Ite oon ajatellu polaris magnum, hawkeye, sportsman(300-350cc)
kymco 300(en oo löytäny 4x4, onko edes?)pärjääkö takavedolla?
siinä oikeastaan mun vaihtoehdot, tietämys vielä vähäistä. kertokaa, ehdottakaa, valistakaa

motocoyote kirjoitti:Noh, alle 3500€:n ei juuri ole kuin kiinalaista tai läpipuhki paskottua merkkikampetta 90 luvun alusta. Mutta, budjetin yläpäässä, 4000€ huitteilla alkaa jo löytyä oikeasti varteenotettavaa kampetta. Itse tuohon kokoluokkaan katsoisin Yamahaa tai Hondaa.
Ja unohda takaveto ihan suoraan jos aiot auran laittaa keulaan.
E: No joo.. näkyy hinnoittelupolitiikka hieman muuttuneen siitä kun käytettyjä mönkkäreitä viimeksi katsoin. Enää ei käytetyistä pyydetäkkään uuden hintaa.
Puuhis83 kirjoitti:Täällä tuommonen haukka vastaavassa käytössä. Yksinkertainen, toisinsanoen melko luotettava peli. Eipä kyllä auraushommissa paljon tunteja tule. 3,5 vuoden aikana joku 55 tuntia 750 kilometriä. Muutamia kertoja on ajeltu metässä ja jäällä. Sikäli ei osaa tekniikan kestävyydestä sanoa, kun aika vähän tulee ajoa. Toistaiseksi toiminu lähes moitteetta. Jotain niihkeetä kylmästarttia on ollut.
Näiden hinnoittelu on kyllä ihan pielessä. Mitä olen katellut, niin hinnat on pysyneet samassa tai jopa noussut siitä mitä itse maksoin. Ja ajomäärätkin ovat aika paljon isompi, mitä tuossa mun lumikolassa silloin oli.
Tuo on näppärän kokoinen kyllä, mutta oiskohan vielä tuon ikäiselle pojalle iso.
Puuhis83 kirjoitti:Juu ei takavetoista...![]()
Vaihtoehtoihin budjetin puolesta vois kai lisätä vanhemman pikkurunkoisen 400 sportsmanin, linhai 300 ja 400 (näissä on jo yleensä kilpikin), kymcot 300, 400 ja 500.. Luotettavuuteen ei osaa kyllä sanoa mitään.