CVTech
Re: CVTech
Tilasin oman ulosvetäjän
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
-
- 3WD
- Viestit: 75
- Liittynyt: 16 Helmi 2015 17:40
- Mönkijä:: Can Am Outlander Max 500 T3-13
- Paikkakunta: Kajjaani
Re: CVTech
CanAm jälleenmyyjiltä saa alkuperäistyökalua (ulosvetopulttia)alle 20€!!!!
BRB konsernin kelkkojen ulosvetopultissa (e-tec) on myös sama kierre m14x1.5 mutta keskipiikki on liianpaksu.
BRB konsernin kelkkojen ulosvetopultissa (e-tec) on myös sama kierre m14x1.5 mutta keskipiikki on liianpaksu.
Re: CVTech
Joo. 17€ kerto jälleenmyyjä
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Re: CVTech
Miten ei nyt vaikuta minkään muuttuneen. Ihan ku ennenki pelaa. Liikkeelle lähtiessä vinkasee. Remmi uusittu alkuperäisremmiin. En myöskään huomaa mitään ero lähdössä. Liukkauden takia en viel huippuja oo päässy testaamaan. Ennakkoluuloisena luulin että liikkeelle lähtiessä keventää keulaa reilusti mutta en eroa oo kyl huomannu...
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
Saattaa olla näillä keleillä vähän pidon puutetta ja aika mahdoton saada täysin säätöihin, ilman kunnon pitoja.
-
- 6WD
- Viestit: 281
- Liittynyt: 19 Maalis 2009 18:32
- Mönkijä:: Polaris RZR 900S
- Paikkakunta: Kurikka
Re: CVTech
Saa, itellä 1000 r xmr, kytkentä siinä 1900-2000 rpm ja wot noin 7500 rpm...ja hienosti jauhaa lervassa. "kisakuskithan eivät säätöjään paljasta"jermu kirjoitti:Saapikos cvtechillä tartunta kierrokset jonnekki 1800 ja shift outin samalla tuonne 7400 kiekkaan..
Jos jollaki on tämmönen setuppi tonnisessa niin mikä jousi ja paino setuppi toteuttaa ylläolevan?


-
- 6WD
- Viestit: 281
- Liittynyt: 19 Maalis 2009 18:32
- Mönkijä:: Polaris RZR 900S
- Paikkakunta: Kurikka
Re: CVTech
Can Am 1000R XMR 2016 CV-Tech säätöjä Gorilla 30x9x14 rengastuksella:
Jousi: 1020 painot: 20/22g , Kytkentä:1950-2000 rpm , Wot L-alueella: 7100-7200rpm ja Wot H-alueella:6800-6900rpm
Jousi: 1020 painot: 18/20g , Kytkentä: 2000-2050 rpm , Wot L-alueella: 7400-7500 rpm ja Wot H-alueella: 7100-7200rpm
"Alkuperäinen" jousi oli 1025 ja painot 22g ja kytkentä 2300-2400rpm. Sekalainen painosetuppi siksi, koska ei ollut tuolloin tasamäärää kaikenkokoosia painoja. Eli hieno säätöä tulee vielä kun vaan joutaa.
Jos meinaa tilata Cv-techiin jousia, niin näillä koodeilla saa suoraan. Ei tarvirtse ylä ja ala momentteja luetella
PS. Jos joku kaipaa Cv-Techillä 800R koneeseen setuppia, mulla on tallessa säädöt vanhuksesta, niin sänkiviivalle kuin mutaränniin ja hyötyajoon.
Jousi: 1020 painot: 20/22g , Kytkentä:1950-2000 rpm , Wot L-alueella: 7100-7200rpm ja Wot H-alueella:6800-6900rpm
Jousi: 1020 painot: 18/20g , Kytkentä: 2000-2050 rpm , Wot L-alueella: 7400-7500 rpm ja Wot H-alueella: 7100-7200rpm
"Alkuperäinen" jousi oli 1025 ja painot 22g ja kytkentä 2300-2400rpm. Sekalainen painosetuppi siksi, koska ei ollut tuolloin tasamäärää kaikenkokoosia painoja. Eli hieno säätöä tulee vielä kun vaan joutaa.
