Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 6WD
- Viestit: 463
- Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Nyt on viimeinkin sintteripalat saatu vaihettua alle. Oli ne oikein kuitenkin vaikka ensialkuun kattelinkin että olisivat väärät palat... Askolassa pääsee sitten testaamaan niitä.
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
www.monkijavarikko.fi
- 500DPS
- Noppeli
- Viestit: 5
- Liittynyt: 12 Huhti 2013 13:33
- Mönkijä:: Can-Am Outlander Max 500DPS
- Paikkakunta: Savo
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Terve!
500 traktori Can- Amin ohjaus vetää oikealle ja oikeanpuolen rengas on kulunut melkein sileäksi, enemmän ulkoreunasta. Ajettu n. 1800km ja enimmäkseen asfaltilla, muut renkaat vielä ihan hyvät. Tänään kokeilin nostaa keulan tunkilla ylös ja ohjaus tuntuu jotenkin oudolta, koska jos renkaasta koittaa kääntää niin vasemmalle tuntuu jäyjältä ja oikealle kääntyy ihan helposti, siis silloin kun mönkijä pyörii. Ja ohjaustangosta vasemmalle kääntäessä tuntuu myös vähän jäykemmältä kun oikealle. Onkos normaalia kun keula ilmassa pyörittää toisen puolen rengasta niin toinenkin pyörii vaikka neliveto ei ole päällä
Onkohan ohjaustehostimessa vikaa vai jossain muualla?
Ja onko tämän v2 koneen ominaisuus pyöriä huonosti kylmänä ja sammua herkästi jos vähänkin kaasua painaa, eikä tarvitse olla edes pakkasta kun tekee tuota.
500 traktori Can- Amin ohjaus vetää oikealle ja oikeanpuolen rengas on kulunut melkein sileäksi, enemmän ulkoreunasta. Ajettu n. 1800km ja enimmäkseen asfaltilla, muut renkaat vielä ihan hyvät. Tänään kokeilin nostaa keulan tunkilla ylös ja ohjaus tuntuu jotenkin oudolta, koska jos renkaasta koittaa kääntää niin vasemmalle tuntuu jäyjältä ja oikealle kääntyy ihan helposti, siis silloin kun mönkijä pyörii. Ja ohjaustangosta vasemmalle kääntäessä tuntuu myös vähän jäykemmältä kun oikealle. Onkos normaalia kun keula ilmassa pyörittää toisen puolen rengasta niin toinenkin pyörii vaikka neliveto ei ole päällä

Ja onko tämän v2 koneen ominaisuus pyöriä huonosti kylmänä ja sammua herkästi jos vähänkin kaasua painaa, eikä tarvitse olla edes pakkasta kun tekee tuota.
Can-Am outlander max 500dps t3 -13
Ex: Arctic-Cat 550 h1 t3 -11
Ex: Can-Am ds 250 tl -07
Ex: Arctic-Cat 550 h1 t3 -11
Ex: Can-Am ds 250 tl -07
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mulla kääntyy kans oikealle helpommin. Ja naapurin polle myös. Liittyisköhän tuo siihen ku ne nykyään mönkijä-lehdessäki mittaa kääntösäteen molempiin suuntiin koska se on aina eri.. olikohan se jotenki niin että se veis liikaa aikaa jos ne tehtaalla keskittäis ohjauksen jokasesta mönkijästä, en muista. Toinenhan on jos rengaspaineet on viturallaan niin puoltaa ja raskaasti.
Ja itelläki ollu noita käynnistysongelmia. Yks päivä oli tieten startti jäätyny (jos se vaan on mahollista) nappia kun paino niin kuulu vaan pieni hento naksaus. Tämä toistu n.20 kertaa kunnes tartti pörähti jonnin verran. Seuraavalla painalluksella lähti käyntiin niinku ei ois ikinä ollu mitään ongelmaa. Muutaman kerran joutunu myös sahamaan aivan tosissaan että saa kanan käyntiin. Oisko tuo sitte ollu keleistä kiinni. Illalla kosteaa ja lämmintä, aamulla taas pakkasta 10. En tiiä, kertokaa viisaat.
Ja itelläki ollu noita käynnistysongelmia. Yks päivä oli tieten startti jäätyny (jos se vaan on mahollista) nappia kun paino niin kuulu vaan pieni hento naksaus. Tämä toistu n.20 kertaa kunnes tartti pörähti jonnin verran. Seuraavalla painalluksella lähti käyntiin niinku ei ois ikinä ollu mitään ongelmaa. Muutaman kerran joutunu myös sahamaan aivan tosissaan että saa kanan käyntiin. Oisko tuo sitte ollu keleistä kiinni. Illalla kosteaa ja lämmintä, aamulla taas pakkasta 10. En tiiä, kertokaa viisaat.
□■
-
- Tracks
- Viestit: 1062
- Liittynyt: 16 Helmi 2008 14:09
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
- Paikkakunta: Pälkäne
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
mulla kans on näillä lähellä nollaa keleillä että voi kylmänä liikkeelle lähtö olla yskivää.lämpösellä ja yli viiden asteen pakkasella ei mitään onkelmaa.mutta takuu huollon asioitahan nuo kaikki on.henkilökohtaisesti en päästäis toisen puolen rengasta kaljuks ja alkaisin sitten kummastelemaan 

