Foorumin Dinlit

Keskustelua Dinli mönkijöistä
0201346
4WD
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Helmi 2013 14:09
Mönkijä:: dinli 450 -11

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

nyt ois polisportin lätyt paikallaa, aika helppo nakki oli.. yks vekki molemmille puolille rautasahalla ja paikallee. lämppäreitä yritin varovasti irrottaa mut turhaluulo saaha ehjänä, tai liimapinta jää paikallee väkisi ja ei oo nyt sprayliimaa kotosalla ni laitoin vaa vähä villaa stongan sisää jos se hiukka nopeuttas lämpenemistä. pitää kesällä kattoo jos laittas fiksummin.... tossa kuvaa viel suojista...

Kuva
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Puuhis83 kirjoitti:Varmaankin sitte huomenna tuppaa viestiä, jotta nokkaketinki olin tulonpäällä..
Turha lainaus :lol:
Mistäs sä tilasit ketjun? Onko kauanki ollut matkalla?

On tuossa ylempänä 95% samanmoinen dille mitä mulla oli kun ostin, hyviä laitteita.
Tarttis oma käyttää piakkoin konttorilla ja laittaa myyntiin, syksystä asti kerännyt pölyä tallissa, joutuu kyllä käydä vielä vakioreitit läpi kylki edellä jotta saa pahimmat ajopoltteet jäähdytettyä ennen bansheen valmistumista :D
vuorpe
4WD
Viestit: 215
Liittynyt: 26 Kesä 2008 19:59
Mönkijä:: Mönkijätön
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Kehtaisko joku mittailla 450 iskarien jousien pituudet edestä ja takaa?

Suojapusseja olen ostelemassa.
UMRY
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Taisin ebaystä ostaa kfx400:n pussukat, oli just sopivan pituset.
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

yaguza kirjoitti:
Puuhis83 kirjoitti:Varmaankin sitte huomenna tuppaa viestiä, jotta nokkaketinki olin tulonpäällä..
Turha lainaus :lol:
Mistäs sä tilasit ketjun? Onko kauanki ollut matkalla?

Tarttis oma käyttää piakkoin konttorilla ja laittaa myyntiin, syksystä asti kerännyt pölyä tallissa, joutuu kyllä käydä vielä vakioreitit läpi kylki edellä jotta saa pahimmat ajopoltteet jäähdytettyä ennen bansheen valmistumista :D
Motorpowerista tilasin (pari viikkoa sitten) kun tarviin muitakin "merkkikohtaisia" osia. :D Meinaan kanssa huomenna antaa vähän runtua, kun on jonnin aikaa kone vehje seissy. Ja leima myös täällä happanemassa. Pari kuukautta saa vielä ajella. Toi osittainen purkuhomma toi hillittömän määrän visioita. Monenmoista tekis mieli tehdä..

Ps.: Katteissa ja lokarissa tuntus maali pysyvän ihan ok. Takakate vaan kun on koottu niin pienistä paloista niin päältäpäin kitti saumat tietty ratkee, samoten kun maali. Pinta on ihan p*rseestä, kun käliksellä pakkasella ruiskittu, kakkasessa tallissa, mutta käyttöpelissä menettelee. Sponssitarroja puolineliötä niin on jo siedettävä luukki.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

[quote="0201346"]
Kuva

Onko nuo etuvanteet 5" vai 6" leveet? ITP t-9?
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
0201346
4WD
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Helmi 2013 14:09
Mönkijä:: dinli 450 -11

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

Puuhis83 kirjoitti:
0201346 kirjoitti:

Onko nuo etuvanteet 5" vai 6" leveet? ITP t-9?
ei näyttäny pikavilkasulla lukevan muutaku itp mut kesävanteet on 5.5" leveet ja ne ovat selvästi kapeemmat ku nuo samanlevyisillä renkailla et nuo on 6" leveet luultavasti.
aamusta laskettelin töihi ni 5kilsan jälkee alko tuntua et kahvat lämpeni, minkä aikaa muilla menee? mietin et eihä nuo 20wattii kovin kovaa kyl lämmitä et taitaa olla iha normaalia? suojat autto kyl ettei viima kylmetä kämmenselkiä nii kovi vaik ei ollu ees paksut hanskat käessä.

edit. vähä searchillä hain ni taitaa lentää nuo dicet mäkee tuolta tuppien alta, teholtaa vissii yhtä tehokkaat ku hönkäilis käsiä välillä ajon aikana... :D laitoin jenkeistä kokeeks tilauksee lämpötupit ku halvalla sai
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Aijettä! Pääs vähän ajaa pitkästä aikaa.