Jos meinaa tilata Cv-techiin jousia, niin näillä koodeilla saa suoraan. Ei tarvirtse ylä ja ala momentteja luetella
PS. Jos joku kaipaa Cv-Techillä 800R koneeseen setuppia, mulla on tallessa säädöt vanhuksesta, niin sänkiviivalle kuin mutaränniin ja hyötyajoon.
Re: CVTech
Käviskö ne 800r hilut 650:een?
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
-
- 6WD
- Viestit: 281
- Liittynyt: 19 Maalis 2009 18:32
- Mönkijä:: Polaris RZR 900S
- Paikkakunta: Kurikka
Re: CVTech
Periaatteessa joo ja ei. Jousi ja painot on erit. Pari 650:sen kytkintä on toki tullut säädettyä voin katsoa mikkä setupit niihin laitettiin. Toki toinen 650 xmr 30x9x14 gorillalla ja toinen 650 xt powercommanderilla 28x10x12 xtr:llä. Toinen hyötyajoon ja toinen raakaan harrasteajoon..
Ne on sitte suuntaa antavia setuppeja riippuen siitä minkälaiseen ajoon tulee. Mikä rengastus laitteessa ja minkälaiseen ajoon tulee ja olitko tilannut jo kytkimen vai kuinka? Ja onko powercommanderia jne sliparia? Nuo kytkimet tilataan aina esisäädettyinä jos jostakin meinaat ostaa kyseisen härpäkken.
Ne on sitte suuntaa antavia setuppeja riippuen siitä minkälaiseen ajoon tulee. Mikä rengastus laitteessa ja minkälaiseen ajoon tulee ja olitko tilannut jo kytkimen vai kuinka? Ja onko powercommanderia jne sliparia? Nuo kytkimet tilataan aina esisäädettyinä jos jostakin meinaat ostaa kyseisen härpäkken.
Re: CVTech
Koneena Can-Am Outlander 650HO 2007. Syylärinsiirtosetti ja snorkkelit(ei kaiketi mitää merkitystä) ja renkaina 27x9/11-14 swamplitet. Ideana laittaa slipari ja PC keväällä. Kytkin tilattu kyseiselle setille ja tuli vakio 650 kytkin. Remmi vinkasee joka kerta kun liikkeelle lähtee. Ajo agressiivista. 20% metsä, 20% hiekkaa, 40% erinäköisiä teitä ja 20% suota.
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Re: CVTech
Onhan näillä 2v/5000km takuu.
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
Eli, jos niinsanotusti vakio 650:n kytkin, niin mikä kytkentäjousi?, mitkä painot? Jousessa numero ihan kirjoitettu, mutta luulisin että toimituslähetteessä on eritelty mitkä osat toimitettu. Painoissa ei muistaakseni numeroita, voin muistaa väärinkin.
Alkajaisiksi pitäisi tietää tällähetkellä:
-Kytkentäkierrokset (kierrosluku, jolloin veto kytkeytyy kytkimessä)
- WOT L-vaihteella (Täyskaasukiihdytys, mihin silloin kierrokset nousee lähdössä, mihin asettuu ja miten siitä eteenpäin)
- WOT H-Vaihteella (Täyskaasukiihdytys, mihin silloin kierrokset nousee lähdössä, mihin asettuu ja miten siitä eteenpäin)
- Ilmeneekö OVERREVviä? (menee rajoittajalle heti ja jää sinne, tai käy hiukan WOT kiihdytyksen alussa) Ei suositeltava ominaisuus.
