Mikäs se kun on hyvät vehkeet ja net pelittää.

Traktorissa on mukana tieajoakin, sama on kertynyt eri laitteilla tämän vuosituhannen alusta, eli semmoinen kymppitonni vuodessa, joku vuosi jää alle ja joku vuosi saattaa mennä pikkaisen yli joten pitkässä juoksussa aika tasaseen niitä kertyy. Vuosien saatossa on mukavuus lisääntynyt kun laitteet kehittyy ja tämä nykyinen on jo niin hyvä että vain pikkuisen varusteita olen lisännyt. Mukavuus on tärkeää kun olen käyttänyt mönkijää entistä enemmän työhommissa vuodesta 2008 ja sitä yrittää välttää niska/hartia vaivoja. Joka on jäykkänä viikonlopun ajoretken jäljiltä ymmärtää hyvin mistä on kysymys kun minun ajoretkeni kestää sen koko viikon, ynnä sitten sen viikonlopun

. Arkisin töissä ja viikonloppuna hupia.
Ei se että ajaa paljon ole mielestäni silti mikään itseisarvo eikä hypetyksen aihe sillä usein juuri niille jotka pääsevät harvoin retkelle se on kaikkein tärkeintä ja antoisinta. Muistan itsekin ajan kun lapset olivat pieniä ja kisamiehen veret kuohui kuumina turneelle, mutta oli pakko jättää kisoja väliin kun perhekkin pitää huolehtia ja asuntolainat painoi päälle eikä ollut harrastemäärärahojakaan. Kyllä sitä ajamaan päästessään oli sitten kuin hurmoksessa ja osasi niitä omia hetkiä arvostaa. Nykyään harmittelee että olisi silti pitänyt enemmän olla kotona sekä touhuta lasten kanssa kun net olivat pieniä ja ajaa huristelemaan ehtii myöhemminkin.