Ei kylläkään lokarin korjaus ollut ihan suksee. Kiinnikkeistä 3/4 murtui liimauksestaan, epoksi ei ilmeisesti sovellu muovin liimaukseen. Samoten laskuitukitit varisi osittain pois. Milläs tuotakin korjailis? Kokonaan uudet lokarit lasikuidusta?

Toinen perskannikaskin näyttää olevan sentin pari ylempänä kuin toinen. Semmonen sopivasti pörrötetty luukki... :oops: No ei voi mitn, tuolla se on kurvailtava.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Sen olisi melkein arvannutkin, miten polyesteri ja epoksi tarttuu kömpijän katteisiin. Lasikuitukitin pohjana lienee polyesteriä. Kyllä epoksi sopii erinomaisesti muovin liimauksee. Epoksihan on itsekin muovilaatu. Katteet saattavat olla esim. polyeteeniä, jolloin niille sopivaa liimaa ei ole olemassakaan. Hitsaaminen on silloin käypänen keino.
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Kun ei näistäkään mitään tiedä/ymmärrä niin kaikkea on koetettava. Toi muovi taitaa olla sitä ns. rasvaista jollonka siihen ei jää mikään kiinni. Jossain oli vinkkiä omatekele liimasta, kertakäyttömukeja liuotettaan tinneriin, josta pitäs tulla rasvaselle muoville hyvä liima?

Uudet katteet voisi ostaa, jos joku myis.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Tinneri taitaa olla joku sekoitus, jonka koostumus voi vaihdella valmistajasta riippuen. Olisiko ksyleeni tai tolueeni parempaa? Ainakin kokeilussa tietäisi, mitä ainetta oikeasti käyttää. Paremman liiman saisi, kun sulattaisi liuottimeen katteen paloja. Värilliset kertakäyttömukit voivat olla polyeteeniä. Kirkkaat eivät ainakaan ole.
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Niin tinnerihän on käsittääkseni yhteinen nimitys noille ksyleeni, tolueeni yms. tattinoille. PS pitäisi purkeissa lukea, jotta liukenee noihin myrkkyihin. Katteissa en ole missään nähny merkintää mitä ainetta ovat. 3M valmistaa/tuttaa jotain kaikille muoveille(?) soveltuvaa autonpuskurin korjaus settejä, mutta hintaa varmaankin sama kuin katteilla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Ne muovihitsaus laitteet on vissiin aika toimivia vaikka maksavat kanssa sen katteiden verran.sitten niitä on jotain "nitoja" systeemeitä mitä voi käyttää sellaisenaan tai lisä vahvistuksena hitsisaumaan.

Pitäis vaan olla jonkun verran käyttöä et viittis tommosia hankkia.

Hain tänään Storm motorista Motorexin synteettisen 10W40 öljyn seuraavaa vaihtoa varten ja pitemmän kaasuvaijerin et saa Keihin neulaa säädettyä vaijereita irroittamatta.
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Juolahti mieleen kun öljyistä oli puhetta, että Polariksen PS-4 ölkissä on myös kytkimen tarvitsema lisäaine, Tosin 56 euroa oli 4 litran purkilla hintaakin. Koska bansku olis lady domina kaasukahvain noudettavissa? Purin jo lämppärisysteemit tuppeja lukuunottamatta pois.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
0201346
4WD
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Helmi 2013 14:09
Mönkijä:: dinli 450 -11

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

mie laitoin muutama viikko sit castrolin power 1 racing 4t ölppää
http://www.castrolmoto.com/fi/products/ ... racing.php
10w-40 muodossa mis on kytkyttimen lisäaine samassa, imatran kisassa oli 45e 4litran pönikkä.
hyvin on kytkytin toiminu kylmemmälläki säällä ja muutekki iha notkaa ainetta tuntus olevan.
Vastaa Viestiin