valo ongelma
-
- 2WD
- Mönkijä:: polaris sportsman 500 efi 2013
valo ongelma
Mikähän pollen ajovaloihin tuli kun tänään aamulla vielä pelasivat mutta päivän ajelujen jälkeen huomasin että ei ajovalot enää pelittäneet. Eli siis kun laittaa käyntiin ja avaimesta ajovalot, niin ei pala kuin parkit ka tankovalo jos sen laittaa kytkimestä.
kumpikaan ajovalo tai pitkävalo ei toimi. Mistähän vikaa pitäisi etsiä, molemmat polttimot tuskin ovat menneet yhtä aikaa. Sulaketta voisin epäillä tai sitten jokin liitos? Olisiko kellään mitään ideaa? Kiitos
kumpikaan ajovalo tai pitkävalo ei toimi. Mistähän vikaa pitäisi etsiä, molemmat polttimot tuskin ovat menneet yhtä aikaa. Sulaketta voisin epäillä tai sitten jokin liitos? Olisiko kellään mitään ideaa? Kiitos
Re: valo ongelma
Kannattasko nyt kuitenkin vaikka se sulake katsoa ensin,ennen kun kyselee.
KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
-
- 2WD
No sulake on katsottu ja ehjä tuo näytti olevan, kuitenkin toimi muut sähköt...
eli missä vika voisi piillä? Veikkauksia, veikkauksia
eli missä vika voisi piillä? Veikkauksia, veikkauksia
-
- 6WD
- Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012
Avaa mittarinkotelo sieltä on luultavasti vain liitin irti valojen pääkytkimestä.
Tai sitten on vasemman kahvan monitoimikytkin rikki.
Tai sitten ajovalojen releen pohja hapettunut. Sijaitsee etulaatikon alla.
Mulla on ollut jo nuo kaikki kolme vikaa ja Pollessa ei vielä kahtasataa tuntia..
Tai sitten on vasemman kahvan monitoimikytkin rikki.
Tai sitten ajovalojen releen pohja hapettunut. Sijaitsee etulaatikon alla.
Mulla on ollut jo nuo kaikki kolme vikaa ja Pollessa ei vielä kahtasataa tuntia..
Sportsman 500 EFI EUT 2012
- JMO
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris 500 EFI traktori -12
Mulla meni takuuseen 100h kohdalla tuo vasemman kahvan monitoimikytkin. Vika ilmeni sillä, että lyhyet ajovalot eivät toimineet
-
- 2WD
No minulla on sitten varmaan liitin, sillä tunteja on noin 20...
Eli täytyy katsastaa jos liitin on irronnut ja jos ei niin sitten saavat ensihuollossa hoitaa.
Eli täytyy katsastaa jos liitin on irronnut ja jos ei niin sitten saavat ensihuollossa hoitaa.
- mustis_74
- 2WD
- Mönkijä:: Polaris 500 efi 4x4 eut
- Viesti:
Eiköhän se oo se Pollen kuuluisa monitoimikytkin..itellä meni vajaassa sadassa tunnissa..
Täällä myös ongelmia monitoimikatkaisijan kanssa.Pienestäkin heilautuksesta katkoo sähköjä tuo hätäseiskytkin(kosketushäiriö). Onkohan tilattava uus koko monitiomikatkaisija vai onko kukaan onnistunut korjaamaan?
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Varmaan helpommalla pääsee ja varmemman saa ku tilaa uuden ku eihön ne ees niin kalliita ole
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Topikin aloittajan pollessa lienee takuu vielä olemassa jos on tuo allekirjoituksessa oleva 2013 vekotin
. Nää on takuuasioita, aivan turha alkaa itse purkamaan mitään. 2012 vuosimallissakin lienee takuut vielä voimassa ?
Ja noi pollen osat ei ole mitään halpoja, tuollainen valokytkin-tappokatkaisin-on-off härdelli maksaa aivan varmasti alkuperäisvaraosana 50-100€ Ja sen rahan menetät varmasti kun itse avaat ja samalla hajotat sen

Ja noi pollen osat ei ole mitään halpoja, tuollainen valokytkin-tappokatkaisin-on-off härdelli maksaa aivan varmasti alkuperäisvaraosana 50-100€ Ja sen rahan menetät varmasti kun itse avaat ja samalla hajotat sen

Joo ei kannata avata kytkintä. Jouset sinkoilee kuulat lentelee ym silppua... Nimittäin eilen avasin ja tänään uuden tilasin 

- sf-atv
- Tracks
- Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
- Viesti:
Älä availe itse jos takuu voimassa. Vie huoltoon.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
http://www.sefotec.fi
Tulee ilmeisesti sitten johtosarjan kans valmis paketti, senkus liittimet kiinni ja menoks.
Juu kyllä. Tuo samainen Honeywellin rasiatekele pikkaisen osittain eri toiminnoilla on Can Amissakin (2011 =>) ja esim samat valo robleemat vaivaa aika monella ja tarvii fiksiä tai takuuaikana vaihdon...
-
- 4WD
- Mönkijä:: Honda TRX500FPE T3
Omaa Sportsman 570 traktoria ostaessa myyjä kehotti suihkuttamaan wd-40 tai CRC:tä jo hetimmiten tuohon vasemman kahvan monitoimikytkinpakettiin (näin myös tein).
Tulevaisuus näyttää, onko tuosta apua.
Tulevaisuus näyttää, onko tuosta apua.
Ex: Polaris 570 T3 -14