Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Vai oiskohan mulla ohjaustehostimessa jotaki häikkää kun siinä vaiheessa kun ruvettiin ilmaamaan jäähytysjärjestelmää ja laitettiin mönkijä käyntiin keula ylhäällä, niin ohjaustanko käänsi ittiään hiukan oikeelle.. ja vasemmalle kääntyminen on melko kankeaa......
□■
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
En kyllä osaa sanoa mikä tehostimeen olisi tullut, vai onko ongelma jo ratkennut?
Omaakin kampetta tuli tuossa ruuvailtua siirtosarjan merkeissä:)
https://drive.google.com/file/d/0B6YquG ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0B6YquG ... cslist_api
Omaakin kampetta tuli tuossa ruuvailtua siirtosarjan merkeissä:)
https://drive.google.com/file/d/0B6YquG ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0B6YquG ... cslist_api
-
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 16 Helmi 2015 14:17
- Mönkijä:: Can-am outlander MAX 500 t3
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Piuhan päähän kun koneen laittaa niin on mahdollisuus jollakin tavalla "keskittää" ohjaustehostin niin, että ei puolla mihinkään. Näin palveleva kauppias mulle kertoi. Voisiko ongelman aiheuttaja olla sama..?
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Itsekkin hieman eipäilin että kuinka mahtaa varsinkin pakoputken puolelta lämmetä mutta ei. Mitä nyt on kerinnyt ajelemaan niin omasta mielestäni kone ei hohda niin paljon lämmintä kyljistä kuin ennen Ja nythän tuo ajoviima vasta pääsee moottoriin asti kun ei ole syyläri eressä.Mannesman kirjoitti:Itteki aatellu samaa siirtosarjaa, mites ootko ajellu koneen tosi kuumaks , alkaako muoviosat sulaa kun ajoviima ei jäähdytä, eikä flekti jäähdytä nyt konetta. Mulle sanottiin huollossa,,että pitäs jättää alkuperäinen jäähdytin paikoilleen, muuten sulaa muoviosat...

-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Ohjaustehostin nollattu ja etuperä vaihdettu. Kyllä, lukko meni pashaksi. Tieten liikaa pitoa renkailla.
Eli muutenhan kolmiveto toimi, mutta kun neljäs yritti lähtä mukaan, niin kuulu heti niin ilikiä ääni etuperästä että kaasu oli löysättävä. Varsinki tuossa multaa levittäessä puskulevyllä huomasi sen äänen ku ilman kypärää ajeli. Ekan kerran se kuulu suolla ojassa kun olin jumissa. Oli heti niin lujassa renkaat kiinni että remmikin vaan savusi. Siitä pikkusen pakkia, vaihdekeppi ällälle ja lämä tiskiin niin urvahti lukko resuksi.
Mutta nyt kaikki taas toimii niinku pitääki. Siellä oli paikallaan vanhanmallinen lukko, eli kasaan hitsattu. (Siis ei hidas visco)
Nyt sinne tuli purettava lukko, jonne voi laittaa shimmiä jos antautuu uudemman kerran. Jospa se sitte hajottas sen etukardaanin sulakkeen eikä koko etuperää...
Ja yritin tuossa kiinnittää sammuttimenki keulille mutta saa nähä kauanko se siinä pyssyy...

Mitenkä teillä on koneet kestäny? Ja minkälaisia virityksiä sammuttimille?

Eli muutenhan kolmiveto toimi, mutta kun neljäs yritti lähtä mukaan, niin kuulu heti niin ilikiä ääni etuperästä että kaasu oli löysättävä. Varsinki tuossa multaa levittäessä puskulevyllä huomasi sen äänen ku ilman kypärää ajeli. Ekan kerran se kuulu suolla ojassa kun olin jumissa. Oli heti niin lujassa renkaat kiinni että remmikin vaan savusi. Siitä pikkusen pakkia, vaihdekeppi ällälle ja lämä tiskiin niin urvahti lukko resuksi.
Mutta nyt kaikki taas toimii niinku pitääki. Siellä oli paikallaan vanhanmallinen lukko, eli kasaan hitsattu. (Siis ei hidas visco)
Nyt sinne tuli purettava lukko, jonne voi laittaa shimmiä jos antautuu uudemman kerran. Jospa se sitte hajottas sen etukardaanin sulakkeen eikä koko etuperää...

Ja yritin tuossa kiinnittää sammuttimenki keulille mutta saa nähä kauanko se siinä pyssyy...

