Foorumin Dinlit
Re: Foorumin Dinlit
Auttaako tämä? http://webshop.vancuijlenborg.nl/index. ... lgroep=164
Minkäs kokoset ne dinlin etuvanteet yleensä olikaan? Mein tasapainotuskoneeseen saa 10" pienimmillään.
Minkäs kokoset ne dinlin etuvanteet yleensä olikaan? Mein tasapainotuskoneeseen saa 10" pienimmillään.
Re: Foorumin Dinlit
Kaikissa krosseissa etuvanteen halkaisija on 10". Takavanne sitten viettelee välillä 8-10".
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 2WD
- Viestit: 53
- Liittynyt: 17 Maalis 2011 10:37
- Mönkijä:: dinli 500
Re: Foorumin Dinlit
nyt pitäs olla helppo kysymys mikä ruuvi on kaasarin pohjassa imukurkun puolella ? ruuvataan ulkoopäin.. ilmaruuvi ? ei oo koskaan ennen tarvinnu purkaa kaasaria mutta nyt on talven aikana iskenyt joku mystinen vika kun pätkii täydelläkaasulla. uuden tulpan hommasin ja parani pikkasen tai sit vaan kuvittelin 

- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Tarkoitat ilmeisesti seosruuvia. Tuo vaikuttaa lähinnä tk-1/8 kaasulla eli täyskaasuun ei sieltä apua löydy. Tarkista saako kone tarpeeksi bensaa. Bensan suodatin ja tankin korvaus ilma. Jos noista ei apua niin peitä ilman putsaria esim. teipillä niin näkee meneekö pahemmaksi vai paremmaksi. Jos paranee niin käy laihalla.
Vika saattaa olla myös vuodossa imu- tai pakopuolella. Tai myös sähköissä. Nää on aina hankalia ja pitää alkaa vaan eliminoimaan mahdollisia vikoja yksitellen.
Vika saattaa olla myös vuodossa imu- tai pakopuolella. Tai myös sähköissä. Nää on aina hankalia ja pitää alkaa vaan eliminoimaan mahdollisia vikoja yksitellen.
-
- 2WD
- Viestit: 53
- Liittynyt: 17 Maalis 2011 10:37
- Mönkijä:: dinli 500
Re: Foorumin Dinlit
vähän kaikkee jo kokeiltu. uusi tulppa, ohitin bensan suodattimen ja kokeiltu bensahanaa kummassakin asennossa, jako tarkistettu yläpäästä alapäätä en sitten ruvennu avaamaan. k n suodattimen päälle pistänyt sukkaa päälle ja pois. seossuhdemittari näyttää täydellä kaasulla enemmänkin punasta eli saa soppaa mutta ihan normi lukema. kaasarin kurkun vaihdoin kun oli halki n.5mm ja löyty hyllystä ehjä. pitää viel räplätä tää ja huominen ja sit tilaan uuden tulpanjohdon jos semmosen saa jostain.
Re: Foorumin Dinlit
Ettei menis sitten täyskaasulla jo liian paksulle, jos kerran tulpan vaihto hieman auttoi
. Paksu seos nimittäin tappaa tulpan.
Millanen seosmittari sulla on? Jos se kerran näyttää paksua seosta täyskaasulla, niin tekisin sen mukaan ensin muutoksia. Eli pienempää pääsuutinta sitten vaan ja uusi yritys. Nyt kun kelit lämpenee, niin seos muuttuu paksummaksi, jos muutoksia ei tee.

Millanen seosmittari sulla on? Jos se kerran näyttää paksua seosta täyskaasulla, niin tekisin sen mukaan ensin muutoksia. Eli pienempää pääsuutinta sitten vaan ja uusi yritys. Nyt kun kelit lämpenee, niin seos muuttuu paksummaksi, jos muutoksia ei tee.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 2WD
- Viestit: 53
- Liittynyt: 17 Maalis 2011 10:37
- Mönkijä:: dinli 500
Re: Foorumin Dinlit
mittari on fmi 1.4 eli tommone http://www.futurez.fi/fi/shop/show_pr/2 ... eosmittari . se vaan ihmetyttää kun en ole tehnyt mitään sille moneen vuoteen ja nyt sitten tuli joku pätkimisvika. purin tänään kaasarin ja suutin tais olla 180 ? tulpanjohdon vaihdoin mutta oli joku auton vanha mutta ei vaikutusta.
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Ettei sit ois jossain muualla sähköissä häikkää. On vaan todella hankala paikannettava tommonen vika.
Re: Foorumin Dinlit
Ei tullut taas mieleleenkään että vatkaus voisi johtua yläpallonivelistä.
Testattiin niin aika löysältä vaikuttivat, ei kai auta muuta kun tilata ja vaihdella.
Saako ihan kotikonstein pihalla vaihdettua vai vaatiiko prässin tms?
Testattiin niin aika löysältä vaikuttivat, ei kai auta muuta kun tilata ja vaihdella.
Saako ihan kotikonstein pihalla vaihdettua vai vaatiiko prässin tms?
Re: Foorumin Dinlit
Onko Reimonen myymässä kömpijää pois just ko alkaa ajokelit? Näin tuossa yks päivä ko ajelit keskustan läpi...piti oikein kahesti kattoa, kun oli saman värinen kampe ko ittellä ettei vaan ois liiankin tuttu tilhi 

