Twini koneista traktoritrapperia pukkaa markkinoille puskan takaa sekoittamaan pakkaa entisestään. Luonnollisesti ohjauksenhelpottimella varustettuna.
Trapper on yksi Suomen ostetuimmista mönkijöistä ja on ylivoimaisesti eniten markkinaosuutta kasvattanut traktorimönkijämerkki Suomessa vuonna 2014. Trapper traktorimönkijä on turvallinen hankkia, kattava ammattitaitoinen myynti ja huoltoverkosto palvelee koko Suomen alueella. Trapper on SUOMALAINEN merkki, jonka laadunvalvonta ja tuotekehitys on Suomessa ja kokoonpanotehdas Kiinassa. Kilpailijoista poiketen Trapperit tulevat suoraan tehtaalta valmiina traktorimönkijöinä, jonka vuoksi hintataso on edullinen kilpailijoihin verrattuna.
Sano jukka vaan kun ollaan niin monta kertaa tavattukin. Ihan copy pastea käytin tuolta trapperin sivustolta suurimmaksi osaksi. Hienoa että myös kiinalaiset valmistajat kuuntelevat kuluttajien toiveita ja tuovat markkinoille uutta tekniikkaa edulliseen hintaan.
kahden pienempien trapperien taivalta anopin miehellä seuranneena en vieläkään koskis pitkälläkään tikulla,oli ne vaan semmosta kuraa.Tuli reitti ideaparkin viereen tutuksi.Huollot ja takuu kyllä toimi moitteetta,siitä plussaa.Mutta kun näillä pitäis keritä ajamaankin
Komee on kyllä laite
Itsekään en ole vielä luonnossa nähnyt, mutta kuvista päätellen Polariksen etupää ja Canan takapää.
Neliveto on aika varmasti Polariksen(kopio).
Kytkin on CV-Techin Trailbloc.
Sunnuntaina pääsin ajamaan muutaman sadan metrin siirtymän tuolla kasisatasella ja voi veljet, että tuntui hyvältä peliltä!
Kokemus siis erittäin erittäin vähäistä, mutta 14.2 pääsee testaamaan pikkaisen enemmän, vaikka silloinkaan ei kunnolla maastoon vielä pääse. Huhtikuussahan näitä pitäisi alkaa saamaan.
Ja tosiaan mcpherson jousitus edessa canatyyppinen takana. Etuperänä on tuttu kytkettävä 100% lukko. Ohjaustehostin tuntui todella hyvältä ja tarkalta.
Täytyy sanoa, että tätä laitetta odotan innolla! 14.2 sitten lisää rapsaa, kun pääsee edes vähän paremmin makuun.
Siisti peli tuo 800:n. Miten siinä on tuo nopeuden rajoitus toteutettu? Saako sitä muutettua kun lähdetään kantoja kiertämään?
Moottori taitaa olla sama kuin 800 utv mallissa. Onkohan tuohon utv malliin tulossa ovia ja lämppäriä ohjaamoon? Onkohan tuollaiselle utv mallille tehty tyyppihyväksynnän yhteydessä ohjaamon kaarille testejä?