Veikkaan että vika on aktuaattorissa, se on nelivedon sähköinen kytkentäyksikkö ja se tuppaa välillä vioittumaan näissä Can Ameissa vaikka kone olis uuden karhea. Minulla oli samat oireet kun mönkkäri oli noin vuoden vanha ja tuo osahan se oli mennyt rikki...valitettavasti uusi osa on tosi kallis, muistaakseni 500€, mutta jos on takuuta jäljellä se pitäis saada vaihdettua maahantuojan piikkiin.mixout kirjoitti:En tiedä onko tämä varsinainen ongelma, ominaisuus vai käyttäjän vika. Tuo laite (500 t3 2013) on ollut vajaan viikon ajossa ja pari kertaa on nyt käynyt että en ole saanut kytkettyä nelivedolta takavedolle. Tai ainakaan nelivedon valo ei sammu mittaristossa. Sitä lukon surinaa kun ei tahdo kuulla koneen käydessä niin paha sanoa tapahtuuko mitään. Onko muilla vastaavaa? Pysähdyksissä siis yrittänyt vaihtaa luonnollisesti. Lopulta kun tarpeeksi on odotellut tai vipua painellut/käynnistänyt uudestaan, valo sammuu.
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 4WD
- Viestit: 129
- Liittynyt: 30 Maalis 2013 15:03
- Mönkijä:: Outlander T3 MAX 500 -13
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mutta eikö silloin tuon vetotavan vaihdonkin pitäisi jumittaa? Nyt tuntuu, että vain valo näyttää väärin. No, pitääpä laittaa kyselyä huoltoon, että katsovatko heti vai ekan huollon yhteydessä.
Viimeksi muokannut vaughan, 14 Huhti 2013 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
Syy: Turha lainata edeltävää viestiä, lainaus poistettu.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Asentelin jäähdyttimensiirtosarjan ja putsasin syylärin. Yllättävän paljon kunttaa sieltä vasn tuli ulos vaikka oli mukamas hyvin ja antaumuksella putsattu. Samalla vaihdoin valvolinen antifreeze coolantit sisään huuhtelun jälkeen.jermu kirjoitti:Käykö toi 800R kone tosiaan kokoajan noin kuumana, flekti huutaa ihan normi tieajosskin lähes kokoajan nopeudesta riippumatta... Puhumattakaan nyt tuosta maastoajosta.
Toinen mikä kyl kuumuu reippaasti on varikoppa... Luistaako hihna ja onko tuolle tehtävissä jotain...
Ensi fiilis on että flekti käy harvemmin... Syyläristä on turvonnut noin 5-10 prosenttia...
-
- Moderaattori
- Viestit: 5590
- Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
- Mönkijä:: Traktori
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Koitappas mixout vaikka peruuttaa konetta hieman kun tuo nelivedon valo jää palamaan kun olet takavedon kytkenyt.
-
- 4WD
- Viestit: 129
- Liittynyt: 30 Maalis 2013 15:03
- Mönkijä:: Outlander T3 MAX 500 -13
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Koitetaan kun seuraavan kerran tuon tekee ja raportoidaan tuloksista.
Viimeksi muokannut jukka81, 15 Huhti 2013 08:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainauksen poisto
Syy: Lainauksen poisto
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
jermu kirjoitti:Asentelin jäähdyttimensiirtosarjan ja putsasin syylärin. Yllättävän paljon kunttaa sieltä vasn tuli ulos vaikka oli mukamas hyvin ja antaumuksella putsattu. Samalla vaihdoin valvolinen antifreeze coolantit sisään huuhtelun jälkeen.
Ensi fiilis on että flekti käy harvemmin... Syyläristä on turvonnut noin 5-10 prosenttia...
Oliko sarja mistä ja mitä kustanti?
Olis ongelma samaa tyyppiä ja täytys tehrä jotakin asialle....
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Brpn oma sarja. Vajaa 300€.. Kallis mutta ompahan jäähdytystä...
Tuon syylärin käyn näyttämässä, josko menis takuuseen..
Tuon syylärin käyn näyttämässä, josko menis takuuseen..
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Perhana , senhän saa sitte orikineeliosa kaupasta. Kiitos!
Oliskos muita jotka tarvittis tuon hilkkeen?
Meinaan lähin kauppias ei ainakaan tuntenut tuota osaa ,joten taitaa mennä
rapakon taakse tilaus... Tulis samalla usiampi...
Oliskos muita jotka tarvittis tuon hilkkeen?
Meinaan lähin kauppias ei ainakaan tuntenut tuota osaa ,joten taitaa mennä
rapakon taakse tilaus... Tulis samalla usiampi...
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
kyllä se löytyy ihan BRP suomalaisesta kuvastosta. ja Rovaniemeltä toimittavat varmaankin päivän kahen aikana minne päin suomea tahansa...
tutkin kans tuolta meren takkaa ja totesin, että ei taija juuri kannattaa..
tutkin kans tuolta meren takkaa ja totesin, että ei taija juuri kannattaa..
-
- 6WD
- Viestit: 407
- Liittynyt: 02 Helmi 2009 09:24
- Mönkijä:: Outlander G2L 450 Pro -17
- Paikkakunta: Oulun reuna
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Varsinkaa ku eivät lähetä suoraan suomeen. BRP regulations juunou
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Täytyypä kysellä vielä uudestansa. Kiitos!
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
käympä kurkkaamas! Tattis!
- pommipoika
- Tracks
- Viestit: 2708
- Liittynyt: 15 Maalis 2009 10:38
- Mönkijä:: Can-am 500 max T3
- Paikkakunta: muurame
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitäs tarkottaa käynnistäessä näytön alalaitaan ilmestyvä teksti joka menee suunnilleen "maintance required" ?
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
-
- Noppeli
- Viestit: 18
- Liittynyt: 17 Maalis 2013 09:40
- Mönkijä:: Can Am 500 T3
- Paikkakunta: Kuusamo
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Vaatii huoltoa.
Vaihata teksti suomenkieleksi huollossa.
Vaihata teksti suomenkieleksi huollossa.