GreatS kirjoitti:QSC:lle laitoin postia. Mäkijarru on mulle tärkee, kahvajarruja tulee käytettyä mettässä aika laiskasti.
Kassotaan mitä vastaavat.
Mä voisin ottaa koko ykkösvarin, eli nyt mulla on kytkin kitti, joka voisi vaihtaa omistaa.
Laita minulle txt-viestiä tai soita o4oo 285712 niin sovitaan tarkemmin. Olen vähän laiska käymään SammysATV -palstalla päivittäin.
Voitaisiin yrittää saada tavarat Suomeen kaverin kontilla, niin jäis rahdit markinaaleihin.
t:janne
Onkos tuolta joskus joku saanut vastausta kyselyihin? Laitoin sekä kyselylomakkeen kautta että suoraan mailiin hinta/toimitusaikatiedustelun kahdesta (Japu ei ollut vielä ilmoittautunut tuohon mennessä) kytkimestä. mitään ei ole kuulunut. Ekasta kyselystä pari viikkoa jo...
"Minne ryntäät?" kysyi mies juoksevalta naiselta.
-"Sinne minne minäkin" nainen vastasi ja jatkoi matkaansa tissit heiluen.
Pistä Tammille suora maili entisen jatkeeksi.
Meitsillekkin tuli vastaus viimeksi kuukausi kyssärin jälkeen, ei muistanut tyttö enää oliko vastannut vaikö ei, joten vastasi kaiken varuilta.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Tänään ehdin hieman väsäämään tallin perukoilla variaattorin kimpussa. Aiemminhan mentiin qsc-painoilla, qsc-jousella ja paksulla rikalla etuvarissa. Liikkeelle lähtee noin 2350-2400:n kierroksilla. Nyt lisäsin ensin qsc-jousen myös taakse ja testaamaan. Tienpinta on samalainen kuin aiemmillakin testauskerroilla. Eli paikaltaan isolla puolella rajoittajalle ja sieltä tippui noin 7800:n ja pysyi siinä suunnilleen. Pienestä vauhdista otti kiekat suht samoihin ja kiihtyi hyvin. Pienellä puolella rajoitin paukutti koko ajan ja huiput jäi vähän päälle 55:n... Vaihdoin kärkeen 1/2sh-pultin. Nyt isolla puolella kiekat rajoittajaan, räki siellä hetken ja tippui noin 7600-7700:n välille ja pysyen siinä tai hieman nousten. Pienellä puolella räkii rajoittajaan ja tippui noin 7800:n, huiput siinä 6kympin huitteilla.
Eli kärkipainon lisääminen auttoi aavistuksen tilanteeseen mutta ei riittävästi. Nyt tosin pitäisi päästä testaamaan mettään ja suolle samoihin paikkoihin missä ajettiin viimeksikin, kun tuntui edellisillä säädöillä että ei meinaa jaksaa mennä tai vaihtaa pienempää vaihdetta... Qsc-jousen lisääminen taakse tuntuis auttaneen jonnii verran kiihtymiseen ja jos se nyt sit jaksais pitää pienempää vaihdetta pitemmälle päälle. Eli nyt on qsc-jouset edessä ja takana, paksu rikka, tyvipaino 3/4sh ja kärjessä 1/2sh. Nuo on suurimmat puntit mitä voi laittaa... Lähellä ollaan oikeeta mutta kuitenkin niin kaukana...
Saakos qsc:ltä tilattua varaosia irtonaisina?? Tarvisin pelkät peruspainot... Onkos kimppatilausta menossa tällä hetkellä, jos olis saanu samaan kyytiin??
Jos maltat, niin anna sen kakkosen jousen ässehtyä rauhassa ja katso mitä tapahtuu.
Jousista lähtee se pahin terävyys pienen käytön jälkeen, homma voi olla bueno sen jälkeen.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Juu, näin aattelinkin tehdä. Täytyy käydä ajelemassa sillä ja katottava mihin suuntaan menee. Nuo peruspuntit tarvisin vanhojen tilalle, ilmeisestikin omasta tyhmyydestä ja käyttäjän virheestä johtuen, on kahdesta puntista kärkiruuvin alta lähdössä palaset irti. Vissiin tullu veettyä kärkipultti liian tiukalle ja tehny murtuman painoon... Toimii vielä mutta saa nähdä miten pitkään kestää ennekuin palaset lohkeaa irti. Sitä ennen olis oltava joko uudet painot tai sitten kokeiltava jonkin sortin liimaa.
Onneksi olkoon jermu, piä hyvä huoli siittä niin kestää kauan. Kannattaa melkeinpä joka ajokauen jäläkeen holokittaa se uuelleen, ettei käy niinkuin meitsille, että pääsi akseli hieman kulahtamaan. Se on semmoinen satasen satsaus, teflon-pintaisia heloja saat Tasannolta ja homma itessään hoituu oulun moottorikoneistamolla. Sisemmän lautasen hela on ainakin vanhanmallisessa niin kaitanen, että sen kanssa kannattaa olla tarkkana. QSC pittää myös holkittaa uuelleen silloin tällöin.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.