Onnittelut hyvän hankinnan johdosta! Hyvin 500 Hondalla pärjäsi Yläneen kovissa maastoissakin. Ei muuta kuin pohjapanssari alle ja kunnon renkaat niin johan etenee vaikka mihin. Moni on kehunut vaihteiston maasta taivaaseen, eikä se ole kyllä pulaan jättänyt kertaakaan. Istuu hyvin raskaaseen työkäyttöön, mutta yhtä lailla huvitteluun.
Nyt kymmenen tuntia ajettua ja raskasta kärryä vedettynä voin todeta laitteen hyvyyden. Etupään lukkokin toimii moitteettomasti ja Honda kaivaa neljä kaunista kuoppaa. Vaihteisto toimii, kuin herran enkeli. Tähän jää koukkuun.
Kitkalukolla ei koskaan toinen rengas pyöri käsin jos sitä heppoisesti pyörittää, sitten kun rengasta väännetään hiukan isommin niin johan alkaa kitkalukko luistamaan
Mutta ens vuonna ilmeisesti on ja sähkönen ohjaustehostinki ainaki Rinconis. Ja jollei toi ohjaustehostin tuu muutaku Rinconiin, ni lukon ainaki luulis tulevan kaikkiin 4x4 malleihin.
Honda Rincon 680i vm. -07 ja kolmipyöräset Honda 250 SX vm. -85 ja Honda 185 S vm. -83
Mielenkiinnolla odotan kokemuksia ohjaustehostimesta, sen toimivuudesta, vaikutuksesta ajotuntumaan sekä kestävyydestä. Itse koen ainakin ohjaustehostimen tervetulleeksi, siis jos se on toimiva eikä huononna ohjaustuntumaa/nopeutta.
Rengaskauppaan niin saat lukon unohtaa. kendan bearclavit eteen ja taakse vähintään 26" koossa niin ei tartte lukkoja miettiä. meinaan vaan että muuttuu meno tyystin.