eli ei vaihdetta silmään, kun pyörät pyörii eikä kierroksia kun vaihdetta silmään.Ja sitten määrätietonen vivun siirto eikä hissukseen raavita päälle koska silloin rutisee helposti,ja voi alkaa kulumaan "pyöreäksi".ite ei kannata alkaa ruuvailemaan kun takuulaite,ettei homma karkaa omaan nilkkaan.
yrittävät selvitä hommasta säädöillä, se on aivan selvää ja voi aivan hyvin selvitäkin, mutta jos ei auta ni sitten on nurkat kuluneet ja osia menee sisältä uusiksi. Laittavat sen ainakin yhden kerran takuuna,ja neuvovat käyttöä (toivottavasti),sen jälkeen menee omaan piikkiin, ja maksaa jonnin verran.
toinen kerta menee "väärinkäytöksenä" omaan piikkiin,näin sanovat honda huollossa. JA kerron siksi että kuvio on käyty läpi,eikä ole mtn luulotautia asian suhteen


hyvää ja rauhallista joulua kaikille!!