En sanoisi tätä suutimien vaihtoa "suutinvirittelyksi" vaan mootorin hienosäädöksi
Kyllä niihin ruuttakoneisiinkin saadaan lisää runtua kun riisutaan oma kompromissiruiskujärjestelmä pois ja laitetaan täysin ohjelmoitava järjestelmä tilalle vaikkapa Hestec, niin johan alkaa kukko kiekumaan toisella tavalla ilman että itse koneelle tehdään sen kumempia
Monesti pääsuutin on tarkoituksella laitettu hiukan pieneksi polttoainekulutuksen kaunistelemiseksi aivan kuten silloin aikoinaan Nissanissa ja Toyotassa tuli huomattua nykimisen muodossa, annas olla kun laitettiin hiukan isommat suuttimet niin johan alkoi kone toimimaan, ei siihen perstuntuma tehoa lisää tullut mutta ajettavuus parani kun kone toimi niin kuin pitääkin.
Jokainen moottori on yksilö kuten myös koneen säädöt, tehdassäädöt ovat yleensä kultainen keskitie koneen yleistoimivuuden kannalta mutta jos moottorista haluaa kaiken irti niin silloin kannattaa katsoa mitä olisi tehtävissä säätöjen osalta. Ei niihin koneisiin pelkällä suuttimien vaihdolla ruutia lisää tule mutta vetoalue saattaa muuttua jouhevammaksi ja jos näin käy niin silloin suuttimien vaihto kannatti.