Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Avatar
pommipoika
Tracks
Viestit: 2708
Liittynyt: 15 Maalis 2009 10:38
Mönkijä:: Can-am 500 max T3
Paikkakunta: muurame

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

ahaa! kiitos tästä tiedosta, pitääkin toimittaa laite liikkeeseen ihmeteltäväksi :)
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Ei siinä vikaa taida olla vaan ilmottelee tuntilaskurin mukaan normihuoltoa... Taisi mennä 50h välein abauttiarallaa...
Avatar
cotcot
Moderaattori
Viestit: 2917
Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
Paikkakunta: Hanimaa

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja cotcot »

Onko pommipojalla paljon tunteja koneessa? Meinaan että koneessa ei välttämättä ole mitään vikaa vaan tuo maintenance required viesti tulee kun on normi huolto/öljynvaihto ajankohtainen. Omassa koneessa tuo teksti tulee aina 50h siitä kun tuo ilmoitus on nollattu liikkeessä. Lueppa tuosta etiäppäin... http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 32#p186385
Matti K.
3WD
Viestit: 99
Liittynyt: 14 Syys 2011 12:42
Mönkijä:: Can Am

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Matti K. »

Joo,siiss"maintenance soon" sen 50h viime huollon jälkeen joka on todella säälittävä, kun tuo 100h huoltovälikin tulee aika aijoin täyteen... En kyllä tiedä että sen 50h ajettuna huoltoon kannattaa viedä, muutakö nippoihin vassua ja 100h täyteetn sitte oljun vaihtoon jne.. PERJANTAI!"!
Avatar
cotcot
Moderaattori
Viestit: 2917
Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
Paikkakunta: Hanimaa

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja cotcot »

Öljynvaihtoväli:

Outlander 400: 50h
Outlander 500/650 jne. v-koneet: 100h
Avatar
cotcot
Moderaattori
Viestit: 2917
Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
Paikkakunta: Hanimaa

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja cotcot »

Rengas keskustelut siirretty omalle paikalleen http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =8&t=35465

terv. mode cotcot 8)
mixout
4WD
Viestit: 129
Liittynyt: 30 Maalis 2013 15:03
Mönkijä:: Outlander T3 MAX 500 -13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja mixout »

kingi kirjoitti:Koitappas mixout vaikka peruuttaa konetta hieman kun tuo nelivedon valo jää palamaan kun olet takavedon kytkenyt.
Tänään se teki sen taas,parikin kertaa. Pieni pakitus tosiaan sammuttaa valon heti. Molemmilla kerroilla. Välillä taas sammuu itse kuten kuuluukin. Perstuntuma on,että nyt useammin jää valo palamaan kuin ennen.
joksa
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 28 Elo 2010 18:22

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja joksa »

Can-Amin tieliikennemalli 400 oudlanderin (vm. 2006) äänimerkki mykkänä...Onko sulaketta äänimerkille? Katkasijassa ei ole vikaa, joten mikähän mättää. Katsastusmies antoi huomautuksen ja korjauskehoituksen.
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Ei taida erikseen sulaketta olla. Nyppää piuha irti töötistä ja mittaa tuleeko jännite kun nappia painaa.
Oisko vaan töötti antautunut...
petri.n
Tracks
Viestit: 1291
Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
Mönkijä:: canam 650 max
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Avaa se äänimerkin painikkeen sisältävä rasia. Sieltä löyty sellainen kuparinen lista, josta irtoaa kytkentä pintaan kiinniottava tinaus. Tällöin äänimerkkiä painettaissa liuska ei yllä virtanastoihin. Tinaa täytettä listaan tai muotoile tai lisää jotain muuta painikkeen alle, jotta yltää yhistämään virran. Tuliko riittävän epäselvästi selostettua?
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
Velimies
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Maalis 2013 17:50

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Velimies »

kane67 kirjoitti:Ei siinä vikaa taida olla vaan ilmottelee tuntilaskurin mukaan normihuoltoa... Taisi mennä 50h välein abauttiarallaa...
Näinköhän jollakin näistä ohjelmista voisi itse tutkiskella canan sielunelämää ja kuittaila huoltoväli ilmoituksia, jne...
http://www.diag-systems.com/shop/19/des ... kit_can_am
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Katos, 1100$ kitillä voisi ohjelmoida avaimetkin. Kamojen lisäksi lisenssimaksu näköjään.
Avatar
500DPS
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Huhti 2013 13:33
Mönkijä:: Can-Am Outlander Max 500DPS
Paikkakunta: Savo

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja 500DPS »

Saakos tähän 500 max traktoriin speedohealerin? missähän kohti on se liitin? ärsyttävä ajaa alamäessä kun heti 40kmh/h rupeaa rajoittamaan, kulkisi edes 50. :roll:
Can-Am outlander max 500dps t3 -13
Ex: Arctic-Cat 550 h1 t3 -11
Ex: Can-Am ds 250 tl -07
Velimies
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Maalis 2013 17:50

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Velimies »

kane67 kirjoitti:Katos, 1100$ kitillä voisi ohjelmoida avaimetkin. Kamojen lisäksi lisenssimaksu näköjään.
Täältä voi ladata viimeisimmän Buds version ja MPI-II adapter ajurit?
Ohjelma on jokin demo versio, ilman lisenssiavainta et näinköhän sillä yleensä pystyy saamaan mitään aikaiseksi?
Etupäässä nyt ajattelisin sitä huoltomerkkivalon tai tekstin kuittausta.
http://magelan.net.ua/load/programmy/diagnostika_brp/6
Tuossa sitten jotain "käytä google kääntäjää" :wink: )
http://translate.google.fi/translate?hl ... CDcQ7gEwAA
Lisenssi ohjelman käytöstä......
Avatar
sneaker
3WD
Viestit: 116
Liittynyt: 20 Huhti 2012 20:03
Mönkijä:: Renegade 1000xxc TL
Paikkakunta: Hamina

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja sneaker »

Ja taas check engine valo hohtaa punaisena :evil:

Parin tunnin polku reippailun jälkeen muutama kierros crossirataa ympäri ja "Check DPS"
Vikakoodiksi täälläkin aikasemmin esillä ollut p0637.
Onko tosiaan niin että en saa nollattua noita vikakoodeja ilman valtuutettua huoltoa?

Toivotaan että ei tule kallis remppa...
Vastaa Viestiin