Vielä pelastit tuon takaisin tassuilleen, ilman ylikeulimista ? Näyttää meinaan, että jalatkin on jo irti tapeilta, jolloin jalkajarrun painaminen on melko haastavaa .
Mäkin katoin et nyt on todellinen ajomiäs puikois jos tosta on viel pystyny pelastaa tilanteen. Ite en oo keulimista kokeillu/harjotellu, jotenkii on tuo reikä päässä kasvanu vahvasti umpeen ja miettii liikaa seuraamuksia..
Ton takia noilla pommittaja äijillä taitaa olla takajarrukin kahvana, niin pystyy pudottaa vielä takas renkailleen. Rekullahan tuo voisi onnistua, kun jarrukahva vaikuttaa sekä eteen, että taakse. Taidan jättää tuon 90 asteen kulman kuitenkin kokeilematta .
Hatunnosto muuten siitä, että ajovarusteet on kunnossa ja mm. selkäsuoja oli päällä. Itelläkin löytyy Forcefieldin Flite selkä/rintapanssari ratapyöräajoilta, mutta liian harvoin sitä jaksaa repiä päällensä mönsyillessä. Pidemmillä tieajeluilla kuitenkin tulee käytettyä, kun on mahdollista törmätä johonkin. Rintavammat, kun ovat merkittävä syy kuolemiin ainakin mp-onnettomuuksissa.
Kyllä tulee tota rintapanssaria käytettyä aina paitsi työmatkalla joka on 2km, viitisen vuotta sitten vedin sellaset lipat vanhalla mönsyllä metässä että opetti kantapään kautta kun kaatuneen puun oksa meinas lävistää keuhkot enduropätkällä. Polvisuojatkin on hankinnassa kuhan löytyy mieluisat ja miks ei crossisaappaatkin kun 50% ajosta kummiskin metässä..
Vianmääritysapua kaipailisin, tunnin tiukan enduroajon päälle rupes putki paukuttamaan kiihdyttäessä ihan kunnolla ja vaikka annoin koneen jäähtyä kunnolla niin sama toistui taas uudestaan ja aina kun kunnolla antaa kaasua niin paukuttaa ja samalla häviää tehot hetkeksi. Rauhallisesti antaa kummiskin ajaa??
Ideoita mistä lähtis ongelmaa etsimään?
Laitteessa k&n vapari ja dynojetin suutinsarja eikä aikaismmin ole moista tehnyt..
Pitäsköhän se yrittää tulpanvaihtoa ensihätään? Tohon ei ole vielä vaihdettu koskaan ja 6000km mittarissa.
Punottaako alkukäyrä? Kuulostas käyvän aika laihalla tai sitten sytkässä vikaa . Tulppa jos hajoo, niin se kuolee laakista. Katsos myös imukaulan kunto, ettei pääse sieltä vuotaan.
Kaasari ja imukaula irti ja taivuttelet sitä. Ne on aika herkkiä hapertumaan ja sitä kautta vuotamaan. Ensiapuna voit levitellä sormella silikoonia siihen ja tiivistää sillä, jos on vaan alkavia halkeamia.
Purin kaasarin irti ja imukaulakin ehjä ja samalla laitoin ton vapari putsarin suoraan kiinni kaasariin ja jätin sen väliputken kokonaan pois, noh paukkuminen loppu mutta nyt alakierroksilla booaaa..yläkierroksilla menee niinku pitääkin. Perhana kun osais säätää tota kaasaria ja vaihdella suuttimia mut mulla ei pienenä ollu joskaan mopoa niin en osaa
Kokeile alkuun vaikka nostaa neulaa pari pykälää, riippuen tietysti missä asennossa neula nyt on.
Eli kaasarista päällikansi auki ja nostat kumiläpyskän pois ja sitten sen muovihässäkän minkä sisällä neula on ja muutat lukitusprikan kohtaa neulassa.