Madallettu asfaltti/rata-alusta bomban kasisataseen.
Kiitokset Kukkumyylle, sain laittaa muutaman kuvan hänen galleriaansa. Siellä on pari kuvaa, kuinka esimerkiksi panssaroida bomba silloin, kun käyttää alkuperäistä aurankiinnikettä. Polariksen 440 ProX:n suksi-iskarit on heitetty bombaan, pelaa maanmainiosti, jos jollain kysyttävää niistä, koitan mielelläni vastata. Sitten on tästä matalasta alustasta muutama otos, voi nauraa vapaasti, en vedä palkokasveja nokkaan. Niin, osoite oli, www.kukkumyy.com/galleria/index.php?chat=8 . Sieltä Kukkumyyn kuviin ja muiden ottamat kuvat.
Viimeksi muokannut poke, 06 Touko 2006 11:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- juniorijussi
- Tracks
- Viestit: 1596
- Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
Kyllä on komia!!!!
Pakko tingata koeajo!!!
Kun omistaa noita kilvellisiä pelejä niin kannattais kuvista sutata noi kilvet lukukelvottoman kuntoon.
Löytyy aika helposti osoite kilpitiedoilla ja sitten...........
Pokella ei tosin oo vaaraa kun sillä on "Leijona" pihalla
Pakko tingata koeajo!!!
Kun omistaa noita kilvellisiä pelejä niin kannattais kuvista sutata noi kilvet lukukelvottoman kuntoon.
Löytyy aika helposti osoite kilpitiedoilla ja sitten...........

Pokella ei tosin oo vaaraa kun sillä on "Leijona" pihalla
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
- vinssimestari
- 6WD
- Viestit: 287
- Liittynyt: 10 Joulu 2005 21:17
- Paikkakunta: oulun laidalla. 650v2
-
- Tracks
- Viestit: 1291
- Liittynyt: 05 Syys 2005 17:19
- Mönkijä:: canam 650 max
- Paikkakunta: Leppävirta
Olisin itse henkohtasesti jättänyt hieman korkeammaksi. Tuosta näkee, että katukivien ylitys saattaa olla aika hankalaa ja sitten ei pyörät ottaisi kiinni lokareihin kaarteissa ja syvemmissä heitoissa. Muuten ihan jees näkönen.
Täytyy varmaan ruveta suunnittelemaan tuohon omaan outtiin vastaavaa.
Sitten sen kun saa laittettua, niin täytyy ruveta suunnittelemaan tuota turboa tuonne muovien alle. Rata-ajot lähestyy.
Joko uskaltaa kurviin työntää peukalo suorana? 




-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
Iskarin pituus itsessään on sentin lyhempi alkuperäiseen. Jonkunverran riippuu jousen tiukkuudesta sekä korkeus, että jäykkyys. Keskimäärin samalla korkeudella, kuin alkuperäinen, jos haluaa, että myös ylösjoustoa on riittävästi. Aika paljon voi säädellä tuota jousta, on mukavasti prokressiivisuutta. Ajossa ovat miellyttävät ja kantavammat, kuin alkuperäiset, toimivat tosi mallikkaasti. Iskarit on simmitetty hieman tuhtimmaksi, kuin mitä proX:n alkuperäiset on. Tässä viikolla tulee myös toinen pari alkuperäissimmityksillä. Onkin hyvä tehdä vertailua niihin ja katsoa täytyykö niitä jämäköittää. Tässä vaiheessa voin suositella niitä ainakin eteen, kunhan saan ne myös taakse,on tietoa sitten siitäkin. Tuosta matalasta alustasta vielä sen verran, että tieajon hauskuus nousi potenssiin kymmenen, mikä on oman laskupään mukaan jo aika hauskaa, kun ajattelee kuinka mukavaa kömpijällä ajelu on muutenkin.timppa kirjoitti:Mikäs on bomban korkeus niillä proX:n iskareilla? Onko palio alakuperästä jäykempi? On kyllä näyttävän näkönen peli tuolla huippu matalalla alustalla!