Moro!
Eli, olisi mielessä ostaa tuollainen Linhain traktorimönkijä. Vähän tuo laatu mietityttää. Kestääkö peruskäytössä? Hinta olisi ainakin kohdillaan
Toinen asia olisi, että mitä teillä Linhait kuluttaa tieajossa? Uskaltaako tuollaista edes ostaa?
Laatu ihan hyvä, aluksi kannattaa tehdä perusteellinen tarkastus ja oikeat öljyt ja nesteet kaikkialle. Myös kääntösäde kannattaa testata.
Kulutus ainakin omassa oli reilun puolet pienempää kuin polariksessa. "330ATP".
kytkimen kanssa kannattaa olla tarkkana,eli aina jos pusket lunta tai jotain vastaavaa mikä tapahtuu hiljaisessa vauhdissa niin lyhyt puoli päälle vaihteistosta.pakki myös hieman liian pitkä eli jos jäät jumiin niin älä yritä väkisin pakittaa pois,käy kytkimen päälle.mulle tuli malossin kytkin kun kilometreja oli n. 1000 sen jälkeen ei ongelmia ole ollut sen kanssa.ihan luotettavasti on muuten toiminut.
Itse 200 tuntia 400 irs linkulla ajaneena voisin todeta että loistava kampe hintaisekseen (ostin käytettynä). Mutta itselle ihan liian laiska, ja hankala piristää suuttimia ja putkea lukuun ottamatta.
Vuoden ajon jälkeen pistin linkun suosiolla kiertoon ja hommasin 700 susukin. nyt luonaa kuin rasvattu sellaset paikat ja mäet ja ojat joissa linhailla sai kirosanoja ilmaan ja variremmin hajun ilmoille. (Etupään lukolla ja laatikon välityksillä tässä suurin merkitys)
Yhteenvetona linhai on hyvä ja yllättävän kestävä alottelumönkijä kotipihalle ja pieneen huvitteluajoon. jos halajaa umpilumessa ja upottavassa maastossa ajamista, suosittelen merkkilaitetta, tai kenties jos halvalla täytyy päästä niin jotain etulukollista 500++cc kiinalaista?
Moro. Minullakin on tarkoituksena ostaa halvemmanpuoleinen traktorimönkijä ja tuo linhai olis muuten sopivahko kaikin puolin mutta,
onko siinä oikeasti myös se hidas puoli?
Kysymyksessä on siis menopelimarketin myymä malli.
eiköhän niissä kaikissa hidas puoli ole. 400irs ainakin oli sen verran lyhyt välitys että vetää kyllä rankakärryäkin miten päin vaan. mutta sitten kun pitää peruuttaa metässä niin pakki on auttamatta puolet liian pitkä !
takapotku kirjoitti:Kysymyksessä on siis menopelimarketin myymä malli.
Kannattaiskohan nyt sitten soittaa sinne menopelimarkettiin siitä Koneesta että onko siinä se pikkupuoli vai ei,sellaseen linhain "kopio" traktoriin olen törmännyt jossa tosiaan oli VAIN nopea alue käytössä,sitä en tutkinu että oliko se miten toteutettu,mutta kysymällä sieltä liikkeestä se selviää,eikä tule mitään "MUTU" tietoa.
Viimeksi muokannut Pappi, 24 Syys 2014 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Lainausta muokattu.
Joopajoo. Ajattelin vaan sen takia kysyä täältä, että jos jollakin olisi ollut tollanen menopelimarketista ostettu vehje.
Niin olisin saanut tietoa silloin kun sitä tarvitsin.
Noh tuo jäi kuitenkin kauppaan odottamaan toista ostajaa.
linkku traktorissa on nopeusrajoitus toteutettu siten että vain hidas puoli on käytössä.pellin palasella estetty nopean puolen kytkeminen.eli kyllä näissä kaikissa on käytännössä low ja high vaihteet.
Minun linkussa on toteutettu rajoitus siten että pikku puoli vain toimii ja vaihdekepin juuressa näkyy kaks tankoa (iso ja pieni puoli) niin ison puolen tangon kohdalle on porattu reikä ja tangon kylkeen kolo. Sitten siihen on laitettu muistaakseni 8mm kuusio kanta pultti joka estää isomman puolen päälle laiton. Tässä vehkeessä tulee ongelmia kun ajetaan tien päällä hitaalla puolella lappu tangossa niin se pukkaa kaikki moottori öljyt suodattimeen . Osaako arvon raati sanoa mikä tuossa samaisessa laitteessa on vikana vai onko se ominaisuus kun määrätyssä vauhdissa se viheltää aivan himputisti ja toinen kysymys että voiko tuota kaasaria säätää mitenkaan kun tuntuu että se syö aika paljon kun tankilla pääsee vain jotain 120km maantiellä?
Onkos muilla miten kytketty nuo ledi valot toimimaan, kun omassa Linhai T3 IRS LED oli jätetty liittimet irti ledeistä, niin kytkiessä liittimet kiinni ledit vilkkuvat vilkkuvalojen mukaan? Eikös noitten pitäisi toimia "päiväajovaloina"?
Lisää ongelmia.....pari viikkoa jos laite on käyttämättä niin akku tyhjä...
Laitoin uuden agm akun niin sama homma
Minkälaisia rengaspaineita olette pitäneet maantieajossa kun ohjekirja antaa tiedot 2,4bar niin minusta ne on aika paljon....
ja renkaat on nuo alkuperäiset nappularattaat 25" niin vaikka myyntiesitteissä mainostettiin 26" siinäki kusetettiin!
0,5- 0,8 baaria on todettu hyväksi rengaspaineeksi sekalaiseen ajoon. Jos pelkkää asfaltti ajoa niin luulisin, että puoltoista baaria vois olla sopiva. Tietty sit kannattaa hommata ihan katurenkaatkin.
Onko muilla ollut sitä ongelmaa, että käy huonosti kylmänä? Tyhjäkäynnin ku säätä niin, että lämpösenä on n. 1500-1600rpm niin kylmänä sammuu todella herkästi, kierrokset putoo n. 1100rpm ja sit sammuu. Ryyppyä täytyy pitää niin kauan, että lämmöt on kahdessa tapissa ja silloinkin satunnaisesti sammuu ilman ryyppyä.