Honda ollut ajossa n. 100h ja hienosti pelannut tähän asti. Takavinssille tein telineen vetokoukun paikalle, samalla tein neliöputkista uuden nopeasti irroitettavan vetokoukun joka on osoittautunut erityisen toimivaksi. Taisin vahingossa tehdä myös perälevyn

Noh, nyt kun välityssarja on asennettu niin piti jonkin näköinen uusi prokkis keksiä.
Viikonlopun ajojen aikaan tuli täysin uusi ongelma.. lämpövalo palaa, eikä flektikään toimi.. tiedä sitten missä vika...

Pienen purkamisen jälkeen sain jäähdyttimen näkösälle ja pois paikaltaan. Joka Vit#n väli suoturvetta täynnä.. Flektin ongelmaa en ole vieläkään saanut ratkaistua mutta päätin että josko sitä nostaisi jäähdyttimen ja lauhduttimen ylö, tarakalle! Nooh tässä tuli jo tehtyä XMR tyylinen tarakka, jonka hylkäsin epäkäytännöllisyyden ja rumuuden vuoksi. taytyy siis saada hieman sirompi ratkaisu ettei kuski tarvitse periskooppia nähdäkseen yli. Tällä hetkellä ideana oli laittaa ns. hyppyjohto suoraa akulta flektin virtajohtoon eli laittaa alkuperäinen anturiratkaisu ja sen rinnalle sitten toinen pakkokäynnistys jotta kone ei keräisi liikaa lämpöä. Mistä lähtisin etsimään apuja ongelmaan ettei flekti käynnisty ajossa normaalisti??
Tottakai nälkä kasvaa syödessä ja päätin tehdä myös ilmanotolle snorkkelin ja sitä varten putkikin haettuna jo.. Katsotaan josko sitten alkaisi huolet väistyä ja vanhus toimimaan niinkuin kuskikin toivoisi! Muuten olen kyllä erittäin tyytyäinen ollut koneeseen! Mitä muita letkuja/putkia tuotava ylös jottei koneeseen mene vettä upoksissa ollessa? Perien huohottimet tietysti, muita?
Kuvia tulee jahka projekti etenee ja saadaan jotakin aikaiseksi..
Nyk. Honda 420FM -08
Nyk. Taxi-Outlander 650Pro -16
Nyk. "Tonnisonni" XT-P -15
ex. Honda 500fpe t3 -16
ex. Polaris sportsman 570 t3 -14
ex. Honda Rincon 650 -05
ex. Can-Am Outlander Max 500 t3 -13
ex. Honda 420fe -11
ex. Trapper 110 -07