Honda Rincon 680i
- Honda man
- 2WD
- Paikkakunta: Hämeenkyrö Mönkijät:Honda Rincon 680i, Honda 250 SX
Honda Rincon 680i
Elikkästosta uudesta Rinconista hyviä ja hounoja puolia. Mitä eroo on vanhaan malliin, muutaku toi ruisku ja 30cc:tä lisää?
Viimeksi muokannut Honda man, 25 Syys 2006 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda Rincon 680i vm. -07 ja kolmipyöräset Honda 250 SX vm. -85 ja Honda 185 S vm. -83
-
- 4WD
jotkut ei saanut käynnistettyä 2006 malleja talvella, 2007 malleissa on kehitetty EFIä... ja limited-slippi vaihtui:
Torque-sensitive front differential provides superior traction compared to conventional limited-slip designs, and reduces torque steer substantially for less steering effort in 4WD mode.
luettu täältä:
http://www.hondanews.com/catID7500?mid= ... 5&mime=asc
Torque-sensitive front differential provides superior traction compared to conventional limited-slip designs, and reduces torque steer substantially for less steering effort in 4WD mode.
luettu täältä:
- Honda man
- 2WD
- Paikkakunta: Hämeenkyrö Mönkijät:Honda Rincon 680i, Honda 250 SX
Niin vaihtuuko toi limited-slippi 2007 vai onko jo 2006 malleissa?Villekilleri kirjoitti:jotkut ei saanut käynnistettyä 2006 malleja talvella, 2007 malleissa on kehitetty EFIä... ja limited-slippi vaihtui:
luettu täältä:
Honda Rincon 680i vm. -07 ja kolmipyöräset Honda 250 SX vm. -85 ja Honda 185 S vm. -83
-
- 4WD
- de_Lortto
- 4WD
- Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto
Juu tuollanen 05 karvalakkimalli rinconhan löytyy tuolta tallista. Onhan se ihan hyvä vehe kun nyt on paremmat renkaatki siinä, en oo vielä päässy testaamaan talvella uusia renkaita. Kumminkin rumpujarruilla on hyvin pysähdytty vielä tähän asti ainakin ja sen "lukon" oon saanu etujarrulla houkuttelemalla päälle. Tehojakin on sopivasti, en tiedä sitten kuin paljon verrattuna 680i malliin, koska mulla on siinä sellanen virisarja
Niin ja vaihteistohan on mahtava, tosin talvella joutuu vähän aikaa lämmittää ennen kuin se toimii kunnolla. Sinne on päästy tähän asti, mihin on haluttukkin. 

Ride the red or stay home...
Mulla on ollut nyt reilun puolivuotta 680:n tallissa.
Tyytyväinen oon ollut.
Puita on tullut vedettyä metsästä, crossia vedettyä yms. hyvin on pelannut.
Kylmällä käyntiin lähtökään ei ole ollut ongelma ---> tekniikka laji.
Huollossa sanoivat että kanstsii vaihtaa tarvittaessa notkeemmat öljyt talveksi.
Eroja 650:een en osaa sanoo kun en oo koko laitetta tyypännyt...
Tyytyväinen oon ollut.
Puita on tullut vedettyä metsästä, crossia vedettyä yms. hyvin on pelannut.
Kylmällä käyntiin lähtökään ei ole ollut ongelma ---> tekniikka laji.
Huollossa sanoivat että kanstsii vaihtaa tarvittaessa notkeemmat öljyt talveksi.
Eroja 650:een en osaa sanoo kun en oo koko laitetta tyypännyt...
Barrichello: Honda parempi kuin Ferrari