Sportsman XP 550/850 PCV
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Ei ole, mut paljon tollanen kapistus lupaa lisää potkua ?
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Ei tällä vakiolaitteseen tehoa lisää saa, on sitten mönkijä tai moottoripyörä.
Vasta kun tehdään muutoksia jotka vaativat seoksen tai sytytysennakon muokkausta saadaan korjattua vääristymät (tehonalennus) ja
palautettua vakiotehot tai jopa vähän lisää
Nyt on kuitenkin PCV pöydällä odottamassa asennusta, lähinnä "speed limiter" on se miksi ostin.
Vasta kun tehdään muutoksia jotka vaativat seoksen tai sytytysennakon muokkausta saadaan korjattua vääristymät (tehonalennus) ja
palautettua vakiotehot tai jopa vähän lisää

Nyt on kuitenkin PCV pöydällä odottamassa asennusta, lähinnä "speed limiter" on se miksi ostin.
XP 550 Touring EPS T3 2013
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
"V" asennettu ja koeajettu. Speed Limiter löytyi valikosta ja toimii loistavasti.
Rajoitetaan vain nopeutta, ei variaattoria eikä kaasun avatumaa.
Tehtaalta tulossa elektroninen nopeuden rajoitin kuulemma ens vuonna mutta halusin sen jo nyt.
Polttoaineen kulutus pienenee, moottori ei kierrä rajoitinta vasten, vähemmän melua, parempi kiihtyvyys.
Rajoitetaan vain nopeutta, ei variaattoria eikä kaasun avatumaa.
Tehtaalta tulossa elektroninen nopeuden rajoitin kuulemma ens vuonna mutta halusin sen jo nyt.
Polttoaineen kulutus pienenee, moottori ei kierrä rajoitinta vasten, vähemmän melua, parempi kiihtyvyys.
XP 550 Touring EPS T3 2013
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Ja tämä kaikki maksoi ?
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
No ei maksanut kun 403e + pkTötterö kirjoitti:Ja tämä kaikki maksoi ?
Ja sillä tosiaan sai fiksun rajoituksen

Vakiona ei huvittanut ajaa lainkaan ( kesä-elokuu yhteensä 9 km), tuntui laitteen kiusaamiselta siirtymätaipaleilla.
Muutamia lisäsatasia kun panostaa niin saa 3,5" näytön jolta näkee kaasun avautuman, duty cyclen, korjaukset, kierrosluvun, nopeuden ja paljon muuta hyödyllistä tietoa.
Taas muutama satanen ja saa liitettyä CAN-väylään Autotunen jolla saa ajossa haettua AFR:iä kohdalleen esimerkiksi kahdelle eri etanolipitoisuudelle.
XP 550 Touring EPS T3 2013
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Rajoitus säädetään originaali mittarista vai miten ?
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
USB johto kiinni PCV:stä läppäriin ja sillä saa säädettyä, on/off kytkimellä rajoitin päälle ja pois.Tötterö kirjoitti:Rajoitus säädetään originaali mittarista vai miten ?
XP 550 Touring EPS T3 2013
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Tahtoo kans tollasen vaikka omantunnon peukkurajoitin onkin kätevä
.
Kuka myis noita huokeemmin ?

Kuka myis noita huokeemmin ?
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Pystyykö ajossa laittaan commanderin rajoitukselle ja siitä pois?
Siis kytkeekö onoff laatikon kokonaan pimeex? Vai katkaisijalla vain rajoituksen on / off?
Lähinnä ajattelen, ettei koko aikaa kulkisi läppäri kainalossa.
Olisi kätevää rajoittaa, kun 15 v. poika lähtee isän trakulla. ( tosin, jos ite osaa pidellä commoo, niin poikakin sen oppiin, ja pystyy vielä buuttaan isän pois valikosta )
Asennuksen helppous? Onko liittimet yks yhteen?
Siis kytkeekö onoff laatikon kokonaan pimeex? Vai katkaisijalla vain rajoituksen on / off?
Lähinnä ajattelen, ettei koko aikaa kulkisi läppäri kainalossa.
Olisi kätevää rajoittaa, kun 15 v. poika lähtee isän trakulla. ( tosin, jos ite osaa pidellä commoo, niin poikakin sen oppiin, ja pystyy vielä buuttaan isän pois valikosta )
Asennuksen helppous? Onko liittimet yks yhteen?
Aasilla jo kolmas polle. Siis todellinen Aasi.
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
On/off kytkin kytkee vain rajoittimen päälle ja pois, muut PCV:n ominaisuudet toimii normaalisti.
Ei tarvita läppäriä ajossa.
Liitimet on plug and play, vain nopeusanturin tiedon joutuu ryöstämään johtasarjasta ja irtokytkin rajoittimelle.
PCV:hen uusin päivitysversio valmistajan sivuilta.
Helppoa hommaa kun moottoripyörissä on samaa palikkaa vaikkakin yksinkertaisempia toiminnoiltaan.
Ei tarvita läppäriä ajossa.
Liitimet on plug and play, vain nopeusanturin tiedon joutuu ryöstämään johtasarjasta ja irtokytkin rajoittimelle.
PCV:hen uusin päivitysversio valmistajan sivuilta.
Helppoa hommaa kun moottoripyörissä on samaa palikkaa vaikkakin yksinkertaisempia toiminnoiltaan.
Viimeksi muokannut cotcot, 02 Loka 2013 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus poistettu.
Syy: Lainaus poistettu.
XP 550 Touring EPS T3 2013
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Mistä löysit sen nopeusanturin johdon?
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Eikö se ole anturi joka näkyy oikealta alhaalta varikopassa ?
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Googlesta löytyi ohje tehostimen asentamiseen ja siellä se oli punavihreä johto oikea jossakin variaattorin lähellä.Tötterö kirjoitti:Eikö se ole anturi joka näkyy oikealta alhaalta varikopassa ?
http://www.superatv.com/instructions/IN ... 380-10.pdf
-
- Tracks
- Viestit: 1070
- Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
- Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: Sportsman XP 550/850 PCV
Miten toi nopeusrajoitin pelaa? Onko laite mallia "kenguru" kuten LM jolla voi harrastaa rodeo-ratsastusta vai sivistyneempi kuten esim. Can Am/Polaris jossa rajoitusta ei edes huomaa?VPJ kirjoitti:"V" asennettu ja koeajettu. Speed Limiter löytyi valikosta ja toimii loistavasti.
Rajoitetaan vain nopeutta, ei variaattoria eikä kaasun avatumaa.
Tehtaalta tulossa elektroninen nopeuden rajoitin kuulemma ens vuonna mutta halusin sen jo nyt.
Polttoaineen kulutus pienenee, moottori ei kierrä rajoitinta vasten, vähemmän melua, parempi kiihtyvyys.