Uusi kypärä saapui tänään merkiltään Shoei Hornet ja testilenkkikin tuli heitettyä,eikä voi olla kehumatta potan istuvuutta ja hiljaisuutta.Myöskään pää ei yritä irrota hartioista jos hiukan enempi on vauhtia ja bonuksena vielä silmä/aurinkolasit istuvat kypärän kanssa todella hyvin
Itsellä ollut sama kypärä käytössä nyt 2,5 vuotta ja samat kokemukset. Itse tosin käytän aika usein ajolaseja, vaikka siitä visiiri löytyykin. Kun pistää visiirin kiinni, hiljaisuus valtaa kypärän. Myös visiirin irroitus on varsin yksinkertainen operaatio.
Laadusta kannattaa maksaa.
Sena smh10b keskusmoduli kun yksi sarja on käytössä ja toisessa kypärässä puomi/kuuloke srj niin nyt voi kyytiläisen kans jutella ajossa.
Lähempää ei löytynyt niin ebaystä (CA, USA) tuli 100€:lla postilaatikkoon 5 päivässä.
Euroopasta Saksassa olisi ollut vastaavia 165-180€ hintaan. Suomen Senaa myyvistä putiikeista ei ollut tarjolla tai loppu.
Tulipa tuossa perjantaina haettua TGB Blade 425:n. Joka tosin just nyt tälle hetkellä seisoo.. Ja tulee muutaman päivän seisomaankin. Edellinen omistaja hifistellyt kaikenlaisia vempaimia kiinni, harmi vaan että oli käyttänyt rosvoliittimiä Ehdin mie sillä ajaa kolmessa päivässä enemmän ku Linhailla kuukaudessa
Hain postista ostamani dealextremen puhelinkotelon mönkijän tankoon, joka sopii lumia 920:lle ja heti tehty vedenpitävyys testit virallisilla mittauksilla ja vaikuttaa alle kympin kotelolta erittäin asialliselta.
Perhana ku ois pitänyt aikoja sitten tommonenkin ostaa niin ois säästynyt 100€ uudesta puhelimen näytöstä..
Muxuun tuli ostettua 2 kpl 27w led valoja eteen, jos vaikka näkee paremmin sekä aurata että mönkiä pimeessä... Yksi täytyy vielä hankkia perään kun löytää sopivan mallisen.
Kyllä se poke tulee vain yömaha että säilyy vähän työominaisuuksia(perustelut kotosalla),rallipuolen hoitaa tuo toinen yömaha.Cotcottiaha mun piti vähän niinku vinssiapinaksi pyytääki .Ja MUN talliin ei ole poneilla asiaa