Suunnistus Cup 5/5 Ruokolahti 25-26.10.2013
- OffiOsku
- 6WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 550 -11
- Viesti:
Re: Suunnistus Cup 5/5 Ruokolahti 25-26.10.2013
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 56c6d9c435
Siel näin alku hätiin parit kuvat jos linkki toimii.. ei tää tabletin käyttö oo oikee hallinnas.
Siel näin alku hätiin parit kuvat jos linkki toimii.. ei tää tabletin käyttö oo oikee hallinnas.
- kömpijä335
- 3WD
- Mönkijä:: xp 550 t3 (1000cc xmr+xtp)
pitää koittaa pistää tänne kuvia kisoista
kokonaiset 457 valokuvaa tuli kisoista otettua 

Ex: polaris sportsman 335 4x4 -99
-
- 4WD
- Mönkijä:: Grizzly 700
- Viesti:
Hyvännäkösiä kuvia
Ei keretty tulla maaliin tuloa kattomaan.

Ei keretty tulla maaliin tuloa kattomaan.
-Team Kultapossut
Kiitos kaikille kilpakumppaneille menneestä kaudesta
Kovasti teki mieli osallistua myös näihin viimeisiin karkeloihin, mutta on tuo emännän "halkeaminen" ajankohtainen ihan näihin aikoihin eikä sitä voi kuulemma siirtää.
Onneksi Moggi otti mun Suzukin mukaan kun tuli sille luvattua että ajetaan kaikki kauden kisat.
Nyt on vaan aika todennäköistä, että kun Moggi sai sitä herkkua kunnolla testata niin taas yksi Hondamies siirtyy Suzukin talliin
Jani Lehtonen
Team 55

Kovasti teki mieli osallistua myös näihin viimeisiin karkeloihin, mutta on tuo emännän "halkeaminen" ajankohtainen ihan näihin aikoihin eikä sitä voi kuulemma siirtää.
Onneksi Moggi otti mun Suzukin mukaan kun tuli sille luvattua että ajetaan kaikki kauden kisat.
Nyt on vaan aika todennäköistä, että kun Moggi sai sitä herkkua kunnolla testata niin taas yksi Hondamies siirtyy Suzukin talliin

Jani Lehtonen
Team 55
Bros. Racing
Mitä se ny sanokaan eilen puhelimessa? Olisko ollu että "Lainavehje, ei tarttee sääliä" ?UD-79 kirjoitti: Onneksi Moggi otti mun Suzukin mukaan kun tuli sille luvattua että ajetaan kaikki kauden kisat.
Jani Lehtonen
Team 55

- Rapsa85
- 6WD
- Mönkijä:: Can-Am
- Viesti:
Kävin tuolla mestoilla katsomassa laitteita ja ajoa.. mikähän tarkoitus mahtaa olla, kun joka kulmassa iskareissa on ketjut kiinni ja menevät ilmeisesti jonnekkin runkoon? ihmettelen vain, kun yhdessä keltaisessa mönkijässä oli sellaiset...
Hold my beer..
Jep. Näin sovittiin. sääli on sairautta ja vain voitosta ajetaan.
H&K kirjoitti:Mitä se ny sanokaan eilen puhelimessa? Olisko ollu että "Lainavehje, ei tarttee sääliä" ?UD-79 kirjoitti: Onneksi Moggi otti mun Suzukin mukaan kun tuli sille luvattua että ajetaan kaikki kauden kisat.
Jani Lehtonen
Team 55
Bros. Racing
Ne ketjut rajoittaa linhain ulosjoustoa.
Taas on kausi kierretty kisoja ja on kiitosten aika:Erityiskiitos vähälukuiselle Järjestelyporukalle, kun olette jaksaneet puurtaa tapahtumien eteen. Kunniamaininta Sao:n pojille kun saitte organisoitua mukavan tapahtuman, niin maastollisesti kuin rastien ajettavuudenkin puolesta, nooh... toki aluetta ja rastejakin ois voinu olla vähän enempi (seliseli, "sprinttikisat" kun ei oo meidän tiimin laji) , kokonaisuutena kuitenkin hyvä kisa.
KIITOS Frogleylle kun on jaksanut kaksi kautta ajaa mua karkuun ja kumminkin odotellut rasteilla että ehdin kameran kanssa paikalle
Mun osalta kisaamiset on toistaiseksi kisattu, mutta ettekai Te vaan luule että pääsette meikäläisestä niin helposti eroon, EHEI, ens kaudella olen tapahtumissa mukana siellä toisella puolella.Koittaen keksiä kisaajien päänmenoksi kaikenlaista mukavaa!!

