
Mielestäni pitäisi olla ainakin kaksi moottoriversiota, joista toinen 1-pyttyinen 700-800-kuutioinen kevyt järkipeli Grizzlyn ja Kodiakin haastajaksi, ja toinen 2-pyttyinen voimaversio, vaikkapa 1000-kuutioinen pienimunaisille.

+1Mepi kirjoitti:ViiMaxin speksit ni ostasin heti
Saman taitaisin minäkin valita, jos vaihtaa meinaan, mutta oliko välillä niin, että myytiin vain tehostin-foremania?Roosa999 kirjoitti:Asiat jotka nostaa painoa:
- Tehostin
- Resuperä
- Kaksoiskytkentälaatikko
- tehokkaampi kone = Isompi -> Kaikkialle vahvempaa materiaalia=lisää painoa
Itse valitsisin edelleen ihan saman mikä nyt on:
TRX500FPE, mutta ilman tehostinta.
Mutta tämä on vain oma mielipide, sillä toiset tykkää suohippimäisestä hiippailusta ja hitaasti vääntävästä voimalinjasta, kun taasen toinen leiri tykkää revittelystä. Kummallakin oma kannatajakuntansa ja siksi valinta on aina vaikea. Hondasta ei nykyisillä palikoilla saa tonnisonnia millään ja taasen ilman keskipakokytkintä ei tonnisonnit muutu hiipijöiksi.
Niin... mutta kun hondalta edelleen puuttuu tuo revittely-tonnisonni-laite. Onhan hondalla vissiin jo tonninen kone jossain UTV-härpäkkeessä, mutta se ei oiken korvaa tätä puutetta...Roosa999 kirjoitti:sillä toiset tykkää suohippimäisestä hiippailusta ja hitaasti vääntävästä voimalinjasta, kun taasen toinen leiri tykkää revittelystä. Kummallakin oma kannatajakuntansa ja siksi valinta on aina vaikea. Hondasta ei nykyisillä palikoilla saa tonnisonnia millään ja taasen ilman keskipakokytkintä ei tonnisonnit muutu hiipijöiksi.
Niin valitsin minäkin.Roosa999 kirjoitti:Asiat jotka nostaa painoa:
- Tehostin
- Resuperä
- Kaksoiskytkentälaatikko
- tehokkaampi kone = Isompi -> Kaikkialle vahvempaa materiaalia=lisää painoa
Itse valitsisin edelleen ihan saman mikä nyt on:
TRX500FPE, mutta ilman tehostinta.
Mutta tämä on vain oma mielipide, sillä toiset tykkää suohippimäisestä hiippailusta ja hitaasti vääntävästä voimalinjasta, kun taasen toinen leiri tykkää revittelystä. Kummallakin oma kannatajakuntansa ja siksi valinta on aina vaikea. Hondasta ei nykyisillä palikoilla saa tonnisonnia millään ja taasen ilman keskipakokytkintä ei tonnisonnit muutu hiipijöiksi.