570 pro ensikokemuksia
-
- Tracks
- Viestit: 1070
- Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
- Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: 570 pro ensikokemuksia
Tietty. Mutta ei kannata ihan kauheesti vollotuksesta ja vaihdekepistä ressata jos ne kuitenkin "normaalisti" toimivat. Normaalisti Can Am -ominaisuuksin siis.
Ootko vertaillu muihin, käy koeajamassa paria eri laitetta ja vertaa niihin?
Ootko vertaillu muihin, käy koeajamassa paria eri laitetta ja vertaa niihin?
Re: 570 pro ensikokemuksia
Vaihteet pelaa tuossa nyt suihkot noismaalisti mut siihe on ny tullu ajan kuluessa vaihteistoon liikkeelle lähtiessä aika julmettu kolahdus ja lämpimänä ku takasesta käsin pyörittää nii kuuluu laatikosta epämääräistä ralinaa,kokeiltu on eilissä päivänä viimevuotista 500:sta ei kolissu eikä ralissu.
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: 570 pro ensikokemuksia
Koittakaa tuupata takakartaanin nippoohin hiukan vasukkaa, aiheuttaa erikoisen äänimaailman, jos kaipailee rasvaa. Kallistuksenvakaajan kiinnitys runkoon kannattaa myös kiristellä, niin loppuu kolina maastossa. Liikkeelle lähdön kolaus on normaalia, taitaa johtua vaihteiston Välyksistä ja kakkosvariaattorin helix systeemistä. Aina jos höllää kaasun ja painaa uudestaan, niin kolahtaa.
STM gen2 rullavariaattorilla ei niinkään muistaakseni kolissut. Nämä siis kokemuksia 650Xmr 2013 ja nykyinen 500 t3 2015. L-puolen ujellus johtuu ilmeisesti, tuosta extralyhyestä välityksestä.
STM gen2 rullavariaattorilla ei niinkään muistaakseni kolissut. Nämä siis kokemuksia 650Xmr 2013 ja nykyinen 500 t3 2015. L-puolen ujellus johtuu ilmeisesti, tuosta extralyhyestä välityksestä.
-
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Loka 2015 07:49
- Mönkijä:: Can-Am 570 Pro -16
- Paikkakunta: Kuopio / Team Kuramunat
Re: 570 pro ensikokemuksia
Viime torstaina tuli kapistus pihaan ja tänään meni 10h huoltoon, mittarissa 15h 34m
Sekalaista ajoa asfaltilla ja maastossa. Hyvin tuntuu menevän entiseen -06 400 verraten
Menohaluja hitaalla puolella on todella hyvin, eikä tarvii isommassakaan kinoksessa vetää urku auki. Pehmeellä hangella liikkelle lähtö on varsin sujuvaa, eikä heti raavi pintaa rikki ja jumahda pohjastaan.
Hirveesti en vielä moitittavaa löytänyt, muutakun puskurien muoviset "somisteet" joista yksi lensi yli käenpesän heti ekalla mehtälenkillä
Nuo alkuperäset renkaat tuntuvat olevan maastossa ja miksei asfaltillakin ihan kelpo tavaraa ainakin pidon puolesta, joten eiköhän nuo tule loppuun ajeltua ennenkun tarvii vaihtaa.
Pieniä valoja on tilattua ja suuremmat tulee sitten vähän lähempänä kesää, kuitenkin ennen syksyä kun niille oikeasti on tarvis

Sekalaista ajoa asfaltilla ja maastossa. Hyvin tuntuu menevän entiseen -06 400 verraten

Hirveesti en vielä moitittavaa löytänyt, muutakun puskurien muoviset "somisteet" joista yksi lensi yli käenpesän heti ekalla mehtälenkillä

Nuo alkuperäset renkaat tuntuvat olevan maastossa ja miksei asfaltillakin ihan kelpo tavaraa ainakin pidon puolesta, joten eiköhän nuo tule loppuun ajeltua ennenkun tarvii vaihtaa.
Pieniä valoja on tilattua ja suuremmat tulee sitten vähän lähempänä kesää, kuitenkin ennen syksyä kun niille oikeasti on tarvis

Re: 570 pro ensikokemuksia
Mitä maksoi 10 tunnin huolto?edinex kirjoitti:Viime torstaina tuli kapistus pihaan ja tänään meni 10h huoltoon, mittarissa 15h 34m
Viimeksi muokannut Pappi, 05 Huhti 2016 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainausta muokattu.
Syy: Lainausta muokattu.
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: 570 pro ensikokemuksia
Tämän viestiketjun loppupäästä alkaa löytymään uudempien mallien huoltojen hintoja. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... f=8&t=5232 

