-87 Banshee evo1

Tänne kuvalliset projekti selostukset
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

No eihän sitä malttanut huomiseen ootella kun loctite oli jo kuivahtaneen oloista.
Paineistus nro2 läpäisty :D

Jarruletkutkin kävin teettämässä hiflexissä, niitä ja moottoria asennellen edetään.

Jos jollain on hyvää vinkkiä ruosteläikkien poistoon kromipinnasta, otetaan vastaan.
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja frosty »

Kromitahna on aika kova sellasiin värjäymiin, mutta ei se rikkoutunutta kromausta korjaa.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Ohhoh! Oli Packardin Dennis laittanut s.postia.

´murrica->härmä
"Moro, on ollut yhtä ja toista... Tuo haluamasi neula löytyy hyllystä ja kipaisen postiin kysäseen kuluja ja palaan asiaan."

Vastasin, että:
"kiitti, kun saan hinnat, niin anna numeron ja voit raiskata mun visani"

Asiasta tuuliviiriin. Tuolla voorumilla oli 50 heppanen (ss/sc) kone tempassut 1/8 karvan päälle kymppiin ja nopeus satkun paikkeilla.
Oon vakavasti sitä mieltä, että paremmin mennään Yaguzan koneella.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

jepjep, sieltähän se sitten hiljalleen tulee tänne pohjolaan..taisit pasi mainita että ihan eka kertaa lähettää suomeen lectron tarvikkeita.

aikamoista taistelua on ollut jarrunesteiden kanssa, ilmaus onnistu helposti mutta kahvaa pumppaillessa ei saa yhtään painetta aikaseks.
muutama kikka on vielä kokeilematta.
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Etujarrut sain pelittään, kahvalta satulan nippoihin piti olla pelkkää pystysuoraa alamäkeä niin rupes keräämään painetta.
Täytyy kattella takajarruun toimiva pääsylinteri jostain mp-purkaamosta vielä.

Onse muuten kevyt, puuttuuhan siitä osia mutta pystyyn-nosto +6 swingillä oli todella helppoa riisitautisellekin.
http://aijaa.com/MyVtbk
Viimeksi muokannut yaguza, 03 Touko 2013 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
heegeri
4WD
Viestit: 184
Liittynyt: 30 Heinä 2007 18:09
Mönkijä:: goes 450X
Paikkakunta: muurame

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja heegeri »

ei toimi tuo kuvalinkki :?
bashan 250 2t (myyty)
can-am outlander 400 -05 (myyty)
honda trx250r 1987 (myyty)
smc 175 (myyty)
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Nyt toimii, puhelimella tää datailu ei oikeen luonnistu. Kuvatkin on vähän mitä nyt sattuu tulemaan, laadusta ei tietoakaan.

Jaaa ei swiddu, olis sitä voimanpaskaa tarjolla koko rahan edestä http://bansheehq.com/forums/index.php?s ... 166592&hl=
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Oioi, vinkuuko visa?
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Kunpa vinkuiskin, ei pysty eikä millään kykene.
Olishan toi turbiini 2-t koneessakin best bang for the buck jos pelkästään eteenpäin pitäs mennä, saas nähä jos sitä joskus innostuis ajaan suoria :badgrin:
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja poke »

Häjyn paketin heitit esille. 8)
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Joo, noita pulttaa kiinni settejä harvoin näkee. Ihan fiilistelyn takia :D

Jotain pientä tuli nakerreltua, pakareihin alkukäyrille kevyt kiillotus ja kannakkeet, väliputkien ja vaimentimien puhallus+maalaus sekä vaimentimiin tuoreet villat.
Tähän malliin jäi tänään.
Kuva
Kuva

Takajarruun uusi pääsylinteri tilattu, josko sitä joskus tulevaisuudessa pääsis jarruttelemaan.
Etuiskareihin tarttis sorvailla puslat kun semmosia niiden mukana ei tullut, hieman saattaa keula napakoitua sopivilla puslilla vs. ilman :lol:
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja poke »

Se alkaa kohta olemaan jo potkaise käyntiin vaiheessa. Kovasti on keposen näköistä, voi melkeen kopasta kainaloon jos menovesi sattuu loppumaan. :D
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Kyllähän se uhkaavasti alkaa läjääntymään, sähöt pitää vielä vetää ni vois ennakkoon kokeilla tuleeko kipunaa.
Se paino jänskättää niin kovasti että taidan lähipäivinä käyttää ton ja kaikki kiinni tulevat osat vaakassa niin saa suuntaa-antavaa painoa, ei malta enää odotella.
Ile
2WD
Viestit: 50
Liittynyt: 11 Elo 2008 21:44
Paikkakunta: Tornio

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja Ile »

Mihinkäs tuosta on toinen kaasari unohtunut?
Ja jos vielä pitää painoa poistaa niin heivaa nuo rautajouselliset kepit keulasta maailmalle ja Foxin floatit tilalle.
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: -87 Banshee evo1

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Floatit on kyllä käyneet mielessä mutta kuinka kevyet ne sitten on? näihin tukivarsiin käy vaan todella lyhyet kepit, onko n.35cm floatteja olemassa edes? kalliitakin perkule ovat, kevyemmät iskarit on kyllä jo hankittuna :mrgreen:

Joo vakio kaasarit on hävitetty, kaikkine varosähköineen yms herkkuineen. Yhden kaasarin systeemiä käyttävät paljonkin amerikassa ala/keskivetoisissa moottoreissa, etenkin tuolla kyseisellä imusarjalla on todistetusti saatu hyviä tuloksia "kevyesti" portatuista pantseista.
Jää nähtäväksi miten toi 40mm lectron toimii tässä moottorissa.
Vastaa Viestiin