puoltavista lauseista, hirveä väittely näkyy osiosta olevan
menossa hyvä jos uskaltaa sekaan itse kirjoittaa.
En ole suuttunut että itse aloittamani ketju saa julksisuutta, jos häpeilisin kiinalaisen ostamista, miksi kertoisin siitä täällä? Ja vaikka riisinpurijat ei osaakkaan kopioida länsimaisille tuotteita kovinkaan hyvin niin kyllä ne omille markkinoilleen tekee ihan siedettäviä laitteita, kun vain ostaessa tunnustaa että on ostamassa kiinalaista ei priimaa. En ymmärrä mistä olet keksinyt että olen täysin kiinalaisvastainen, en vastusta kiinalaisia tuotteita, vastustan vain sinun tapaasi tuoda laitte esille. Ja sinun tapasi on reilu liioittelu ja muutoinkin aavistuksen väljästi tulkittava totuudessa pysyminen. Ja siitä pitäisi päästä eroon, ettei käy niin että joku ostaa kiinalaista ja kuvittelee saavansa loppuunsa hiotun tuotteen jonka laatu ylittää kaikki muut markkinoilla olevat ja jonka takuutkin toimivat vaikka käyttäjä tekisi lähes mitä muutoksia yms...

Kovasti suht asiallisen foorumin uskottavuutta syö jos tälläinen ketju jatkaa asia osiossa, ketjussa kun se asia on aika vähäistä. Tai ainakin erittäin vaikeasti löydettävissä.

Ja jotta nyt vihdoin tulisi selväksi niin en siis ole kiinalaista vastaan, eikä minulla ole sutistakaan vastaan mitään, uhkailustaan huolimatta. Vain asiat ja tapa jolla niitä esitetään ihmetyttää ja kummastuttaa pientä surffaajaa. Mikäli kukaan muu ei näe tässä mitään outoa tai hassua tai huvittavaa niin ehkä tämän on syytä jatkaa täällä asia osiolla, mutta mitä foorumi tekee sitten offi palstalla?
Viliko
R.I.P
Mönkijä:: ArcticCat V2

Viesti Kirjoittaja Viliko »

ToniR81 kirjoitti:
Kovasti suht asiallisen foorumin uskottavuutta syö jos tälläinen ketju jatkaa asia osiossa, ketjussa kun se asia on aika vähäistä. Tai ainakin erittäin vaikeasti löydettävissä.
Tämä on yhtä mallia koskeva yhden henkilön blogi henkinen kirjoittelu jos se sinua haittaa niin ei ole pakko lukea jos noin ottaa hermoon (myös selaimen voi sulkea ja mennä sänkyyn peukku suussa).. Sutinen saa kertoa ihan rauhassa tässä ketjussa omia murheitaan.

btw ystävät/vihamiehet napilla saa piilotettua joidenkin viestit...löytyy omista asetuksista
eda
6WD

Viesti Kirjoittaja eda »

Toivottavasti noita kiinalaiskokemuksia karttuu, vaikka ihan merkkiuskovaisten kiusaksikin. Asiatieto on kyllä parempaa kuin tyhjä turinointi.
Lukittu