KIITOS Frogleylle kun on jaksanut kaksi kautta ajaa mua karkuun ja kumminkin odotellut rasteilla että ehdin kameran kanssa paikalle

Mun osalta kisaamiset on toistaiseksi kisattu, mutta ettekai Te vaan luule että pääsette meikäläisestä niin helposti eroon, EHEI, ens kaudella olen tapahtumissa mukana siellä toisella puolella.Koittaen keksiä kisaajien päänmenoksi kaikenlaista mukavaa!!
Niinkuin Näpä jo totesi, ketjut rajoittavat ulosjoustoa, että vetoakselin murrokset kestäis, kun keksintöä korotettu korotuspalikoilla/vakiokepeillä muutamia senttejä (maavara alimmillaan 31cm) Toinen syy ketjujen käyttöön on että saatiin linkun minimaalista n. 470 kilon painoa korotettua että pyörä pitää paremminRapsa85 kirjoitti: mikähän tarkoitus mahtaa olla, kun joka kulmassa iskareissa on ketjut kiinni ja menevät ilmeisesti jonnekkin runkoon? ihmettelen vain, kun yhdessä keltaisessa mönkijässä oli sellaiset...

Suunnistuksessa:Nyv vaan järjestellään
www.ortf.fi Aavikkoretkelle 2016
Mönkkärikuskin ykköskauppa : http://www.ostoparatiisi.com/
www.ortf.fi Aavikkoretkelle 2016

Mönkkärikuskin ykköskauppa : http://www.ostoparatiisi.com/
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris, Can-Am 650 XMR
Kiitos järjestäjille ja rastittajille, hyvät oli puitteet ruokineen ja saunoineen. Maastoa jäi vielä käyttämättä aika reilusti kun oli rastittajista vähän pulaa. Valitettavasti jäi iltariennot ja "October festit" kokematta. Pieniä teknisiä murheitakin koettiin mutta pienellä väännöllä päästiin jatkamaan kisaa. Mukava kisa ja tultiin opettelemaan tätä lajia ja hyvinhän se meni. 

Saimaa ATV Offroad Ry- SAO Racing Team 62
- OffiOsku
- 6WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 550 -11
- Viesti:
Kiitoksia kaikkille jotka ollut tekemässä ja osallistumassa kauden kisoihin ja tietenkin myös tuleviin kisoihin!! 
Vähän lisää kuvia vielä, kahdessa paikassakin.
http://motorsportteamdisaster.kuvat.fi/ ... +ATV+2013/

Vähän lisää kuvia vielä, kahdessa paikassakin.
http://motorsportteamdisaster.kuvat.fi/ ... +ATV+2013/
Kiitoksia vaan omastakin puolesta järjestäjille ja eritoten Näpälle joka kutsui meidät värikuulien kanssa sotkijat mukaan.
Erittäin hauskaa oli ja voip olla että saatatte nähdä toistekkin kisaamassa, lupaamme ensikertaan lukea edes säännöt!
Jämsän Paintball kiittää ja kumartaa!
ps. nettimoto.com on ollut tänään auki jo aikas monta kertaa....
Erittäin hauskaa oli ja voip olla että saatatte nähdä toistekkin kisaamassa, lupaamme ensikertaan lukea edes säännöt!
Jämsän Paintball kiittää ja kumartaa!
ps. nettimoto.com on ollut tänään auki jo aikas monta kertaa....
Joo kivaa oli ja kuuma PILKKIHAALAREISSA
MÖNKIJÄKUUMEESA...
Kiitos ja anteeksi.

MÖNKIJÄKUUMEESA...
Kiitos ja anteeksi.