Elikkäs ostin fr0z:ilta tuon dinlin viimeviikolla ja nyt muutaman päivän olen päristellyt laitteella kovasti.
vetoja on kyllä mukavasti tuollaisessa dinlissä. 1 ja 2 vaihteella keula vielä kevenee huomattavasti ja kortin saa kyllä pois jos haluaa.
itellähän tämä on enemmänkin tie kuin monttuajelussa, joten renkaat pitää vaihtaa enemmän katuystävällisiin(jos joltain löytyy niin saa tarjota 21x7-10 tai 20x7-10 ja 20x11-9), madaltaakkin haluaisin laitetta sopivasti, kuitenkin niin että sillä vielä metsäteitä pääsee pommittamaan helposti. porukka on laittanut aika paljon näitä madalluspaloja keulaan mutta itse olen vähän epäileväinen näiden suhteen. pystyykö laitteella enää ajamaan tämän jälkeen ollenkaan vaikeammissa maastoissa jouston kovuuden tähden?
eilen korjasin mittarinkin tuosta kun ei ollut magneettia takahammasrattaassa, nyt toimii hyvin. seuraavana pitää vaihtaa öljyt ja käydä koko laite läpi.
pari kuvaa laitteesta.

kuvien oton jälkeen olen poistanut tuon rikkinäisen "puskurin" keulasta ja ohjaustangon vaahtomuovihässäkän mittarin edestä haitolta.
jatketaanpa tästä kun homma etenee.