Tee vaikka noi kaikki mitä luettelit ja vähä lisääki jos siltä tuntuu. Pelkästään yhdellä muutoksella ei kummoisia parannuksia saa, koska se vaan rupee vuorostaan ahistaan jostain muualta. Niinku toi ilmanputsarin muuttaminenki on ihan turha jos ei samalla viilaile, kun ei siitä vakiosta pakoaukosta virtaa yhtään sen enempää vaikka ois metrinen imuaukko putsarissa.
Suosittelisin kyllä kaikille kirjastossa käyntiä. Sieltä löytyy varmasti useampikin kaksitahtimoottorin viritystä käsittelevä opus. Jos ei jaksa vaivautua sinne asti, niin googlellakin löytää kyllä kaikenlaista..
Onko muillakin ollut noi iskarit jotain maanantaikappaleita? Iteltä menny jo toinen hajalle. Enää toinen etuiskari ehjänä.

Tosin eipä tuo ajotapakaan kyllä sitä kalustoa säästävintä sorttia edes ole.. Öhlinssin valikoimaa kattelin sillä silmällä, mut menee vaan kipurajan yli noi hinnat. Mitäs muita iskarivalmistajia sitä olikaan joiden valikoimissa on mopokömpijään soveltuvia
huollettavia iskareita?