Olma88 kirjoitti:Onko sulla jami scrambleri vai 570 niinku tiedoissa näkyy. Siihen saakin ostaa 4000€ kamaa et on lähelläkään saman hintainen ku scrambleri. Ja onhan mullakin varustetta monella tonnil mut se ei oo tää pointti et kenel o rahaa enite laittaa vaan se et olen pettynyt laatuun. Lisävarusteet on aina eri mut mun käsittääkseni vetarit kuuluu vakio varusteisiin

ja ne on tässä suurimpana ongelmana.... ajettavuushan on mun mielest todella hyvä!
Laatuhan lienee suhteellinen käsite, mutta jälkimarkkinointihan on monille yrityksille se mistä raha oikeasti tulee.
Näissäkin asioissa pitää muistaa että " ikuinen työ on ikuinen nälkä" siis myyjän ja jos tehtäisiin kerralla valmis/hyvä/kestävä niin eihän se kauppa enään käy. Saman olen huomannut myös tapahtuvan omallakin alalla jota tullut seurattua yli 30 vuotta.
Tottakai itsekkin toivoisin laitteiden kestävän sillä jokainen € on aina kovan työn takana.
Senpä takia jokainen harrastaa omien rahkeiden mukaan.
Tämmöinen keskustelupaikka on kyllä huippu paikka kun saa hyviä vinkkejä ettei tarvi aina kokeilla kaikkea oman kantapään kautta jolloin niitä € säästyy.
Sori kun tuli taas niin pitkästi tekstiä.