Polaris sportsman 570

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
mika89
3WD
Mönkijä:: Polaris sportsman xp1000 -17

Re: Polaris sportsman 570

Viesti Kirjoittaja mika89 »

Mulla on maxxis zillat 27" 9-12 ja 27" 11-12 itp delta black ET 4+3 teräs vanteella.

http://www.monkijavarikko.fi/webshop/pu ... musta.html

Itp delta black 12x7 ET4+3 vanne sarja.

http://www.monkijavarikko.fi/webshop/va ... -12x7.html
Uudenmaan Mönkijät Ry
K-kettu
3WD
Mönkijä:: Can-am 500 t3-15

Viesti Kirjoittaja K-kettu »

Jos joku olisi luopumassa uuden karheasta tai vaikka vähän käytetymmästäkin 570 pollesta niin mulle voi laittaa yv. Tämmöstä ois etinnässä. Vähän miettiny can amin ja pollen välillä mutta entisenä polle miehenä on jotenkin vaan kallistumassa polleen päin sen näppäryyden ja suht compaktin kokonsa ansiosta. :D
cotcot
Moderaattori
Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e

Viesti Kirjoittaja cotcot »

jami85
Tracks
Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14

Viesti Kirjoittaja jami85 »

Tuli 100tuntia ja 1400km täyteen 570 rattorilla ja hyvin on toiminu ainaki tähän asti. Alussa oli yhen vikakoodin kans ongelmia mutta se poistui kuittaamalla eikä ole sen jälkeen näkyny. Runtuahan tuo on saanu aika makiasti nyt talvella ku ollu nii helevetin palion lunta ja aurattavaa mutta niistäkin on selvitty ilman rikkoutumisisa.

Mites muilla 570 pollet toiminu? Nyt sitten ootellaan että saa huollosta laitteen kotiin ja toivotaan ettei saja lunta sillä aiakaa kovin.
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
Huoppi
Noppeli
Mönkijä:: sportman 570

Viesti Kirjoittaja Huoppi »

Kuten kirjotin tonne toiseen topikkiin ni oma meni 25h huoltoon kolme viikkoa sitten ja on siellä vieläkin. Etuperästä tuli hampaita öljyn mukana, uus tilattu mutta ei näy missään ja takuuseen menee.
mutkis6648
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mutkis6648 »

Minä sain pollen huollosta helmikuun alussa ja uus etuperä laitettiin tilaukseen kun sieltä puuttui osa. Korjattiin huollossa väliaikaisesti. Kyselin muutaman viikon päästä maahantuojalta tilannetta ja vastasivat 11.3 palaavansa maanantaina asiaan. Eivät sanoneet minä maanantaina ja minä vuonna. Ei ole kuulunut mitään. Ei vakuuta toiminta! Onnex sillä pystyy ajamaan vaikka stefa hiukan vuotaakin. täytyy kohta hakee lisää öljyä ettei kuiva kokonaan. Kohta sadan tunnin huolto edessä et jospa silloin?
tiemu
3WD
Mönkijä:: sportsman 570 vm2014 maasto

Viesti Kirjoittaja tiemu »

Ei ole vielä mitään vikoja ollu toiminut moitteetta . Tosin vasta 55 tuntia ajettu tuosta ehkä 20 tuntia lumien työntelyä ja loppu huvikseen hangessa möyhimistä kuraleikkeihin ei oo vielä päässy .
Ex.sportsman 500 h.o vm.2006 tl
660wt
Noppeli

Viesti Kirjoittaja 660wt »

Hyvin on lumet siirtynyt talven aikana ja varsinaisesti vikaa ei ole ollut 22 tunnin aikana, mutta aika useasti pakille laitettaessa vaihde mielestäni ei mene kunnolla päälle. Liikkeelle lähdettäessä "pärähtää", jonka jälkeen vaihde menee päälle. Lisäksi mittaristossa vaihteen merkki R vilkkuu aina pakin ollessa päällä, kuuluuko vilkkua? Vanhemmassa pollessa ei mielestäni R vilkkunut ja muutenkin vaihteiden lovet oli huomattavasti selvemmät. Periatteessa mielekkäämpi käyttää kun ei tarvi runnoa vaihteita päälle, mutta onko kaikki OK?
Eka huolto tulossa niin tietäs valittaa/vaatia korjausta jos edellä mainitut epänormaaleja ilmiöitä.
Irska83
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Irska83 »

