http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 04#p385604
Bj Andy kirjoitti:En tunne miestä mutta reiluna kaverina päätit julkaista nimen ilman että paljastat oman nimesi. Reilu meininki.![]()
No voi surku, kuka virtsasi aamupuuroosiranver kirjoitti: kohtuullisen omituista käytöstä moderaattorilta...??
kingi kirjoitti:Peräkkäisillä viesteillä tarkoitettiin
kingi kirjoitti:Lähinnä tälläistä hieman omituista
Näin ne asiat selviää... ku kysyy. Kun ei jää mieltä kaivertamaan, niin ei myöskään pääse aiheuttamaan sutinareaktiota omassa nupissa.kingi kirjoitti:tapaa kirjoittaa palstalle.
Olis pitäny ottaa kuva, kun hetki sitte nokka vuoti verta....kingi kirjoitti:Ehkä siksi usein olet nenäsi kanssa minun postauksiin puuttumassa mutta nassutellaan toki puolin ja toisin
En tiedä...oletko? Missä kohtaa viestiä näin olen väittänytkään. Otin yleisesti kantaa asiaan Sutinen, joka tuossa kingin viestissä tuli esille sekä sinun kommenttiisi.ranver kirjoitti:olenko minä cot cot kirjoittanut jotain jostain banneista? kyllä minä ainakin odottaisin että jos joku on suostunut ottamaan palstapoliisin viitan harteilleen,niin silloin voi odottaa häneltä myös sen kaltaista käytöstä.eli olla provosoimatta ja olla provosoitumatta,kyllä noissa sutisen höpinöissä meni puurot ja vellit sekaisin aika monelta muultakin kuin k.o henkilöltä itseltään.
No miksi teit taas vasten ohjeita? Eikö siellä aika selkeästi lue että hinta/vaihtoarvo otsikkoon muuten poistuu?ITP kirjoitti:Hmm... Hinta varmaan puuttunna?