Nykyisen TML.n kuvio on karkeampi kuin entisen DeeStonen. Tämä rengas on myös pehmeämpi, joten ainakin tuolla kangasmetsässä ajellessa pitoa löytyy yli oman tarpeen. Entisellä ehdittiin ajaa 2000km ja renkaat ei paljoa kuluneet tuona aikana. Nyt odottelen ja seuraan mielenkiinnolla miten nämä kuluu. Lumipitoa on näissä kehuttu ja sen näkee sitten talvella.
Pehmeällä suolla pärjäsi kummillakin renkailla. Traktorin välitykset on kyllä kehittyneet paljon. Siinä missä pääsin pehmeän yli hiipimällä, entinen oli kuin sorsa laskeutuessaan suon hellään syleilyyn.
Olisi kyllä ollut mukavaa ajaa ne taimikuormat mitä entisellä ajettiin pehmeän suon yli. Kuvien perusteella oli aika märkä reissu.
Mukavaa kun jokaisessa laitteessa on ollut erilainen rengastus. Saa vähän vertailupohjaa.
Edit.
Viime kesänä meni vähän värkätessä tuon veneen kanssa. Tänä kesänä aattelin kokeilla käytännössä Bilteman traileria. Saa tuon soutuveneen varusteineen järvelle. Aika näyttää miten toimii käytännössä.
Näillä taidoilla metallitöiden suhteen päädyin ostamaan tämän ja jalostamaan eteenpäin mikäli tarve vaatii.