Mitenkä teillä on koneet kestäny? Ja minkälaisia virityksiä sammuttimille?
□■
-
- 6WD
- Viestit: 259
- Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
- Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
- Paikkakunta: Tampere
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
500 ja uusi 570 kumminkin melko sama niin laitetaan nyt omastakin kuvaa tänne
Varusteita tällähetkellä :
kahvan ja peukalon lämppärit
Ib 10mm muovi panssari
Puskurit
218w led valoja ( 8x10w sivuissa 2x15w taakse 108w eteen)
Tml p376 renkaat (26x12-12 joka nurkassa) itp ss212 vanteilla
Tulossa alumini vahvistetut käsisuojat ja takavinssi sarja.
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
Varusteita tällähetkellä :
kahvan ja peukalon lämppärit
Ib 10mm muovi panssari
Puskurit
218w led valoja ( 8x10w sivuissa 2x15w taakse 108w eteen)
Tml p376 renkaat (26x12-12 joka nurkassa) itp ss212 vanteilla
Tulossa alumini vahvistetut käsisuojat ja takavinssi sarja.
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
Kyllä maalla on mukavaa
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
-
- 3WD
- Viestit: 75
- Liittynyt: 16 Helmi 2015 17:40
- Mönkijä:: Can Am Outlander Max 500 T3-13
- Paikkakunta: Kajjaani
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Pystyisitkös pöö mittaamaan iskunvaimentimien pituudet tästä uudesta pro-mallista? Eli kiinnityspulttien väli kiinnostaisi.
Komee peli hyvällä valoarsenaalilla!!!
Komee peli hyvällä valoarsenaalilla!!!
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Mistä ostit nuo pikkuvalot sivuille?
Olisi kiva myös nähdä joskus kytkentäkuvia penkin alta että miten on toteutettu, kyllä tuolla varmaan jo pimeässä pärjää.
Olisi kiva myös nähdä joskus kytkentäkuvia penkin alta että miten on toteutettu, kyllä tuolla varmaan jo pimeässä pärjää.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
-
- 6WD
- Viestit: 259
- Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
- Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
- Paikkakunta: Tampere
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Mazzi tarvii huomenna muistaa mitata pituus ja kiitos kyllä sillä ainakin näki mukavasti korjata peräkärryä.
Setts 10w led valot on erikoistekniikasta. Sama valo mitä bullboy mutta nuo ovat jotain luminalight nimisiä.
Kytkennöistä ei tullu kuvia otettua mutta heräte on 12v ulosotosta ja releen on mittariston alla virta tulee akulta releille. Katkasijat laitoin mittariston viereen oikealle puolelle koska vasemman korvan alla on ilman otto. Valot on sarjotettu siten että 1.etu (ledbar) 2. Sivut 3. Taka valot.
Etu tarakan alle muoviin porasin reijän että sain johdot nätisti eikä jäänyt pinta asennukseksi samoin takana. Johdot on nippareilla tarakan alapuolella kiinni ja valot kaikki valmiissa reijissä. 10w ledit on laitettu tarakan alumiini vahvike punttien kohtaan. Maadotukset on viety etuvinssin releen luo.
Setts 10w led valot on erikoistekniikasta. Sama valo mitä bullboy mutta nuo ovat jotain luminalight nimisiä.
Kytkennöistä ei tullu kuvia otettua mutta heräte on 12v ulosotosta ja releen on mittariston alla virta tulee akulta releille. Katkasijat laitoin mittariston viereen oikealle puolelle koska vasemman korvan alla on ilman otto. Valot on sarjotettu siten että 1.etu (ledbar) 2. Sivut 3. Taka valot.
Etu tarakan alle muoviin porasin reijän että sain johdot nätisti eikä jäänyt pinta asennukseksi samoin takana. Johdot on nippareilla tarakan alapuolella kiinni ja valot kaikki valmiissa reijissä. 10w ledit on laitettu tarakan alumiini vahvike punttien kohtaan. Maadotukset on viety etuvinssin releen luo.
Kyllä maalla on mukavaa
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
-
- Noppeli
- Viestit: 12
- Liittynyt: 22 Helmi 2015 16:33
- Mönkijä:: CanAm 500 t3 -15
- Paikkakunta: Hämeenkoski
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Moi
Oletteko millä ET luvuilla ottanut vanteet tai mikä olisi hyvä lähinnä aatellen etupyörien kääntymistä? Lokareita on levennetty jo muutaman kannon avustamana ja loput rälläkällä et se on jo huomioitu. Löyty tossa netistä tarjous missä ITP SS212 12x7 5+2 4/137 vanteet, 4kpl, ITP MUD LITE 27x10-12 renkaat, 2kpl, ITP MUD LITE 27x12-12 renkaat, 2kpl.
Vai olisiko parempi ET 4+3, lähinnä että ei tarvitse sitten heti alkaa mitään speisereitä miettimään?
Oletteko millä ET luvuilla ottanut vanteet tai mikä olisi hyvä lähinnä aatellen etupyörien kääntymistä? Lokareita on levennetty jo muutaman kannon avustamana ja loput rälläkällä et se on jo huomioitu. Löyty tossa netistä tarjous missä ITP SS212 12x7 5+2 4/137 vanteet, 4kpl, ITP MUD LITE 27x10-12 renkaat, 2kpl, ITP MUD LITE 27x12-12 renkaat, 2kpl.
Vai olisiko parempi ET 4+3, lähinnä että ei tarvitse sitten heti alkaa mitään speisereitä miettimään?
-
- 6WD
- Viestit: 259
- Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
- Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
- Paikkakunta: Tampere
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Ite otin tohon 570 malliin noi itp ss212 vanteen ja kumeina on tml p376 26x12-12 joka levitti mönkijää 9cm jonka kyllä huomaa ajossa positiivisesti kerta toi vakautta lisää mukavasti ja ei heti ole puu katteessa kiinni välttämättä muttei mikään öky leveekään ole.
Ja sitten joku kyseli välityksiä niin nytten kun sain suomenkielellä olevan kirjasen niin pystyin kuvankin ottamaan.
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
Ja näkihän sillä hyvin ajella kun ei mikään paikka edes hajonnu mutta kilpi vielä kun on alhaalla niin sai vähän siipeensä.
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
Ja sitten joku kyseli välityksiä niin nytten kun sain suomenkielellä olevan kirjasen niin pystyin kuvankin ottamaan.
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
Ja näkihän sillä hyvin ajella kun ei mikään paikka edes hajonnu mutta kilpi vielä kun on alhaalla niin sai vähän siipeensä.
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api
Kyllä maalla on mukavaa
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
-
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 23 Heinä 2015 22:47
- Mönkijä:: Can-Am 570 Pro T3
- Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
570 pro t3.
Tänään se haettiin Loukolta. Firmasta sen verran, että oli kyllä ykkösluokan palvelua kaikin puolin...
Laitteesta taas voin sanoa, että tuntuu varsin pätevältä peliltä tuon Taiwanin ihmeen jälkeen. Ärhäkkäkin tuntuu olevan. Valoja lisää ja puskuri eteen, niin avot! Saatan kuitenkin tyytyä vähempään valaistukseen, kuin edellinen kirjoittaja, vaikkei liikaa valoa kai koskaan voi olla...
Ensimmäisen puolen tunnin jälkeen se näyttää jo hieman kömpijältä:

