570 pro ensikokemuksia

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Oesko joku halukas osta nuo 570 pro:n alakuperäset aluvanteet,ei kehtaa jättää nurkkiin lojumaan jos laettaa erillaiset vanteet.
tiennäyttäjä
6WD
Viestit: 636
Liittynyt: 13 Heinä 2007 23:14
Paikkakunta: koillismaa

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja tiennäyttäjä »

oes jos hinta oikea
ja höh tietenkin se on honda
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Mikä on oekea hinta mielestäsi?
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

villev kirjoitti:No jos levittää pitäs niin kyllä se vanteilla varmaan ennemmin kannattaa tehä.

Itellä on nyt ITP ss312 4+3 ET:llä ja se kasvatti just sopevasti raideleveyttä niin että kampe ei oo kylellään joka
kolossa mihkä ratas putuaa.

Oon nähäny yhen tonnisonnin missän vanteet oli 5+2 ET:llä mutta se oli jo luonnottaman tyhymän näkönen ja varmasti
vaikia ajettava.
Mikä mönkijä villev:llä ja millaisilla kummiilla. Palajoko levveyttä on levveimmillään kumin ulukolaijasta ulukolaitaan?
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

villev kirjoitti: Oon nähäny yhen tonnisonnin missän vanteet oli 5+2 ET:llä mutta se oli jo luonnottaman tyhymän näkönen ja varmasti
vaikia ajettava.
Tarkoitat varmaankin 2+5? ET-luku katsotaan aina sisältä ulos.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Avatar
villev
6WD
Viestit: 730
Liittynyt: 24 Maalis 2005 17:17
Mönkijä:: ½ moottori
Paikkakunta: ruottin ja venäjän välissä

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja villev »

Noniin päin se taisi ollakki juu. Mutta kuitenki niin että leviä oli ku mikäki :)

Mulla on ITP SS312 ja renkaat on CST WILD THANG 28" koossa.

Voin mittailla joskus leveyden mutta silmä määräsesti n.10cm raideleveys kasvo yhteensä, eli n.5cm per puoli.

Kuvanki ois voinnu laittaa mutta ku ei oikein mobiilivehkeillä onnistu tänne.
570 T3 PRO

mönkijän renkaat aina edullisesti http://www.kalajoenkumikorjaamo.fi

http://www.kepomonkijat.com/
JMH1000
2WD
Viestit: 28
Liittynyt: 14 Joulu 2014 17:00
Mönkijä:: Can Am 1000XT-P T3
Paikkakunta: Veteli

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja JMH1000 »

Itellä on omassa tonnisessa 5+3 offsetillä joka nurkalla ja niissä 11" leviät renkaat ja hyvä on ajaa , väittäsin jotta parempi ku vakioilla.
JJJ-Service
tiennäyttäjä
6WD
Viestit: 636
Liittynyt: 13 Heinä 2007 23:14
Paikkakunta: koillismaa

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja tiennäyttäjä »

sano pyynti ,sitten neuvotellaan
ja höh tietenkin se on honda
jökö
3WD
Viestit: 97
Liittynyt: 16 Tammi 2016 22:39
Mönkijä:: 570 pro
Paikkakunta: Taevalkoski

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja jökö »

Onko kokemuksia ITP C7 vanteista 4+3 ohsetilla,palajoko leviää kanan alakuperäsiin vanteisiin verrattuna?
lerppu
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Heinä 2016 12:46

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Tämmönen 570 pro T3 tuli hommattu ekaksi mönkimeksi. Pikku hiljaa alkaa pääsemään sinuiksi laitteeen perusteiden kanssa. Yksi kysymys, mihin kokeneemmat käyttäjät varmaan osaavat vastata eli mikä on kaasuvivun alla olevan rajoitinruuvin tarkoitus ?
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Samaa itekin miettiny ja tullut lopputulokseen, että kaasuvipu on kaikissa sama ja ruuvilla rajoitetaan L7e laitteiden tehoja. T3:ssa sillä ei siis ole mitään virkaa, ellei sitten halua rajoittaa tehoja esim. kokematonta kuskia varten.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
lerppu
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Heinä 2016 12:46

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Aika lailla syvään painuu kaasuvipu ihan luovutushuollon jälkeen, mutta tiedä sitten tapahtuuko kaasussa mitään enää viimeisten millien jälkeen. Eli mahtaako olla traktoreissa ruuvattu oletuksena niin, että ei rajoita tehoja.
Mepi
6WD
Viestit: 463
Liittynyt: 15 Syys 2011 07:12
Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012
Paikkakunta: Satakunta

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Mepi »

Traktoreissa saa kaasu painua ihan pohjaan saakka koska rajoitus hoidetaan sähköisesti, kuten Mare79 myös vastasi. Voit koittaa löysätä ruuvia lisää jos epäilet ettei kaasu aukea kokonaan
Sportsman 500 EFI EUT 2012
otto-ville
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 13 Helmi 2009 21:48

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja otto-ville »

Onko ollut minkälaisia lämpöongelmia herrojen laitteissa? Ja jos on niin onko ollut seuraamuksia? Eli te jotka uitatte kalustoa jorpakossa onko toimineet
vehkeet moitteetta rypemisten jälkeen?
Itsellä huollossa kommentoivat että oli kone käynyt lämpösenä ihan vain metsässä kärryn kanssa pyöriessä. Suunnitelmia taas tuon laitteen pään menoksi,
siinä vaan ajellaan hissunkissun pitkin peltoja siinä vaiheessa ja vähän vaan tiedoksi pohjalta kyselen..
Jussi
6WD
Viestit: 931
Liittynyt: 12 Helmi 2005 12:39
Mönkijä:: JD XUV 855d
Paikkakunta: Haukipudas

Re: 570 pro ensikokemuksia

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Savessa kun uittaa niin syyläri menee tukkoon. Ei saa pestä paineella missään tapauksessa etti mee lamellit vinoon. Nuo saven ja uiton ystävät taitaa nostella niitä syyläreitä nokan päälle että pelais paremmin eikä menis tukkoon.

Kyllä minun 650 xt melko taajaan pyöritti flektiä kun metsässä tein töitä. Ja välillä vähän tuoksuikin makealle kun yksi liitos vuoti. Vanhemmissa kanoissa oli vissiin vähä huonoa painekorkkia osalla ja paine nousi liikaa joka pullisti syyläristä niitä pillejä uuteen muotoon jolloin ilma ei menny kunnolla läpi.
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
Vastaa Viestiin