- soulost
- 6WD
- Viestit: 416
- Liittynyt: 01 Maalis 2010 21:02
- Mönkijä:: Can Am Outlander 840BB XMR
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
mistäs tilasit? laitas linkki..TKT kirjoitti:Nyt on viimeinkin sintteripalat saatu vaihettua alle. Oli ne oikein kuitenkin vaikka ensialkuun kattelinkin että olisivat väärät palat... Askolassa pääsee sitten testaamaan niitä.
Team MönkijäVarikko
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
500DPS mulla on ollut tosi paljon ongelmaa oikean eturenkaan kulumisen kans. Yhden parin eturenkaita olen saanut takuuseen. Taas näyttää syövän samaa rengasta kun vähän enemmän ajelin maantiellä.
Viimeisin vastaus parin viikon takaa, huollosta oli et osa näistä vaan syö renkaita
(Maanantaiversio kai).
Viimeisin vastaus parin viikon takaa, huollosta oli et osa näistä vaan syö renkaita

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tuohon 500:sen kylmäkäynnistykseen on olemassa joku päivitys brp:ltä. Tosin sen päivityksen jälkeen ei meinaa lähtä lämpimästä käyntiin...itellä ei siitä kokemusta oo ku mulla on tuo 650 ja siinä ei kyseistä vikaa oo, huoltomies vaan tuosta lämpimikseen kertoili
-
- 6WD
- Viestit: 463
- Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Soulost, tais noista olla puhettakin joku aika sitten...
Mutta tässä olis tuo koa201:n laittama linkki, mistä tilasin palat: http://www.ebay.com/itm/2013-CAN-AM-OUT ... 51ada6dc13
Tilaus tuli suht nopeesti ja kirjeenä suoraan postilootaan.

Tilaus tuli suht nopeesti ja kirjeenä suoraan postilootaan.
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
www.monkijavarikko.fi
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Joo itsekkin uskalsin viime viikolla laittaa tilauksen sisään.
Reilua ensin suositella muille ja sitten vasta tilailla itselle. 
Tullipäätöksen tein netissä niin kokonaishinnaksi tuli vajaa 77€, ei paha ainakaan marmoritiskiin verratessa


Tullipäätöksen tein netissä niin kokonaishinnaksi tuli vajaa 77€, ei paha ainakaan marmoritiskiin verratessa

Viimeksi muokannut koa201, 19 Marras 2013 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitähän G2 canamiin maksaa uus avain ja pitääköhän viedä koko laite huoltoon vai saako tiedot toisesta avaimesta?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
G1 koppasissa pitää mennä koneen kanssa huoltoon. Mutta en tiedä käytännössä miten se tehdään, avain virtalukkoon ja ohjelmointi piuhan kautta vai miten lie...?
Ex nelisatkuun hommasin uuden 2011, olisko ollut 30-40€. Se tehtiin tosin määräaikaishuollon yhteydessä jossa muutenkin testeriä käytetään (testerimaksu).
Ex nelisatkuun hommasin uuden 2011, olisko ollut 30-40€. Se tehtiin tosin määräaikaishuollon yhteydessä jossa muutenkin testeriä käytetään (testerimaksu).
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ite olen omaani 400 Outtiin avainta uusinu ja homma hoitui juuri noin kuten kane67 on arvuutellu. Koneen kanssa koljaamolle molle, jossa huoltopena kytki piuhalla läppärin kiinni koneeseen, uudet avaimet käytettiin virtalukossa ja ohjelmointi ja homma valmis, ei kauaa menny.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kiitos tiedosta.... odottelen sitten seuraavaan huoltoon kun on vara-avain vielä ok. Toinen avainkin voi olla ok,mutta se on koiran mahahas. Toivottavasti useammas osas niin löytää vielä tiensä ulos.
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Koiran mahas...
...ettei vaan ny mupella tule masu kipiäks.

- Agurapii
- 6WD
- Viestit: 495
- Liittynyt: 08 Marras 2012 16:18
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 t3 2015
- Paikkakunta: Euki
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Klik klik... nojoo mutta mites se sinne on joutanut ja kysyin omaan canaani toista avainta jonka saa vai teettämällä niin noin 100-200€ päätin etten hukkaa ainutta avainta 

"Ei oo muuten pokkaa mennä tosta syvästä ojasta?" "Miten niin ei ole?" "Se on kyl eri asia jos ei pysty" "no? En vai?... Voi v***u! vedätkö ton vinssin kiinni tohon puuhun?"