Nivelessä on jousisokka, joka oli päässyt sen verran löystymään, että oli alkanut työntyä nivelestä ulos. Siinä sitten nivelen pyöriessä, sokka oli kaivertanut uraa vaihdelaatikon kuoreen. Onneksi ei ollut läpi asti, mutta sanoisin että alle millin päässä ollaan. Niin pientä ylimääräistä ääntäkin tuo on pitänyt, että ei ole ajaessa / lumitöitä tehdessä huomannut mitään ihmeellistä.
Ahkeralla googletuksella eri foorumeista löytyi useita vastaavia tapauksia. Joissain tapauksissa Polaris on takuun päättymisen jälkeenkin vaihtanut mm. kokonaisia vaihdelaatikoita. Valmistaja siis tiedostaa kyllä asian, mutta ei nähtävästi halua siitä sen suuremmin huudella. Minun tapauksessani maahantuoja ei ollut kiinnostunut, olisi pitänyt alkaa viemään asiaa jälkimarkkinointipuolelle eteenpäin jälleenmyyjän kautta. Just joo, olen laitteen neljäs omistaja, jälleenmyyjää varmaan kiinnostaa 5v vanhan toiselle puolen maata päätyneen laitteen ongelmat.
Korjauksena Ameriikan ihmemaassa ovat joko vetäneet letkuklemmarin tuon sokan ympäri varmistamaan, tai korvanneet koko sokan pultilla ja nyloc-mutterilla.
Kuvat puhukoot puolestaan. Tarkistakaa omanne! Ja tosiaan etukardaanissa samaa ongelmaa, tosin ei ole ympärillä mitään mihin sokka osuisi.



lisää: http://qaw.1g.fi/kuvat/atv/polaris/kardaani/