Tänään se haettiin Loukolta. Firmasta sen verran, että oli kyllä ykkösluokan palvelua kaikin puolin...
Laitteesta taas voin sanoa, että tuntuu varsin pätevältä peliltä tuon Taiwanin ihmeen jälkeen. Ärhäkkäkin tuntuu olevan. Valoja lisää ja puskuri eteen, niin avot! Saatan kuitenkin tyytyä vähempään valaistukseen, kuin edellinen kirjoittaja, vaikkei liikaa valoa kai koskaan voi olla...
Ensimmäisen puolen tunnin jälkeen se näyttää jo hieman kömpijältä:
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Pöö... Käyttöohjekirjassa ei ole eritelty 570 mallia moottorin ja välitysten osalta? Mielenkiintoista.
Välitykset näyttäisi olevan samat kuin omassa -2015 mallin koneessa?
Nopea: 3.705
Hidas: 7.509
Pakki: 7.88
Poro, otappa tuo mittariston koppa irti ja laita kuva näkösälle ilmanoton korotuksista. Ihan mielenkiinnosta
Välitykset näyttäisi olevan samat kuin omassa -2015 mallin koneessa?
Nopea: 3.705
Hidas: 7.509
Pakki: 7.88
Poro, otappa tuo mittariston koppa irti ja laita kuva näkösälle ilmanoton korotuksista. Ihan mielenkiinnosta

-
- Tracks
- Viestit: 1062
- Liittynyt: 16 Helmi 2008 14:09
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
- Paikkakunta: Pälkäne
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
näyttäis poron kuvan perusteella 570:een tullu myös uudenlaiset sisäänajo ohjeet 