-
- 6WD
- Viestit: 259
- Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
- Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
- Paikkakunta: Tampere
Re: 570 pro ensikokemuksia
Hei onko muilla ilmennyt 570 mallissa että pienen ajon jälkeen kun sammuttaa niin kuuluu pieni vinkuminen 5min peräpäästä. Öljyt on kunnossa ja huohottimet ei ole litissä. Nyt 6kk ja 95h/1800km ilmeni tällänen. Alkuperäinen variaattori hihna vaihdettu kun suli kesken ajon nytten paikalla vahvistettu ja jäykin hihna. Sammumis häikkä selvisi kun oli liittimiä jäänyt löysään.
Kyllä maalla on mukavaa
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
Kuvia Can Am 570 pro rakentelusta ja ajoista
-
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Loka 2015 07:49
- Mönkijä:: Can-Am 570 Pro -16
- Paikkakunta: Kuopio / Team Kuramunat
Re: 570 pro ensikokemuksia
Se oli 320e kieppeillä.artman kirjoitti:Mitä maksoi 10 tunnin huolto?
moottoriöljy + peräöljyt vaihdettiin samoin venttiilivälysten tarkistus ja korjaus jos tarvetta.
Re: 570 pro ensikokemuksia
Onko 570 kymmenen tunnin huolto? 450 l tammikuussa ostin ja myyjä sano että ens huolto vaihtunut 50 tuntiin että 10 tunnin huolto jäänyt pois
-
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 02 Maalis 2015 20:55
- Mönkijä:: 570 max t3
- Paikkakunta: libya(Lapua)
Re: 570 pro ensikokemuksia
Samoin mulle sanottiin että 10h huolto on pois ja 50h on sit vasta eka, öljyt toki kannattaa ainakin kerran vaihtaa itekseen, että saa sisäänajo pölyt pois 

Re: 570 pro ensikokemuksia
Vm. 2016 eteenpäin 10h huolto on tosiaan jätetty pois. Toki ei siitä haittaakaan ole. Mulle sanottiin jopa, että peukku suorana saa laskea samantein
. Kuitenkin ohjekirja puhuu vielä mm. 50km remmin sisäänajosta. Ite ajelin tuon ekat 10h sisäänajon omaisesti. Minulla 450 pro siis kyseessä.

Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 570 pro ensikokemuksia
Käsittääkseni monasti tuo sisäänajo on enemmänkin kuskin sisäänajo mitä koneen. Tekniikka ei moista tarvitse, mutta kuskeille sattuu vähempi kun ottavat alussa vähän rauhassa. Itseasiassa liika hissuttelu on koneelle jopa huono. Tarvitsee sylinteripainetta, jotta renkaat hioutuu sylinteriin tiiviiksi. Ei siis kovia kierroksia, vaan reilusti peukkua ja vaihtelevilla kierroksilla. Jos hissutellaan liikaa, niin sylinteri jää harvaksi. Samasta syystä sisäänajoa ei tehdä synteettisillä öljyillä. Liian liukasta ja tuota hioutumista ei tapahdu kunnolla. Öljynvaihtoa tärkeämpänä pitäisin filtterin vaihtoa. Etenkin kun näissä ne ei tahdo kovin isoja olla. Ei kyllä pieleen mene jos 10 h kohdilla öljyt vaihtaa. Siinä on jo osat paikkansa hakeneet.
Vastoin kun yleensä kuvitellaan, niin ei uusi öljy ole puhdasta. Vasta filtteri sen putsaa käyttökelpoiseksi
Vastoin kun yleensä kuvitellaan, niin ei uusi öljy ole puhdasta. Vasta filtteri sen putsaa käyttökelpoiseksi

-
- 6WD
- Viestit: 636
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 23:14
- Paikkakunta: koillismaa
Re: 570 pro ensikokemuksia
remmi kannattaa aina ajaa sisään,vaikuttaa käyttöikään mukavasti
ja höh tietenkin se on honda
Re: 570 pro ensikokemuksia
Vaihdoin Polaris sportsman 800 -14, Can am Outlander 570 pro tkolmoseen, koneella ajettu nyt 30h ja täydellinen pettymys ollut tähän mennessä. Meteli aivan järkyttävä.. tehtaalla ei ilmeisesti ole kuultu shimmilevyista, tai tasapainoituksesta mitään, etupään nivelet väljiä uudesta asti ja takuu ei niitä korvaa. Variaattorinkopasta löytyi ylimääräisiä sokkia, jotka pyörivät lautasten ja remmin välissä (laadunvalvojalla vähä karsastanu). Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä..
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 11:08
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
- Paikkakunta: Kempele
Re: 570 pro ensikokemuksia
Jaa tilasitko nettikaupasta näkemättä ja koeajamatta 