"Päivä ajoa, kaksi remonttia"
-
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 05 Huhti 2015 12:38
- Mönkijä:: Dinli 904 TL
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Foorumin Dinlit
Just eilen vaihdoin alapallonivelen omaan, otin koko tukivarren irti ja prässillä painoin vanhan ulos ja uuden tilalle, mut eiköhän tuon saa ilman prässiäkii jotenkii.. hakkaamalla tjn.. oon aika käsi näis remppahommis.Reimonen kirjoitti:Ei tullut taas mieleleenkään että vatkaus voisi johtua yläpallonivelistä.
Testattiin niin aika löysältä vaikuttivat, ei kai auta muuta kun tilata ja vaihdella.
Saako ihan kotikonstein pihalla vaihdettua vai vaatiiko prässin tms?

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Mä olen useamman nivelen vaihtanut kotikonstein seuraavasti:
Tukivarsi irti (mielestäni välttämätön toimenpide)
Tukivarsi nivelen ympäriltä kuumaksi ja mäiskii mutteripää edellä niveltä esimerkiksi ruuvipenkkiin. Tähän asti kirvonnut kaikki kohtuu helposti tuolla tekniikalla. Uusi nivel pakkasesta, kumivasaralla kopsutellen ja rasvan avustuksella paikalleen. Suoraan vaan kun saa nivelen aseteltua, niin menee paikalleen vähällä hiellä.
Tukivarsi irti (mielestäni välttämätön toimenpide)
Tukivarsi nivelen ympäriltä kuumaksi ja mäiskii mutteripää edellä niveltä esimerkiksi ruuvipenkkiin. Tähän asti kirvonnut kaikki kohtuu helposti tuolla tekniikalla. Uusi nivel pakkasesta, kumivasaralla kopsutellen ja rasvan avustuksella paikalleen. Suoraan vaan kun saa nivelen aseteltua, niin menee paikalleen vähällä hiellä.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- nikob
- Tracks
- Viestit: 1105
- Liittynyt: 15 Huhti 2010 14:44
- Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Foorumin Dinlit
Katurenkaat vaihtuivat viikolla alle ja tuohon kaasuvaijerin jumiutumiseen auttoi WD-40 pursutin koko vaijerin täyteen sitä ja nyt komeasti tuntuu toimivan. Tuli tuolla eilen työmatkakin päristeltyä pitkästä aikaa ja on tuo kyllä hauska peli pikiteilläkin
. Pärisevä tankin korkki vain ärsyttää, aivan täydellä tankilla äänetön mutta pikku hiljaa kun tankki alkaa tulla vajaammaksi niin korkin räminä voimistuu. Mistäs tuohon sopivan tankin korkin hakisi? Eikä lukko välttämättä ole pakollinen. Öljyt ja suodatin pitäisi tuossa yrittää keretä joku kerta vaihdella.

Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Dinliin löytyy lukoton korkki. Oliko 901 mallista, joka ei särise. Vaihdoin itsekin sellaisen aikanaan samasta syystä ja siihen kun virittelee lyhyen huohotusletkun takaisku venttiilillä niin on tosi hyvä.
WD40 ei ole oikein hyvä öljy vaijereille. Joutuu rasvaamaan tosi usein. Joku perus PTFE(teflon) öljy on toimivin, riittää kun noin kerran vuodessa öljyää.
WD40 ei ole oikein hyvä öljy vaijereille. Joutuu rasvaamaan tosi usein. Joku perus PTFE(teflon) öljy on toimivin, riittää kun noin kerran vuodessa öljyää.
Re: Foorumin Dinlit
Lohkeileva vihreä sai lähteä...

En tiedä vaan kuinka pitkään kyseinen dippi pysyy kun tuntuis tulevan todella helposti jälkiä vaikka vedin vielä mattalakankin dipin päälle
Penkki sai myös oman osuutensa uuden kankaan muodossa jo muutama viikko takaperin sekä kilpi muutti jarrusatulan kylkeen.
Ebaystä on vielä matkalla uusi takavalo sekä vilkut taakse


En tiedä vaan kuinka pitkään kyseinen dippi pysyy kun tuntuis tulevan todella helposti jälkiä vaikka vedin vielä mattalakankin dipin päälle

Penkki sai myös oman osuutensa uuden kankaan muodossa jo muutama viikko takaperin sekä kilpi muutti jarrusatulan kylkeen.
Ebaystä on vielä matkalla uusi takavalo sekä vilkut taakse