Tervehdys kaikille! Minullakin tuli prätkän tilalle 570 traktori ja on samaa "pärähtelyä" pakilla muutaman kerran. Joka kerta olen hieman vipua joutunut "hieromaan" paremmin sisään. Tunnit koneessa 4 paikkeilla. Mitenkä muuten on kun liikkeessa sanottiin ensihuollon olevan 25-50h, sekä mittaristo laskee huoltoa alaspäin 50 tunnista. Olen kyllä itse saanut käsityksen 25 ja 50 olevan erilliset huollot? Aika outoa myyjäliikkeeltä johtaa harhaan jos olen oikeassa. Mitä mieltä olette? On muuten hienoa taas lapsuusaikojen jälkeen mönkiä!
tiemu
3WD
Mönkijä:: sportsman 570 vm2014 maasto

Viesti Kirjoittaja tiemu »

Joo 25 ja 50 tunnin huollot erikseen sen huoltovälin ilmotuksenhan saa vaikka ite näppäiltyä aina kohilleen eivät oo vaan konetta luovuttaissa sitä 25 siihen laittaneet
Ex.sportsman 500 h.o vm.2006 tl
merbau
4WD
Mönkijä:: Honda TRX500FPE T3

Viesti Kirjoittaja merbau »

Omia ongelmia olleet:
  • alussa mystinen latausongelma, ei löytynyt vikaa, ei ole toistunut
  • tiputti jäähdytysnestettä löysistä letkuklemmareista, kiristyksen jälkeen ok
  • äänimerkki ei toimi enää
  • akku kuoli
  • vasemman takavetarin sisempi suojakumi irti (täysin vakio alusta)
  • toinen etuajovalo kerää kosteutta
  • ohjauskulmat pielessä uudesta asti
Suurin osa on korjattu takuuseen, osa vasta prosessissa. Itse kirin nuo letkuklemmarit kiinni.
Tunteja nyt n. 100.
Ex: Polaris 570 T3 -14
SSchevy
4WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 1000 XP -17

Viesti Kirjoittaja SSchevy »

Tuli eilen laitettua polarikseen R.J.W.C vaimennin kiinni =D>

Kuva

R.J.W.C vaimennin + Quiet Core

https://www.youtube.com/watch?v=rVpJShC ... e=youtu.be

R.J.W.C vaimennin ilman Quitet Corea

https://www.youtube.com/watch?v=QE6tfPHUWYU
Polaris Sportsman XP 1000 T3B -17

Uudenmaan Mönkijät Ry

EX: Polaris sportsman 570 efi eps T3 -14
mistrall
3WD
Mönkijä:: Rally 250&Polaris Predator

Viesti Kirjoittaja mistrall »

Foorumilla Moni on kysellyt apuja pollen sähköisen nopeuden rajoittimen ohittamiseen jos haluaa kokeilla suljetulla alueella ajelua ilman rajoitinta.
Apu löytyy speedohealerista
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... -2-ab-yks/
En tiedä käykö tuossa pollen sarjassa tulevat liittimet suoraan koska itse asensin canamiin tarkoitetun sarjan kun sellainen oli paikallisella myyjällä hyllyssä
Eli nyt saa napista rajoittimen päälle ja pois...
Ei tiedolla eikä taidolla vaan tuurilla!
K-kettu
3WD
Mönkijä:: Can-am 500 t3-15

Viesti Kirjoittaja K-kettu »

Onkoha pollessa järkee tai toimiiko edes healerilla? Ehkä vaan helpompi näpätä se johto poikki...?
wikke
Noppeli

Viesti Kirjoittaja wikke »

Mikäs johto se noista on?
Vastaa Viestiin