Honda nykäisee...?

Keskustelua Honda mönkijöistä.
rugeri

Honda nykäisee...?

Viesti Kirjoittaja rugeri »

Huomasin tänään hondassa ilmenneen (vian) kun lähden paikalta pistän 1vaihteen niin nykäisee ja kun vielä lasken vaihdevivun alas niin nykäisee taas.. Uutena ei mielestäni tätä pitänyt...en ainakaan huomannut..mikä olis vikana?....Kyse on siis Honda 350fm -05 mallista.
Villekilleri
4WD

Viesti Kirjoittaja Villekilleri »

samaahan se mulla tekee.... tyhjäkäynti liian kovalla ja nykäsee kun laskee vaihteelle, pitäis säätää sitä...
rugeri

jees...

Viesti Kirjoittaja rugeri »

niinpä sitä arvelinkin..... :shock: Ootko säädellyt mitään muuta? Tarkoitan että onko tehdassäädöt hyvät tässä mallissa?
arskawa
3WD

Viesti Kirjoittaja arskawa »

voimahan se siellä tuon nykäsyn aiheuttaa :D tyhjäkäyntiä hiukka penemmälle on minunkin mielipiteeni.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

säädä kytkintä.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Villekilleri
4WD

Viesti Kirjoittaja Villekilleri »

mulla pitäs kokeilla tyhjäkäyntiä säätää, kun nostaa vaihteelta pois niin kierrokset nousee paljon, varsinkin kun kone on käyny jonkun aikaa. ja oon kokeillu kytkimen säätöä eikä lopettanu nykimistä.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Hondassa kun laitat vaihteen päälle niin se ei saisi liikahtaa yhtään,tottakai saa nykäistä kun lyöt esim. 1 vaihteen päälle mutta ei saisi eteenpäin mennä.Jos menee niin säädä kytkintä vähän,säätöruuvi löytyy koneen kopasta oikealla puolella.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Vastaa Viestiin