Kaivarin kierros 2012 Kuun toinen Keskiviikko klo 19.00

Kerro ajomahdollisuuksista täällä.
BastardoGrande

Viesti Kirjoittaja BastardoGrande »

Jep jep, eihän tollasen reitin väsääminen nyt ole temppu eikä mikään jos on tuttu kylä. Porukan saaminen paikalle onkin sitten jo eri juttu. Mutta edelleen toisena ilmoittautumispäivänä ollaan kolmen uuden vauhdissa. Mikäli oikein olen ymmärtänyt nyt meitä on 6. Roosa999, Koheltaja, BG, Viljami, Tito, J.O.B. Vielä mahtuu, puskaradio huutamaan täysillä, ei näitä kaikkia sivuja kuitenkaan joka laitteen omistaja lue.
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

voipi olla että duuni loppuu vasta klo 18 mut tuun kun pääsen letkan perään. soittelen vaikka ku oon tulossa joko j.o.b.lle tai kouholle :)
välittää.....
Kenne
6WD
Paikkakunta: Espoo Mönkijä: Myyty - uuden hankinta kyseenalaista.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenne »

:arrow:
Viimeksi muokannut Kenne, 26 Loka 2006 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BastardoGrande

Nyt kun on saatu pahin ilmoittautuneiden suma ojennukseen niin voidaan todeta ettei kait se nyt maailmaa kaada jos joku minuuttu odotellaan Waaria, varsinkin jos lupaa lintsata duunista sen viimesen tunnin. Niin sitten olisi kasassa 7 veljestä.
Viljami
Tracks
Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3

Viesti Kirjoittaja Viljami »

No hitto!

Eikös kukaan ilmoittautunut tänä päivänä tähän Suomen suurimpaan Mega-ATV -tapahtumaan. :(

Meinaako meillä jäädä letka huomaamattoman lyhyeksi 12.6. Seitsemän mönkijäähän katoaa Hesan keskustassa jo nupukivien rakoon :cry:

Pankaas nyt kuittauksia tänne, jos suunnitelmissa on tulla mukaan, niin nähdään täytyykö jäähallin parkkipaikkaa ryhtyä laajentamaan :)
Viljami

Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Vuoden mega tapahtuma oli KWT yli neljälläkymmenellä mönkijällä. Hesa on niin syrjäinen paikka ettei sinne viitse pitemmältä lähteä :wink:

Vielä on aikaa jäljellä ja yleensä käy niin että paikalle ilmaantuu lisäjoukkoja, kaikki ei jaksa/viitsi ilmoittautua jos omat aikataulut on vielä kyseenalaisia. Monet harrastaa fiilispohjalta ja tulee jos tulee, riippuu vaimon naaman asennosta, pilvien muodosta, lämpötilasta ect. ect.
Kylätason mönkijäkuski
BastardoGrande

Näinhän se on, syrjässä on kun kerran on tökätty pitkän maan toiseen kärkeen. Se onpi melkein sama mitä järjestetään ja missä, alussa aina kaikki miettii: että joo tonne. Sitten yön yli mietittyään alkaa harkita uudelleen ja aivan viime päivillä sitten tehdään se varsinainen lähtöpäätös, joka niinkuin joku sanoi, riippuu mm. muorin naaman asennosta kyseisenä aamuna. Ei tuo ajo nyt varmaankaan kenellekkään aikuiselle ihmiselle mikään kauden huipentuma ole mutta itse tätä nyt vähän lähdin sen takia vouhottamaan että tulisi kerrankin ajettua ytimessä, ei sinne nyt kuitenkaan yksin tule mentyä kurvailemaan ihan joka päivä mönkijällä.
Se kokemus mikä mulla erilaisten tapahtumien järkkäämisestä on, kertoo että paikalle saapuu noin 10-15 laitetta ja maailma ei suinkaan kaadu jos tuleekin vain yhdeksän. Mutta ajankohta on mielestäni kaikkein otollisin, jos ei tuolloin kiinnosta niin silloin on oltava jotain tärkeämpää tekemistä.
BG
J.O.B
Tracks

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

Kyllä tuntuu hiljaista olevan lisä osanottajien suhteen :(
Mulla kaksi kaveria yrittää tulla lisää joukkoon muikaan.
EIKÖ ENEMPÄÄ SAADA PORUKKAA KASAAN, HEI HERÄTYS!!!!
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Ja&To
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Ja&To »

3 kpl raptoreita stadista tulee jos vaan keretään!!!!
Koheltaja
Koheltaja (r)

Eiköhän sinne niitä kömpijöitä tupsahda. Itse veikkaan että kymmenkunta saadaan kasaan, jos ei niin sitten ei. Mä tulen ainakin joten yksi ainakin on reittiä kiertämässä.
Kylätason mönkijäkuski
räkänokka
2WD

Viesti Kirjoittaja räkänokka »

Mä yritän kanssa töistä vaikka onkin ilta-vuoro.Suoraan gruisingiin mikäs sen parempi ois päättää duunipäivä.Musta tuntuu että enemmänkin kuin kymmenen tulee.Noh joka tapauksessa ei se määrä vaan se laatu.
arkisin 2-veto
Viikonloppuisin 4-veto
Wooljack
2WD

Viesti Kirjoittaja Wooljack »

Olen tulossa mukaan!
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Aiheeseen liittyen yksi topic lisää TÄSSÄ
Olokeepa hyvä. 8)
l Kipu on vain tunne l
Koheltaja
Koheltaja (r)

Tuli tässä mieleen että kannattaa ilman muuta tulla kokeilemaan miltä tuntuu kun kerrankin mönkijä kulkee kuin kiskoilla :wink:

Pariin otteeseen olen huristellut sporan kiskoilla ja raideleveys natsaa aika hyvin. Ei tarvii täristä mukulakivillä kun ajaa kiskoja pitkin :D
Kylätason mönkijäkuski
wild
6WD

kokoontuminen

Viesti Kirjoittaja wild »

mukana ollaan jos ei peli oo myyty alta
Vastaa Viestiin