Can-Am Traktori

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
haja
4WD

Re: Can-Am Traktori

Viesti Kirjoittaja haja »

Minkälainen lumilevyhässäkkä tähän ns. G2 Maxitaxi korimalliin oikein sopii??

Olisi meinaan talvee varten pakko hankkia!

Saa antaa ehdotuksia! Mitään Hitec mallia en tarvii :)
Pietu71
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4

Viesti Kirjoittaja Pietu71 »

Arvoisat vähä tehoisen ja kehnosti hyökkäävän 500 ja kenties muittenkin kokoisten rattoreiden omistajat :mrgreen:
täällä onkin keskusteltu jossain kohtaa että onko kenties tehorajoitusta ekaan huoltoon asti tms.
Itse koin ihmetyksen kun kävin ajelulla,jouduin ottamaan toisen avaimen käyttöön kun en heti löytäny avainta jota olen koko ajan muutoin käyttänyt.vehkeestä tuli todella laiska ja liikkeelle lähtökin oli aivan tuskaa ja kaasuun vastasi aivan surkeesti.tuli jo perkeleitä että onko vehkeessä vikaa mutta jostain sielun syövereistä kaivoin jutun jossa oli puhetta avaimeen koodatusta tehorajotuksesta.eikun kotiin kaivamaan OIKEET avaimet esiin ja kokeilemaan,ja taas oli huimat tehot tallella =D> .kokeilin vielä varmuuden vuoksi muutamaan otteeseen avaimen vaihtoo ja kyllä se niin vaan on että toisissa avaimissa on tehoja rajotettu.kokeilkaas muutkin onko väärä avain käytössä :wink:
mixout
4WD
Mönkijä:: Outlander T3 MAX 500 -13
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mixout »

Tässä video tuosta edellisellä sivulla puheena olleesta varin äänestä. Tuossa tilanteessa vaihtelin P-asennon ja pakin välillä. Kaasuttelu P-asennossa. P-asennossa ja vapaalla ääni kuuluu samalla tavalla. Häviää kun laittaa vaihteen, mutta alkaa uudestaan heti kun lähtee liikkeelle. Voimistuu moottorijarrutuksessa. Ei hirveen hyvä äänenlaatu mutta ehkä selvän saa:

http://youtu.be/iAp3EGrqehI

Taitaa olla ominaisääniä, mutta otimpa videon kun muistin =D> Varmaan hihna hakenut paikkansa käytössä tai jotain kun "uudenkarhea" ei noin ääntänyt.
Matti K.
3WD
Mönkijä:: Can Am

Viesti Kirjoittaja Matti K. »

Juu, tuon tyyppistä ääntähän sieltä on kuulunut minullakin uudesta lähtien mutta tuossa videolla kuullostaa kyllä tosi voimakkaasti ääntelevän remmi tahi varissa jokin, oiskohan tuossa nyt tutkimisen paikka ettei mikkään ole leviämässä.. :?
mixout
4WD
Viesti:

En oo muita vastaavia kuullut livenä niin paha sanoa mutta onhan tuo ääni muuttunut ajan saatossa. Voiko muka hihna olla menossa kun tunteja takana 22 ja kilsoja alle 400? Kärryä välillä vetänyt mutta siinäkään ei oo mitään raskasta ollu :shock: Oksia ja sen sellaista
Matti K.
3WD
Mönkijä:: Can Am

Viesti Kirjoittaja Matti K. »

Remmit on kyllä kestäneet varsin hyvin, ilman jotakin muuta ongelma. Omassa koneessa on nyt tuntia 390, kilometriä jotain vajaa 3000 ja ikää 6 vuotta, orggisremmillä mennään edelleen.. Jos sulla ei ole mahoton matka huoltoon niin kannattais tuo käyttää kuuntelulla, kaikkihan on mahollista, näissäkin..

Niin, piti vielä sanoman jotta 90% mun ajoista on ollu työkäyttöä, raskastakin sellaista tietysti muistaen ettei mönkkä ole Valtra tms..
Pietu71
Tracks

mulla ei oo ollenkaan tommosta kihinää kuulunu mutta tyhjäkäynnillä kolisee paljon enemmän :lol:
Zkeba
Tracks

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

Mulla kuuluu aika samanmoinen ääni P ja N kohassa. Mutta ei se vedossa kuulu. Vielä kun on snorkelit niin se oikeen kantaa sen äänen korvien korkeuteen.
mixout
4WD
Viesti:

Okei. Mulla kans tosiaan lakkaa paikallaan kuten videolla kuuluu, mutta palaa kun lähtee liikkeelle. Ääni ei tuon kovempaa kuulu ajossa ja hukkuu muuhun meteliin ku lähtee vedättään.
Pietu71
Tracks

pistän kohta oman variaattori ääni linkin tänne mutta aikasemmin laitoin noista virta avaimista,eikö kukaan tosiaan oo kokeillu onko teillä toisella avaimella tehoja rajotettu.mulla on.

http://youtu.be/3Hq_cBjSzzs

tollai mun 55h ajettu rattori ääntää ja pelkkää tieajoa ajettu.

kylläpäs onkin hirvee ero koneen äänessä,paljonko laittaa sitten kuvattavan laitteen mikin piikkiin mutta mulla kuulostaa luonnossakin tommoselta kolisevalta.olen alusta asti ollu vähän sillä linjalla että kampura vikanen kolisija :mrgreen: ,mutta huollon mukaan normaalia ääntelyä :oops: .
mixout
4WD
Viesti:

No on kyllä eroja. Kaipa tuo omakin menee sitten normaalin ääntelyn haarukkaan :D Ajellaan nyt ja ihmetellään mitä sieltä alkaa kuulua.

Kokeilin mun toista avainta, samanlailla toimii kuin tuo millä oon tähän asti ajellu. Eli ei rajoitettu. Onko sun molemmat avaimet mustia?
Pietu71
Tracks

juu molemmat mustia samanlaisia avaimia,ei mitään eroa.toisessa vaan persdynolla puolet tehoista poissa.ei nosta täyskiihdytyksessäkään kierroksia mihinkään teho alueelle,kierrokset vaan nousee nopeuden mukaan,tosi laiska. :mrgreen:
varteen otettava vaihtoehto antaa ne avaimet 15v pojalle :mrgreen:

ja tosta koneen äänestä,mulla on ekasta päivästä lähtien ollu tommonen "rouvi"ääni koneessa eikä oo muuttunu mikskään.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Olettekos traktoristit huomanneet omissa laitteissanne akussa mystisiä pyöreitä jälkiä? Viikonloppuna tuli purettua muoveja huvikseen laitteesta hieman sen sisälmyksiä tutkien jolloin samalla bongasin akun päällä nämä lähes porausreikiä muistuttavat nirhaumat :shock: Toinen "reijistä melko syvä joten juolahtikin mieleen notta mitenhän paksua materiaalia tuo akunkuori lienee :roll:
realiz
Noppeli
Mönkijä:: can-am outlander 1000xt-p t3

Viesti Kirjoittaja realiz »

Mulla oli kans samanlaiset jäljet akussa. penkin pohjasta puuttu takapäästä kumityynyt, nii oli päässy semmoset pop niittiä muistuttavat nastat painaamaan akkuun ne kolot. takuuseen tulee uus akku ja ne kumityynyt
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Mainiota! Pitääkin ottaa yhteyttä ostopaikkaan niin saa asian mallilleen. Kiitoksia tiedosta.
Vastaa Viestiin