Itsellä on tuo keewayn mönkijä. Kestävyydestä ei pysty tässä vaiheessa sanomaan juuta eikä jaata kun vasta 300km ajettu vekottimella. Suhteellisen asiallisen näköinen laite kaikin puolin. Tähän mennessä eniten mielenharmia aiheuttanut ettei toi meikäläisen yksilö ainakaan kulje lujempaa kuin 35km/h, paitsi lievään alamäkeen saa huimat 40km/h vauhtia. Myös takajousitus on turhan löysä, menee pohjaan ku vähä pomppii penkillä (kuski n.70kg). Joskus myös vaikeuksia kierroksia nostaa liikkeellelähdössä. Kuuluu vaan boo moottorista ku painaa kaasua. Uskoisin kuitenkin että noista edellämainituista pääsee eroon pienellä säätämisellä.
Hauska vehe ajella. Pyörähtää helposti näin liukkailla, mutta pikku harjottelulla saa myös vedettyä pitkää luisua. Auraamattomalla tiellä kulkee kuin mummo metrisessä hangessa. Eli kannattaa hommata talviajeluihin toiset renkaat. Keuliminenkin onnistuu tällä vehkeellä.
Kaikilla jotka ovat koeajaneet tuota on ollut poikkeuksetta toisesta korvasta toiseen ulottuva hymy huulilla.
Itsellä tuo virittäminen alkaa siitä että variaattorista sorvataan vähän yhtä holkkia että saadaan lisää nopeutta. Siitä sitten jatketaan säätämällä variaattorin painoja ja kaasaria. Ja ehkä vähän rukata sytytystä. Enempää tuskin on tarvetta viritellä.