Älä hiivatti. Täytyy katsoa ensi viikonloppuna. Mä nimittäin kiersin sen kiinni ja sehän jatkaa alas päin vielä hyvän matkaa. Mutta toisaalta mulla palaa mittaristossa punainen valo öljyn kohdalla. Toisaalta sekään ei kerro kaikkea kun mittaristo on temppuillut talven mittaan.blue Honda Trx kirjoitti:en tiedä miten rubiconin mitta pitää lukea mutta rinconin ainakin niin että kun laittaa tikun reiälle ilman että kiertää kiinni niin öljypinta pitää olla max ja min välillä.
niin tai käy lämpöisenä.Don Padre kirjoitti:Älä hiivatti. Täytyy katsoa ensi viikonloppuna. Mä nimittäin kiersin sen kiinni ja sehän jatkaa alas päin vielä hyvän matkaa. Mutta toisaalta mulla palaa mittaristossa punainen valo öljyn kohdalla. Toisaalta sekään ei kerro kaikkea kun mittaristo on temppuillut talven mittaan.blue Honda Trx kirjoitti:en tiedä miten rubiconin mitta pitää lukea mutta rinconin ainakin niin että kun laittaa tikun reiälle ilman että kiertää kiinni niin öljypinta pitää olla max ja min välillä.
Flekti ei käy sen erikoisemmin vaikka metsässä rasittikin konetta kun piti puita hakea, joten tuskin on kuumenemiseen liittyvä juttu. Tulis nyt perjantai, että pääsis kokeilemaan tuota öljytasoablue Honda Trx kirjoitti: niin tai käy lämpöisenä.
Varmista ohjekirjasta se öljypinta-jutska,useimmiten niitä ei kierretä kiinni vaan asetetaan kohdalle ilman kiertämisiä ja tarkistetaan niin.vanhassa hondassa pinta piti olla max kohdalla ilman kiinnilaittoa.