kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Ei, pelkkä säädettävä varikitti tilattu ja nuo kaikki oli mukana. Taisi olla sen 399$

Äsken kävi sonni, oikein muotovalio... :D
Avatar
Nege
6WD
Viestit: 895
Liittynyt: 05 Kesä 2010 15:51
Mönkijä:: Räyhä Reino
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja Nege »

Ei tollasia remonttikuvia saa laittaa. Rupee itselläkin taas nälkä tulemaan. Pitäisköhän sitä itsellekkin hommata kittiä...
http://www.uudenmaanmonkijat.fi

Ex: Derbi DXR250 -05 "pikkumusta"
Ex: TGB "Tekele" Blade 425 4x4 -07
Ex: Can-Am "Rekku" Renegade 800H.O. -08
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Kyllä tuota kittiä kans tuli syksyllä mietittyä että kannattaako. Eka koeajo oli selvä etten pois vaihda, kertakaikkisen loistava ostos. :D
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Tässä kesän korvalla on muutaman kerran jo pohjetta lämmitelty että piti ruveta tuumasta toimeen...
Hetki siinä meni pitkää nauhaa pujotellessa liitoksesta käyrälle, tuplakerros liitokselta pöntölle.
Samalla kattelin että ilmanputsarikoteloa voisi pikkaisen muokata, aika olematon tuo imuputki. Voisi vaikka kannen vas.etukulmasta laittaa mutkan mittarikoteloon.
Avatar
koa201
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 10 Syys 2009 11:15
Mönkijä:: 1000 Max XT-P
Paikkakunta: Vantaa

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja koa201 »

Ai ehdit ensin, mulla oli kans suunnitelmissa alkaa tänään pyörittää mutta meni fiilis kun huomasin varikotelossa ja poistoputkessa olevan ilmeisesti motoriölppää :( .
Avatar
SETMA
Tracks
Viestit: 1249
Liittynyt: 15 Tammi 2010 07:10
Mönkijä:: ?
Paikkakunta: ympyrä

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja SETMA »

Katoppa vaan samalla asialla olin itekki tänään kun meinaa nuo katteet valua räkänä alas.Ei vaan ymmärrä että miksi nyt kuumuus on ongelma kun onhan tuo ollu jo pari kesää ajossa?Mikään muu ei ole muuttunu kuin kilpi persiiseen eli lämpeneekö lie enemmän tieajossa.
Haminan seudun mönkijät ry
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

No juu, käväisin nauhaa hakemassa ja aloin pujottaan... mukavasti lasikuitu kutittaa käsissä kun ilman hanskoja näpläs...

Olisko se ajoviima joka tuo lämpöä ulos vauhdissa vrt hidas ajo maastossa? En tiedä minkä verran vaikuttais jos syyläri olis nostettu siirtosarjalla?
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja poke »

Joo perskule, meikäläinen joutui tillaamaan lissää termotekkiä ja liimallista lämpöeristemattoa. Yksi kerros on tuota mustaa ja päällä ratekisissa paikoissa on ATC:n joskus talliin jättämää jotain valkoista liimallista nauhaa, vieläkin käy sivumuovi kuumana. Ne on nuo omatekeleet pakosarjat jotka hohkaa.

Otin tällä kertaa tuota kuparia, josko heleppais. http://www.tommyrace.fi/thermotec-pakos ... 2_182.html
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Tuossa on tullut ykssuuntalaakerit vaihdettua ja pikkaisen kokeiltu variin punaista jousta taakse ja tyvipainoa kevyemmäksi.
En hokassu käydä pehmeällä vielä testaamaan kun öljysoralla oli aika kiva :D Testaillaan vielä ettei (overrev) kiekaise liikaa...

Koan kanssa käytiin ruisailemassa kun niin mukavata lämmintä 8) On se mukavaa liikennevaloissa sortsit jalassa kun flekti puhaltaa :badgrin: tosin kuvan maisemissa ei tarvi seisoskella paitsi tauoilla.
Avatar
SETMA
Tracks
Viestit: 1249
Liittynyt: 15 Tammi 2010 07:10
Mönkijä:: ?
Paikkakunta: ympyrä

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja SETMA »

Ei vissiin yrittäny katteet sulaa.....omalla heitin tänään lenkin ja kyllä tuo pakarieriste autto ettei tullu enää sulamisongelmia =D>
Haminan seudun mönkijät ry
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Ei sula ei... Mutta mukavan lämmintä kun flekti hönkii :wink:
Ihan varmasti tuo nauha auttaa!

Äsken kävin hiekkatiellä testaamassa, ei nappaa rajoittajaan wot. 8000 maisemissa käy mutta niin pikkuajan että ehtii lukeman nähdä. Sama pikkupuolella.
Takana nyt punainen (epi kitistä, liekkö sama kuin cana orkkis kun toinen jousi oranssi joka tuli mukana) ja tyveen kevensin 1/4" sh, kärjessä 1/2"ss ja ilman prikkaa etujousi.
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Yksisilmäinen, valot oli pikkaisen epäsuhteen ja tuosta umpiosta olikin toinen säätöruuvin vastakappalemuovi pikkaisen antautunut umpion kolossaan. Katsotaan josko fiksillä saa sen kiinnitettyä että voi ruuvista säätää umpion asentoa :wink:

Oiskohan outlandereihin olemassa mitään tarvike projektori umpioita...?
jermu
6WD
Viestit: 338
Liittynyt: 25 Touko 2009 13:28

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja jermu »

Laitoitko tuon pakoputken kääreen heti pytyn alusta vai pelkästään tuon suoran osuuden?

Jos et niiin onko joku syy miksi vain noin?
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Menee sylkkyynpäin niin pitkälle kun sai käärittyä pienin kätösin. Ei sinne paljoa paljasta jäänyt.
Kakkosen käyrää en käärinyt kun sen verran ahdasta.
kane67
6WD
Viestit: 676
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:13
Paikkakunta: Ylästö

Re: kanen 800 outti xxc:n päiväkirja

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Varin aukaisin ja kattelin joutessaan niin huomasin että säädettävä paino ei liikkunut "vapaasti". Ne oli nihkeitä silloin kun laittoi ne paikoilleen, nyt hannasi painon kiinnitysruuvin kanta runkoon. Pikkaisen kun napautti mutterin päästä niin tuli sopiva päittäisklappi painolle kolossaan. Semmonen mielikuva että vakipainot ei ole nahkeesti kiinni ruuvissaan vaan pääsevät liikkumaan.
Nuo qsc:n kiinteät painot oli samantapaiset, vain säädettävien reiät nihkeitä ettei sormivoimin meinannut saada niitä läpi.
Noh, huomenna testilenkille.
Vastaa Viestiin