RALLY 250

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
Hmort
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hmort »

tänään kävin katsomassa monen montaa mönkkärii sachs näytti pirun hienolta meen ens viikolla koeajamaan ja yritän päästä samalla kokeileen rally 250 niin voi sitten tehä päätöksen...pirusti oli väkee yamaha centterissä....
Hmort
6WD
Viesti:

tänään kävin kokeilemassa Rally 250 Tieliikenne versioo tuntu olevan ihan makee peli ja muutenkin ihan hyvän oloinen ei täristäny oli ihan jees ajaa jarrut ihan riittävät nyt taitaa tulla valinnan vaikeus meen koe ajaa varmaan loppuviikosta Sachs 250 ja sitten teen valinnan....... :D
quasar
4WD

Ketjut alle

Viesti Kirjoittaja quasar »

Laitoin Rallyyn tänään ketjut alle ja eiku ajeleen ja hakemaan rajoja mihin sillä pääsee :twisted: En oo ennen ajanu mönkkäriä jossa on ketjut ja siksi niiden merkitys oli yllätys. Se mönkkärihä meni ku elukka tuolla märässä upottavassa lumessa. Kyllä 2 x 4:sellakin näköjään pääsee.

Ajelin auraamatonta peltotietä mihin paikoin oli tuiskuttanu aikas paljo lunta. Hyvin kulki ja jos toppas niin ei muuta ku peruuttamalla takas ja vauhdilla eteenpäin. Aina siihen saakka ku ajoin toisen puolen renkaat lumen alla olevaan kynnösvakoon ja siihen istahti Rally. Ei ollu puitakaan lähellä niin ettei vinssistä ollu nyt apua (eilen oli ku sain uppoamaan lumeen eikä ollu ketjuja). No onneksi yuo ei oo niin painava ettei ois saanu nostettua etupäätä pois ja sitte se nousiki ajamalla. Tämmönen talvi sopii hyvin mönkkärilläajoon, eihän tuolla kelkalla paljo viittis ajellakaan ku ei oo kunnolla lunta.

Taas tänään vahvistu käsitys että tuo "halpismönkkäri" oli mulle juuri oikea kikotin niin että pääsee sisälle tähän harrastukseen. Huomenna sovittelemaan lumilevyä Rallyn nokalle 8)
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Kyllä ketjut tekee kutaa talvella takatuuppariin.Ite ajelin männä talvena muutaman enskaretkenkin ketjut päällä, hyvä pito, patikossa tahto joskus ottaa rapinaa lokariin,ehjänä kuitenkin säilyvät.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Janishell
6WD

Viesti Kirjoittaja Janishell »

Hmort kirjoitti:tänään kävin kokeilemassa Rally 250 Tieliikenne versioo tuntu olevan ihan makee peli ja muutenkin ihan hyvän oloinen ei täristäny oli ihan jees ajaa jarrut ihan riittävät nyt taitaa tulla valinnan vaikeus meen koe ajaa varmaan loppuviikosta Sachs 250 ja sitten teen valinnan....... :D
No kumpaako päädyit?
tonini
2WD

Viesti Kirjoittaja tonini »

Mitenkäs Rallyllä sujuu lumihommat. Onko kellään vielä kokemuksia :?:
Hmort
6WD
Viesti:

En päätynyt vielä kumpaakaan täytyy vielä miettiä mitä tekee.....
Janishell
6WD

Quasarilta kannattaa kysyä, hänellä on kokemusta tosta rallysta ja ihan postiivisia ovat kokemukset. Itse saan ton mönkkärin sitten kohtapuolin, niin voin kerto itse tarkemmin kokemuksia.
quasar
4WD

Hyvin on lumenauraus onnistunu takatuupparilla ku on piikkijääketjut. Olen positiivisesti yllättyny Rallyn suhteen. Auran nostomekanismissa on kehittämisen varaa, mutta jos saan tuon vinssin relekytkennällä toimimaan kahteen suuntaan niin se hoituu sillä.

Eilen laitoin Givin pikakiinnitteisen boxin taakse, hyvältä näyttää. Sähköhommia vielä vähä suunnitteilla, lisävalojen ja peruutusvalon kytkentöjä jne.

Ihan oma hupinsa on siinä kun pääsee lähtemään laillisesti liikenteeseen omasta pihasta teitä pitkin ku on rekisteröity peli. Autoilijat kyllä kattoo pitkään ku eivät tajua että oon tien päällä ihan laillisesti :mrgreen:
tonini
2WD

Hyvä jos tekee lumihommatkin niin eipä ehkä tarvi katua ostosta. Taidetaan Janishellin kanssa saada Rallyt samoihin aikoihin. :lol:
Janishell
6WD

tonini kirjoitti:Hyvä jos tekee lumihommatkin niin eipä ehkä tarvi katua ostosta. Taidetaan Janishellin kanssa saada Rallyt samoihin aikoihin. :lol:
Monesko tilaaja olet?
tonini
2WD

En tullu kysyneeks mones oon, mutta lupasivat vehkeen helmikuun puolessa välissä.
Janishell
6WD

tonini kirjoitti:En tullu kysyneeks mones oon, mutta lupasivat vehkeen helmikuun puolessa välissä.
Mulle ne sanoi että tammikuunlopussa valmistuu mönkiä, kun tilasin joulukuussa. Saa nähdä paljonko venähtää, kun ei oo vieläkään mönkkäristä kuulunut mitään.
tonini
2WD

Janishell kirjoitti:
tonini kirjoitti:En tullu kysyneeks mones oon, mutta lupasivat vehkeen helmikuun puolessa välissä.
Mulle ne sanoi että tammikuunlopussa valmistuu mönkiä, kun tilasin joulukuussa. Saa nähdä paljonko venähtää, kun ei oo vieläkään mönkkäristä kuulunut mitään.
Sanoivat kun tilasin että helmikuun puolivälissä tulee 50kpl mönkijöitä vinssillä varustettuna. Muuta en tiiä. Oishan se ihan mukava parin viikon sisällä saada. Mitenkäs quasar pitääkö toi kulutus kuin hyvin paikkansa kun luvataan vain 2,5l/100km.
quasar
4WD

Kyllä mulla on menny roimasti enemmän ku 2,5 L/100km. Johtunee siitä että oon ajellu maastossa ja aurannu jne. Tuo 2,5 L/100km taitaa olla "maantieajon" kulutus.

Mutta hauskaa on ollu Rallyn kanssa!
Vastaa Viestiin