Nuo ku koitat saada selville, niin oot paljon lähempänä mahdollisuutta säätää laitetta jotenkin. Kirjoita tulokset itsellesi ylös, niin jatkossa jos ja kun alat säätämään, näet arvoista mihin suuntaan milloinkin ollaan menossa.
Uudella Jousella on sitte taipumus hiukan tekeentyä, kun hetken ajelee, muuttuu jousi löysemmäksi ja kytkimen koko säätö sitä mukaa. Että uudella jousella kannattaa pyrkiä mahdollisimman lähelle Overrevviä, jolloin kun jousi on oleentunu, pitäisi olla lähellä totuutta.
Alkajaisiksi pitäisi tietää tällähetkellä:
-Kytkentäkierrokset (kierrosluku, jolloin veto kytkeytyy kytkimessä)
- WOT L-vaihteella (Täyskaasukiihdytys, mihin silloin kierrokset nousee lähdössä, mihin asettuu ja miten siitä eteenpäin)
- WOT H-Vaihteella (Täyskaasukiihdytys, mihin silloin kierrokset nousee lähdössä, mihin asettuu ja miten siitä eteenpäin)
- Ilmeneekö OVERREVviä? (menee rajoittajalle heti ja jää sinne, tai käy hiukan WOT kiihdytyksen alussa) Ei suositeltava ominaisuus.
Nuo ku koitat saada selville, niin oot paljon lähempänä mahdollisuutta säätää laitetta jotenkin. Kirjoita tulokset itsellesi ylös, niin jatkossa jos ja kun alat säätämään, näet arvoista mihin suuntaan milloinkin ollaan menossa.
Uudella Jousella on sitte taipumus hiukan tekeentyä, kun hetken ajelee, muuttuu jousi löysemmäksi ja kytkimen koko säätö sitä mukaa. Että uudella jousella kannattaa pyrkiä mahdollisimman lähelle Overrevviä, jolloin kun jousi on oleentunu, pitäisi olla lähellä totuutta.
Re: CVTech
Joo siis en pakkasten takia oo päässy huippuja enkä wot:eja testailemaan. Ajettu nyt siis joku 100-150km uusilla hiluilla. En tiedä mikä jousi tai painot on. Ei ollu eritelty. Vakio kytkimen myi, muuta en tiedä. Hihna kuitenki vinkasee liikkeelle lähtiessä eikä sit paljon puhuttua räväkkyyttä ollu juur mitään. Myyjäliikkeeltä tuli vaa vastaus et vaihda jousta, osta meiltä. Muutaman päivän olen keskustellut valmistajan edustajan kanssa, ja oli sitä mieltä että kuuluu myyjäliikkeelle ongelma. On kuitenkin tilausta tehdessä kahteenkin kertaan ainankin kerrottu viritykset ja ajot. Vielä ennen tilausta kysyin et eikö mitään konfausta tule ja vastaus oli et vakiokytkin sopii parhaiten mulle. Ei siis otettu kantaa ajotyyliin tai paikkoihin puhumattakaan rengskoon muutoksista... Kauppahan se on mikä kannattaa mutta ei se mun mielestä oo oikein et myydään vakiokytkin vaikka pitäis olla konfattu ja sit sanotaa et pitää ostaa jousia ja/tai painoja...
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
- Skifo-79
- 6WD
- Viestit: 320
- Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
- Mönkijä:: Can-Am 650x
- Paikkakunta: Ruokolahti
Re: CVTech
Kannattaa tarkastaa myös kakkonen. onko alkuperäsellä jousella??? kohta 10v. ollu puristuksessa
ja muutenkin varin kunto ja kulumat. Itellä piti laittaa jökempi jousi ja 18g painot vaikka 30" renkaat. varissa on Qsc jousi ja tonnisen helixi. Kaverin 650xmrään laitettiin suoraan kasisatasen Cvtekki ja pelas melkose hyvin.

Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
Re: CVTech
Sitä 800 cvtech:iä ehdotun mutta ei...
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL